Snow Grey Glitter Pointer

26. května 2017

CIZRNOVÝ KOLÁČ


vejce 4ks
kypřící prášek 1ks
protein 20g
tvaroh 250g
citrónová šťáva z 1/2 citrónu
malinový Skyr
mouka špaldová celozrnná 50g
ovesné vločky rozemleté 100g
cizrna 300g
skořice
Flavdrops či jiné sladidlo
maliny
borůvky
Bílky z vajec vyšleháme společně s tvarohem, šťávou z citrónu, skořicí, Flavdrops, Skyrem. Poté přidáme žloutky. Cizrnu co nejvíce rozmixujeme a smícháme s vločkami, moukou, proteinem, kypřícím práškem, sladidlem. Poté smícháme obě části těsta dohromady a vlijeme do formy. Ozdobíme borůvkami, malinami a pečeme zhruba hodinu na 180 stupňů dozlatova. 


25. května 2017

ZDRAVÉ ŠPAGETY

kuřecí maso
celozrnné špagety
cibule
česnek
rajčata čerstvá
rajčata mletá konzervovaná
kečup
sušená rajčata
koření na boloňské špagety
řepkový olej
sůl
pepř
Česnek a cibuli si nakrájíme na co nejjemnější kostičky a dáme na pánev s rozpáleným řepkovým olejem. Necháme zpěnit. Kuřecí maso si nakrájíme na kostičky. Osolíme, opepříme a dochutíme kořením. Poté přidáme na pánev k cibuli a česneku. Maso orestujeme, poté přidáme nakrájená rajčata na kostičky, mletá rajčata i rajčata sušená. Podlijeme vodou, necháme podusit pod pokličkou. Zhruba po pěti minutách pokličku sundáme, přidáme trochu kečupu a necháme dalších pět minutek. Necháme lehce vypařit vodu a poté podáváme s celozrnnými špagetami. 


23. května 2017

ENERGETICKÝ VÝDEJ & JAK HO JEDNODUŠE ZVÝŠIT


Dlouhatánsky dlouho tady nebyly nějaké moje rady, tipy a trošku "odbornější" styl článku. Proto jsem se rozhodla to dneska napravit. Opět ale můžete počítat s tím, že všechny moje tipy a rady budou pouze a jedině z mých osobních zkušeností. 

Jak asi všichni víte, nejvíce záleží samozřejmě na správném sestavení jídelníčku. Tedy na tom, kolik toho do sebe díky jídlu dostáváme. Ovšem hned jako další důležitý bod k tomu, aby se vaše tělo měnilo je váš výdej energie. Co si máte představit pod pojmem "výdej energie"? Výdej energie je vlastně to, co přes den spálíte všemi činnostmi, které naše tělo provádí. Může to být cvičení, chůze, vaření, domácí práce, či starání se o děti. Prostě všechno.

22. května 2017

#9 TOHLE PŘIHOĎ DO KOŠÍKU



Vsadím se, že tyhle palačinky od Bodylabu jste u mě jistě viděli. Ovšem vždycky jen s příchutí cookie & cream. Na tu sice nedám dopustit, ale i tato s banánem a kokosem je skvělá! :)

21. května 2017

WANT A BIKINI BODY? PUT A BIKINI ON YOUR BODY!

Sice jsem se k něčemu takovému vyjádřila už tento týden na Instagramu, ale víte, že jsem ukecaná a prostě ten maximální počet znaků pod fotku pro mě nebyl dostatečný, a proto i dnešní článek.

20. května 2017

CHUŤ NA ŘÍZEK SE SALÁTEM? NO PROBLEM!


INGREDIENCE NA SALÁT JSOU UVEDENY CCA NA 2 PORCE
SALÁT

vařené brambory - 8 menších kusů
vejce na tvrdo - 2ks
kuřecí šunka - 4 plátky
kyselá okurka - 4 menší ks
pažitka

ZÁLIVKA

bílý jogurt - 2 polévkové lžíce
hořčice Alnatura - 1 kávová lžička
sůl
pepř
lák z okurek - 3 polévkové lžíce
veganská tatarka - 1 polévková lžíce


MASO

kuřecí maso 
kukuřičné Cornflakes 
vejce 
špaldová celozrnná mouka 
sůl 
pepř

Ingredience na salát si nakrájíme na co nejmenší kostičky a smícháme. Na zálivku lze samozřejmě použít i klasickou tatarku, nebo nějakou jinou zdravější variantu. Já si oblíbila tuto veganskou z Tesca. Dále do zálivky přidáme hořčici, u které platí to samé jako u tatarky. Ovšem doporučuji zkusit tuto z D&M od Alnatury, je boží! Jako další u čeho jste se možná zastavili je lák z okurek. Možná si teď ťukáte na čelo, ale je to ingredience, kterou jsem obkoukla od mojí mamky a salátu to dá fakt skvělou chuť. I když chápu, že to zní jak od Ládi Hrušky. :DD
Maso nakrájíme na plátky, osolíme, opepříme, zaprášíme moukou, obalíme ve vajíčku a v rozdrcených Cornflakes. Dáme na pečící papír a v troubě necháme zhruba 20 minut na 180 stupňů. Ovšem maso hlídejte a alespoň jednou ho během pečení otočte. A dobrota je na světě! :)

19. května 2017

FRESH DORT

banán - 2ks
vejce - 3ks
větší cuketa - 1ks
kypřící prášek - 1ks
mouka špaldová celozrnná - 100g
rozemleté ovesné vločky - 50g
protein vanilkový - 30g
FlavDrops či jiné sladidlo jako je med, sirup, atd.

KRÉM
jogurt Skyr meruňkový - 1ks
bílý jogurt - 100g
citrónová kůra
bílek
ztužovač
Zero Topping Bodylab bílá čokoláda - 20g
FlavDrops či jiné sladidlo jako je med, sirup, atd.


NA OZDOBENÍ
nektarinky/broskve - 3ks
strouhaný kokos
Cuketu oloupeme a společně s banány rozmixujeme. Všechny ingredience na těsto smícháme dohromady a vylijeme do formy, v které budeme dort péct. Těsto pečeme zhruba 15 minut na 180 stupňů. Mezitím si připravíme krém. Bílek vyšleháme a smícháme s ostatními ingrediencemi. Poté vytáhneme koláč z trouby a přidáme na něj krém. Ovšem velice opatrně a po částech. Dáme péct na zhruba 160 stupňů. Po 15 minutách vytáhneme opět z trouby a ozdobíme nektarinkami, či broskvemi, které jsme pokrájeli na malé kostičky. Pečeme dalších cca 25 minut. Nakonec dort posypeme strouhaným kokosem a necháme ztuhnout.

17. května 2017

15. května 2017

NAROZENINOVÝ DORT

Den před narozeninami mi bliklo v hlavě, že vlastně nemám na svůj den ani dortík a tak jsem se vrhla na jeho přípravu. Dort jsem dělala úplně podle sebe, bez receptu, bez jakékoliv inspirace, ale za to byl úplně podle mých chutí, představ a dopadl výborně. Celé rodině chutnal a už je dávno fuč! :)


Skyr neochucený jogurt - 2ks
pyré z jablka D&M - 200g
těsto na palačinky/lívance (já použila od Bodylabu) - 60g
protein - 20g
špaldová celozrnná mouka - 50g
med - 25g
vejce - 4ks
mleté ořechy - 20g
perníkové koření
mrkev - 3ks
skořice
kypřící prášek
citrónová kůra


KRÉM
tvaroh plnotučný - 1 vanička
Skyr neochucený jogurt -. 1ks
pyré z jablka D&M - 50g
med - 15g
citrónová šťáva - pár kapek
FlavDrops bílá čokoláda - pár kapek (nemusí být)

NA OZDOBENÍ
lesní ovoce - 100g
banán - 2ks
hořká čokoláda - 2 kostičky
Proteinella/čokoládová pomazánka


Mrkev co nejemněji nastrouháme a všechny ingredience na těsto smícháme. Poté z těsta vytváříme na plech vyložený pečícím papírem tenké placky. Je opravdu důležité, aby byly stejné, nebo alespoň hodně podobné, jinak se vám potom dort rozpadne. Placky pečeme po jedné, zhruba 20 minut na 180 stupňů. Mě těsto vyšlo na pět placek. Necháme je vychladnout a začneme je skládat na sebe. Vždycky dáme placku, natřeme ji vrstvou krému a dáme vrstvu banánu nakrájeného na kolečka. Takhle postupujeme pořád dokola. Na poslední placku už krém nedáváme a potřeme ji čokoládovou pomazánkou. Vršek dortu ozdobíme ještě lesním ovocem a kousky hořké čokolády. Nakonec po stranách dortu rozetřeme zbytek krému a posypeme je rozemletými ořechy, semínky, nebo vločkami. To už je na vás. Dort necháme v lednici ztuhnout do dalšího dne.

13. května 2017

VYBUDUJ SI LEPŠÍ VZTAH K JÍDLU



Hrozně jsem si přála dneska napsat nějaký milý článek, pomocí kterého zase dodám mým čtenářům dávku pozitivní nálady a energie, kterou jsem za poslední dobu získala zpět a díky které se mám tak dobře. Dneska bych se chtěla zaměřit na další článek zaměřený na vztah k jídlu. 

Dneska bych se konkrétně chtěla zaměřit na to, jak si obecně vztah k jídlu vylepšit a jak si třeba udělat s jídlem daleko lepší chvilky, než které máte teď. Chci Vám dát moje osvědčené tipy a rady k tomu, aby jste si jídlo daleko víc užívali a dokázali ten váš vztah s ním posunout o pár levelů dál.

6. května 2017

PŘEKONÁM SAMA SEBE

Juhuuu, právě tady baštím jednohubky s uzeným lososem a křenovou pomazánkou. V lednici na mě čeká maminčin dortík. Slavíme narozeniny. Moje nejmilovanější maminka měla narozeniny 2. května a já mám narozeniny příští víkend. Tím pádem jsme svolali ségru s bříškem, jejího přítele a mého taťuldu. Jíme a užíváme po dlouhý době zase nějaký chvilky pohody a klídku. I venku je konečně hezky a sluníčko se zase ukázalo. Jak asi z úvodu tušíte, tenhle článek bude pozitivní a milý a hlavně hodně motivační.
Neustále jsem si tu poslední dva měsíce ztěžovala. Pořád jsem zmiňovala, jak se mi nedařilo, jak jsem to měla těžký a dokonce jsem se i vyjádřila k tomu, z jakého konkrétního důvodu to celé vylívání srdíčka bylo. I když jsem všude tvrdila a hlásila, jak jsem hrozně v pohodě, pravda byla taková, že jsem se furt plácala na místě a nemohla jsem se zase rozjet dopředu. A to hlavně ve chvílích, když jsem byla doma sama, venku pršelo a nikdo na mě neměl čas. 
V poslední době jsem si ale konečně uvědomila, že se musím dát dohromady, vstřebat všechny změny a všechny špatnosti, které se za poslední dobu udály a jít dál. Snažila jsem se chodit mezi lidi, zaměřila jsem se na to, abych se zbavila všeho negativního v mé hlavě, maximálně jsem se věnovala práci a tomu, abych mohla rozjet to, co chystám celý měsíc a konečně se to všechno začíná rýsovat. A já mám radost! No nebudu předbíhat. Brzy se dozvíte více, ale rozhodně se máte na co těšit a i já se hrozně těším, až budu moci fungovat jako váš kouč a pomocník.

FOOD INSPIRATION 9. DÍL


Ovesné lívance s horkými malinami, kešu máslem a lískooříškovým sirupem od Bodylabu.

1. května 2017

DUBEN


Já vím, že bych měla dělat sto jiných věcí, než psát článek, ale mě to nedá a na článek o shrnutí měsíce dubna si čas prostě najít musím. Lidi, mě to psaní blogu tak strašně chybí, ale momentálně každou volnou chvilku investuji do věcí, které bych ráda brzy rozjela. Ano, týká se to jídelníčků, tréninkových plánů a všeho tohoto kolem. A s tím je opravdu nehorázně práce. Jsem schopná sedět i 12 hodin u počítače. Ale víte co? Je to sice příšerně náročný, bolí mě z toho hlava, záda a stojí mě to fakt hodně času a energie, ale dělám co mě baví, připravuji něco, co jsem si vždycky přála a už se hrozně těším, až to pustím do světa.