Snow Grey Glitter Pointer

12. března 2018

PĚT TÝDNŮ S E-BOOKEM


Dnešní článek jsem ani neměla v plánu psát, ale když jsem si dneska přeměřovala míry, došlo mi, že teď mi to všechno jde jako po másle a ráda bych vás tím namotivovala. Pokud se v čase přeneseme někdy do listopadu a prosince minulého roku, můžu vám klidně přiznat, že jsem nebyla vůbec spokojená. Snažila jsem se pořád mému životu dát nějaký režim, ale vždy mi motivace vydržela pár dnů. Neříkám a netvrdím, že jsem jedla nezdravě, nebo plácala páté přes deváté. Jen mi prostě můj styl života nedělal takovou radost, jakou mi dělal dřív. Těžko říct, čím to bylo. Možná tou zimou venku, kterou nemám vůbec v oblibě. Možná tím, že jsem v podvědomí prostě čekala na to, až vypustím e-book a pustím se do něj.

Jak už jsem psala na mém Instagramu, nebo říkala ve videích, začala jsem podle mého e-booku makat i já. Protože když už jsem něco takového vydala, rozhodně chci dokázat, že si za tím stojím. Je to plán, který mění životy a pustí do vašeho života spoustu motivace a nové energie. 
První ráno jsem si přeměřila míry, zvážila jsem se a vyfotila fotku před. Nevím, jak vy, ale já tyhle zápisky na začátcích nemám vůbec ráda. Člověk si v tuhle chvíli prostě musí přiznat, že na tom není nejlíp. Uznat, že nabral nějaký ten tuk a přišel o nějaké ty svaly. Že má nafouklé břicho, nebo placatější zadek. Ale i tak jsem to musela překonat a začátky zaznamenat, protože to je to, co mě bude v dalších týdnech motivovat, abych pokračovala. 




Když jsem začínala první týden, nebylo to vůbec jednoduché. Najednou jsem před sebou měla plán, podle kterého jsem se měla řídit. Jenže před tím moje stravování a cvičení režim nemělo absolutně žádný. Ze dne na den jsem měla skočit do plnění výzev, jednotlivých úkolů a do cvičení podle tréninků. Byl to pro mě trochu šok, ale po pár dnech jsem zjistila, jak moc přínosný šok to byl. Byla jsem strašně namotivovaná a po několika měsících jsem cítila, že to co vkládám do cvičení a zdravého jídla má konečně zase smysl. 
Při sestavování celého e-booku jsem všechny tréninky nejdříve poctivě odcvičila. Ovšem to bylo někdy v létě. To jsem tréninky zvládala jedna báseň a ještě jsem snižovala počet opakování, aby je zvládl i začátečník. Teď ale moje fyzička byla úplně jinde. Hned u prvního tréninku na celé tělo jsem zjistila, jak mizerně na tom jsem a jak moc se moje fyzička zhoršila. Po tréninku jsem padla rudá a spocená na podložku. Uvědomila jsem si, jak moc jsem se zhoršila a jak to chce zase máknout. 


Po prvních sedmi dnech se vzbudím a jdu odhodlaná změřit míry. Mám celkem dobré svědomí. Za ten týden jsem byla jen párkrát na véče s Vláďou, ale snažila jsem se ho vždycky ukecat na něco zdravějšího. Cvičila jsem vážně poctivě a zařadila ještě několik procházek. Celkově jsem z toho týdne měla radost a cítila jsem se stokrát lépe, než na začátku. Váha mě už pár let opravdu nezajímá, ale i tak si ji zapisuji jen čistě pro info. Proto mé kroky jako první vedly na váhu. Ta mi ukázala o 300g méně. Šup na míry. Stehno 1cm dole, biceps 1,5, boky 1cm a pas 2cm. Paráda, paráda, paráda. Radovala jsem se a měla jsem ze sebe vážně dobrý pocit. Vůbec jsem nečekala, že se to takhle krásně hne už za týden.

Občas se stane, že tělo si na režim nejdříve zvyká. Obzvlášť u lidí, kteří před e-bookem nejedly vůbec zdravě a nehýbaly se. Důležité je, aby jste si v takovém případě zachovaly klid a pokračovali. Nejdůležitější je vydržet a nevzdat to. Míry se začnou hýbat, ale musíte si uvědomit, jak dlouho jste žili nezdravě a necvičili. Přece pak nemůžete čekat, že tělo za pouhý jeden týden začne shazovat několik kilo a desítky centimetrů. A jsem si jistá, že při dalším měření si poděkujete za to, že jste to nevzdali.

Jak to tak bývá, zase mi něco můj skvělý režim překazilo a na horách jsem si zlomila zápěstí. Ani nevíte, jak mě to mrzelo a jak jsem byla naštvaná, protože jsem nebyla s e-bookem ani v polovině a skončila jsem u třetího týdne. Prvních pár dní to strašně bolelo a nebyla jsem schopná si ani zavázat tkaničky u bot. Ovšem potom bolest ustupovala a já se snažila zařadit alespoň tréninky na nohy a nějaké kardio. Protože pět týdnů bez cvičení bych opravdu nezvládla. K sádře se po dvou týdnech přidala ještě pořádná chřipka. Tím pádem jsem vyřadila i tréninky na spodní část těla a nemohla jsem dělat vůbec nic. Zaměřila jsem se hlavně na jídlo a jsem na sebe opravdu pyšná. Zkoušela jsem nové potraviny, recepty, vařila jsem jak divá a hrozně mě to zase začalo bavit. S e-bookem jsem tedy musela na nějaký čas skončit, ale hned jak mi příští týden sundají sádru, tak se na to vrhnu a začnu nejspíš od začátku. 



Díky tomu, že je už tolik slečen, které podle plánu makají, každý den mi píšou a dokonce jsem založila skupinu, kde si radíme a podporujeme se, jsem hrozně plná motivace, i když nemůžu cvičit. Opravdu se nemůžu dočkat, až se do toho zase obuji a začnu makat na plno. Přitom to není nic extrémního, je to trvale udržitelné a věřím, že tento e-book budu cvičit několikrát za sebou. :)
Dneska ráno jsem se zvážila, změřila a ráda bych se s vámi podělila o progress. Dole mám od začátku kilčo, přes stehno 2cm dole, přes ruku taky 2, boky šly dolů o 4cm a pas o 7. A to si vemte, že cvičím a jím zdravě už skoro tři roky a opravdu jsem nedržela nějakou dietu, nebo trávila hodiny v posilovně. Prostě jsem si jenom zase začala užívat jídlo, pohyb, cítím se naprosto skvěle a chtěla jsem se o to s vámi podělit! :)



4 komentáře:

  1. Jsi skvělá sice nemám tvůj e-book ale to nevadí protože mě motivuješ i bez toho nakopaváš mě k tomu že prostě to jde když to člověk chce Děkuji Peto ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Prečo sa vždy pred fotiš bez pózy a po s pózou? Mala by si sa fotiť rovnako.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi skvělá. ♥ Moc ráda cvičím tvojí 30 denní výzvu a jak tak koukám, dřív nebo později si pořídím i tvůj e-book :)

    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
  4. Péťo, mám na tebe takovou prosbu, dotaz.
    V nedávné době jsem se stala modelkou, avšak kvůli mírám jen komerční, řekla bych, ze mám štíhlejší, normální postavu. Nijak hubena teda nejsem. K 90/60/90 mi moc nechybí, mám 90/70/95. Neříkám, ze se nemám rada a ze se mi me tělo nelíbí, ale necítím se v nem 100% spokojeně. A to bych prave chtela. Chtela jsem jist zdrave. Teď zdrave jim a strašně me to baví, baví me si vymyslet i své recepty, baví me vařit pošle tvých. Líbí se mi tvůj příběh tvůj postoj k tomu všemu a tak jsem si vybrala prave tebe na cestu za mým snem. Mám v hlavě srovnané, co chci a ne, ze nějaké zvracení a hladovka mi za to nestojí, nejen proto, ze to pak bude ještě horší a na modeling muzu rovnou zapomenout. Už týden a půl cvicim podle tvého E-booku. Míry se mi tedy zatím nehybou. Cvicim poctivě. Vždy jsem úplně propocena a hotova. Ikdyz jsem cvičila už před tím. Tancuji a hrála jsem florbal. Delala jsem atletiku. I tak mi to dává poradně zabrat. Mým cílem není mít 30kg a být nezdrava. Chci být zdravá, silná, zpevnena, mírně osvalena a ubrat na mírách. Myslis, ze tohohle s tvým E-bookem dosáhnu? Myslis, ze je možné, ze by se mi míry nepohly?

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥