Snow Grey Glitter Pointer

23. května 2017

ENERGETICKÝ VÝDEJ & JAK HO JEDNODUŠE ZVÝŠIT


Dlouhatánsky dlouho tady nebyly nějaké moje rady, tipy a trošku "odbornější" styl článku. Proto jsem se rozhodla to dneska napravit. Opět ale můžete počítat s tím, že všechny moje tipy a rady budou pouze a jedině z mých osobních zkušeností. 

Jak asi všichni víte, nejvíce záleží samozřejmě na správném sestavení jídelníčku. Tedy na tom, kolik toho do sebe díky jídlu dostáváme. Ovšem hned jako další důležitý bod k tomu, aby se vaše tělo měnilo je váš výdej energie. Co si máte představit pod pojmem "výdej energie"? Výdej energie je vlastně to, co přes den spálíte všemi činnostmi, které naše tělo provádí. Může to být cvičení, chůze, vaření, domácí práce, či starání se o děti. Prostě všechno.

21. května 2017

WANT A BIKINI BODY? PUT A BIKINI ON YOUR BODY!

Sice jsem se k něčemu takovému vyjádřila už tento týden na Instagramu, ale víte, že jsem ukecaná a prostě ten maximální počet znaků pod fotku pro mě nebyl dostatečný, a proto i dnešní článek.

20. května 2017

ŘÍZEK SE SALÁTEM


INGREDIENCE NA SALÁT JSOU UVEDENY CCA NA 2 PORCE
SALÁT

VAŘENÉ BRAMBORY - 8 menších kusů
VEJCE NA TVRO - 2ks
KUŘECÍ ŠUNKA - 4 plátky
KYSELÁ OKURKA - 4 menší ks
PAŽITKA

ZÁLIVKA

BÍLÝ JOGURT - 2 polévkové lžíce
HORČICE ALNATURA - 1 kávová lžička
SŮL
PEPŘ
LÁK Z OKUREK - 3 polévkové lžíce
VEGANSKÁ TATARKA - 1 polévková lžíce


MASO

KUŘECÍ MASO
CORNFLAKES
VEJCE
ŠPALDOVÁ MOUKA
SŮL
PEPŘ
Ingredience na salát si nakrájíme na co nejmenší kostičky a smícháme. Na zálivku lze samozřejmě použít i klasickou tatarku, nebo nějakou jinou zdravější variantu. Já si oblíbila tuto veganskou z Tesca. Dále do zálivky přidáme hořčici, u které platí to samé jako u tatarky. Ovšem doporučuji zkusit tuto z D&M od Alnatury, je boží! Jako další u čeho jste se možná zastavili je lák z okurek. Možná si teď ťukáte na čelo, ale je to ingredience, kterou jsem obkoukla od mojí mamky a salátu to dá fakt skvělou chuť. I když chápu, že to zní jak od Ládi Hrušky. :DD
Maso nakrájíme na plátky, osolíme, opepříme, zaprášíme moukou, obalíme ve vajíčku a v rozdrcených Cornflakes. Dáme na pečící papír a v troubě necháme zhruba 20 minut na 180 stupňů. Ovšem maso hlídejte a alespoň jednou ho během pečení otočte. 

19. května 2017

FRESH DORT

BANÁN - 2ks
VEJCE - 3ks
VĚTŠÍ CUKETA - 1ks
KYPŘÍCÍ PRÁŠEK - 1ks
ŠPALDOVÁ CELOZRNNÁ MOUKA - 100g
ROZEMLETÉ OVESNÉ VLOČKY - 50g
VANILKOVÝ PROTEIN - 30g
MED, SIRUP, NEBO SLADIDLO

KRÉM
JOGURT SKYR MERUŇKOVÝ - 1ks
BÍLÝ JOGURT - 100g
CITRÓNOVÁ KŮRA
BÍLEK
ZTUŽOVAČ
ZERO TOPPING BODYLAB BÍLÁ ČOKOLÁDA - 20g
SLADIDLO, MED, NEBO SIRUP


NA OZDOBENÍ
NEKTARINKY/BROSKVE - 3ks
STROUHANÝ KOKOS
Cuketu oloupeme a společně s banány rozmixujeme. Všechny ingredience na těsto smícháme dohromady a vylijeme do formy, v které budeme dort péct. Těsto pečeme zhruba 15 minut na 180 stupňů. Mezitím si připravíme krém. Bílek vyšleháme a smícháme s ostatními ingrediencemi. Poté vytáhneme koláč z trouby a přidáme na něj krém. Ovšem velice opatrně a po částech. Dáme péct na zhruba 160 stupňů. Po 15 minutách vytáhneme opět z trouby a ozdobíme nektarinkami, či broskvemi, které jsme pokrájeli na malé kostičky. Pečeme dalších cca 25 minut. Nakonec dort posypeme strouhaným kokosem a necháme ztuhnout.

15. května 2017

NAROZENINOVÝ DORT

SKYR JOGURT BÍLÝ - 2ks
PYRÉ Z JABLEK D&M - 200g
TĚSTO NA PALAČINKY/LÍVANCE (já použila od Bodylabu) - 60g
PROTEIN - 20g
CELOZRNNÁ ŠPALDOVÁ MOUKA - 50g
MED - 25g
VEJCE - 4ks
MLETÉ OŘECHY- 20g
PERNÍKOVÉ KOŘENÍ
MRKEV - 3ks
SKOŘICE
KYPŘÍCÍ PRÁŠEK
CITRÓNOVÁ KŮRA


KRÉM
TVAROH PLNOTUČNÝ - 1 vanička
SKYR JOGURT BÍLÝ -. 1ks
PYRÉ Z JABLEK D&M - 50g
MED - 15g
CITRÓNOVÁ ŠŤÁVA - pár kapek
MED, SIRUP, NEBO SLADIDLO

NA OZDOBENÍ
LESNÍ OVOCE - 100g
BANÁN - 2ks
HOŘKÁ ČOKOLÁDA - 2 kostičky
ČOKOLÁDOVÁ POMAZÁNKA

Mrkev co nejemněji nastrouháme a všechny ingredience na těsto smícháme. Poté z těsta vytváříme na plech vyložený pečícím papírem tenké placky. Je opravdu důležité, aby byly stejné, nebo alespoň hodně podobné, jinak se vám potom dort rozpadne. Placky pečeme po jedné, zhruba 20 minut na 180 stupňů. Mě těsto vyšlo na pět placek. Necháme je vychladnout a začneme je skládat na sebe. Vždycky dáme placku, natřeme ji vrstvou krému a dáme vrstvu banánu nakrájeného na kolečka. Takhle postupujeme pořád dokola. Na poslední placku už krém nedáváme a potřeme ji čokoládovou pomazánkou. Vršek dortu ozdobíme ještě lesním ovocem a kousky hořké čokolády. Nakonec po stranách dortu rozetřeme zbytek krému a posypeme je rozemletými ořechy, semínky, nebo vločkami. To už je na vás. Dort necháme v lednici ztuhnout do dalšího dne.

13. května 2017

VZTAH K JÍDLU



Hrozně jsem si přála dneska napsat nějaký milý článek, pomocí kterého zase dodám mým čtenářům dávku pozitivní nálady a energie, kterou jsem za poslední dobu získala zpět a díky které se mám tak dobře. Dneska bych se chtěla zaměřit na další článek zaměřený na vztah k jídlu. 

Dneska bych se konkrétně chtěla zaměřit na to, jak si obecně vztah k jídlu vylepšit a jak si třeba udělat s jídlem daleko lepší chvilky, než které máte teď. Chci Vám dát moje osvědčené tipy a rady k tomu, aby jste si jídlo daleko víc užívali a dokázali ten váš vztah s ním posunout o pár levelů dál.

6. května 2017

1. května 2017

DUBEN


Já vím, že bych měla dělat sto jiných věcí, než psát článek, ale mě to nedá a na článek o shrnutí měsíce dubna si čas prostě najít musím. Lidi, mě to psaní blogu tak strašně chybí, ale momentálně každou volnou chvilku investuji do věcí, které bych ráda brzy rozjela. Ano, týká se to jídelníčků, tréninkových plánů a všeho tohoto kolem. A s tím je opravdu nehorázně práce. Jsem schopná sedět i 12 hodin u počítače. Ale víte co? Je to sice příšerně náročný, bolí mě z toho hlava, záda a stojí mě to fakt hodně času a energie, ale dělám co mě baví, připravuji něco, co jsem si vždycky přála a už se hrozně těším, až to pustím do světa.