Snow Grey Glitter Pointer

28. února 2017

VYFIKNUTÁ DO FITKA : Reebok #activchill


Dovolte, abych Vám ukázala něco dalšího z mého šatníku. Minule jsem Vám představila botky, které mám připravené na jaro a dneska Vám ukážu novinky, v kterých momentálně dělám parádu ve fitku a při cvičení. Ano, s firmou Reebok dlouhodobě spolupracuji a ano, věci od nich jsem dostala. To ale nic nemění na tom, že jsou ty věci skvělý, přesně podle mého vkusu a mám z nich obrovskou radost. :)) Ráda bych Vám je v dnešním článku ukázala a něco Vám o nich ve zkratce napsala. 

27. února 2017

ÚNOR


Fíha! Toto letí. Přijde mi to jako včera, co jsem psala shrnutí za měsíc leden a dneska už se vrhám na únor. Za tento měsíc se v mém životě vyskytlo zase pár novinek o které bych se s Vámi chtěla podělit, něco bych ráda probrala a k něčemu se vyjádřila. Jak já miluju tyhle volný články, v kterých můžu rozebrat každou kravinu, kterou mám na srdci. :D

VIDEO : Co jsem dnes jedla #8


25. února 2017

KONEC PROGRAMU "DOSTAŇ SE DO FORMY"


Věřte tomu nebo ne, tenhle článek se mi nebude psát vůbec snadno. Mnoho z Vás mě bere jako motivaci. Teda alespoň takové mi od Vás chodí vzkazy a komentáře. Hrozně hezky se to čte, vždycky mám radost a potěší mě to. Dneska ale očekávám pod článkem trochu jiné reakce. Tenhle článek totiž nebude vůbec motivační. Vlastně bych ho tady ani neměla psát, abych si náhodou u Vás nezkazila mínění o mě a mé silné vůli, ale já musím. Vždycky jsem k Vám byla upřímná a na tom se nic nezmění, ani když se zrovna nemám čím chlubit.

23. února 2017

JARNÍ TENISKOMÁNIE

Jaro! Já jsem ready! Mám už totiž připravenou zásobičku tenisek, který společně se mnou netrpělivě čekají na sluníčko a teplo. Chápu, že si možná teď myslíte, že jste omylem vlezli na blog někoho jiného a že poslední článek, který jste ode mě čekali, bude nějaký takový, ale já měla na takový článek chuť. Malinká změna podle mě není na škodu a já nechci, aby jste si mysleli, že žiji jen cvičením a zdravým jídlem. Mám i jiné závislosti. A jednou z nich jsou boty. :D Dneska Vám ukážu pár tenisek, který mám připravený na jaro a příště si třeba ukážeme zas něco dalšího. :)

22. února 2017

OBLÍBENÉ INSPIRATIVNÍ BLOGY

Dnešní článek bude jedna velká inspirace. Po nějaké době jsem se zase rozhodla pro článek o lidech, kteří si myslím, že stojí za zmínku tady u mě na blogu. Jak už jsem psala v několika mých článcích, nejsem příliš aktivní v čtení ostatních blogerek, ale když už na nějaký blog zavítám, rozhodně je to blog jedné z těchto slečen. Mám hroznou radost, že slečny Vám rovnou svůj blog i představí a ve zkratce Vám předají informace, o čem jejich blog je a jaká je jeho hlavní myšlenka. Budu moc ráda, když mezi nimi objevíte někoho, kdo Vás bude nadále inspirovat a předávat Vám pozitivní energii, protože tyhle slečny ji mají více než dost. Je radost sledovat takové lidi a já jim doufám pomůžu k novým čtenářům a sledujícím na Instagramu, protože si to opravdu zaslouží. :)

19. února 2017

RECEPT NA SILNOU VŮLI


Já mám takovou radost, že mám konečně čas na to, abych Vám sesmolila tenhle článek. Celý týden totiž plánuji rozebrat tohle téma a pěkně Vás tím (doufejme) namotivovat. Možná je to tím, že aktuálně nemám žádnýho parťáka do fitka, možná tím, že se nicnedělání v mém okolí ke všem tak nějak vrátilo nebo tím, že je to jeden z nejčastějších vzkazů, který mi od Vás chodí. A o co vlastně dneska teda půjde? Bude to úplně nejvíc motivační a nakopávací článek na téma vůle. Protože pardon, ale já už na ty výmluvy ostatních prostě nemám. :D

14. února 2017

#POSITIVEVIBES : Láska


Valentýn neslavím. Vlastně mi to připadá, jako hrozný kýč. Všude samý srdíčka, medvídci, čokoládičky a pusinky. Ale přeci jenom jsem se dneska zmohla na tento článek na téma lásky a vztahů z mé oblíbené edice "Positive vibes". No a to pouze z jednoho prostého důvodu. Chtěla jsem na tohle téma psát už dlouhatánsky dlouho, ale nějak nebyla příležitost, vhodný okamžik, nebo jsem o tom nechtěla tolik přemýšlet. Ráda bych upozornila na to, že nejsem odpůrce vztahů, lásky, romantiky a všeho tohoto. Já to mám vlastně moc ráda, ale můj názor na tohle téma se opravdu hodně změnil a já bych Vám o tom chtěla dneska popovídat. Sice to bude asi malinko něco jiného, než jste tady u mě zvyklý, ale věřím, že to zvládnete vstřebat. :) A hlavně Valentýn je podle mě velice vhodný den pro tento dlouho plánovaný článek, ať je to Kýč s velkým K.

13. února 2017

NEJLEPŠÍ CVIKY NA ZADEK

Dneska tu pro Vás mám povídání v kterém Vám ukážu moje nejoblíbenější cviky na zadek. Jako první a asi ten nejvíc efektivní je pro mě dřep. Často slýchám od lidí, že je dřepy nemůžou dělat, protože je bolí kolena, záda, či něco dalšího. Pravdou je, že pokud děláte dřep dobře technicky, nikdy Vás z tohoto pohybu klouby nebo záda bolet nebudou. Pořádný dřep by se měl podle mě naučit každý, kdo cvičí. I když je na techniku náročnější, jelikož si u jeho provedení musíte pamatovat hned několik věcí, stojí to za to. Nejdřív bych rozhodně doporučila dřep zkoušet a trénovat bez závaží a teprve až pak bych přidala nějaké závaží. Já osobně dělám dřepy na trošku širší rozestoupení nohou, aby mi více zabíral zadek. Narovnám záda, špičky dám mírně od sebe, váha držím na patách a jdu pomaleji směrem dolů. Hlídáme si kolena, aby nám nešly přes špičku a kdybych to měla říct hodně jednodušše ... dřep je pohyb dolů, jako kdyby jste si na něco chtěli sednout. Pokud jste někdy slyšeli, že dřepy se dělají to úrovně kolen, okamžitě na to zapomeňte. U dřepů totiž platí pravidlo ... čím níž, tím líp. Pokud jste začátečníci, rozhodně to pro Vás nebude nic lehkého. Ale věřte tomu, že pokud budete trénovat správné provedení, brzy se dostanete zadkem skoro nad zem. Když jsme už dole, stále držíme rovná záda, neprohýbáme se a jdeme výbušně nahoru.Největší chyba, kterou dělá hodně lidí je ta, že pokud už mají nějakou tu zátěž, nebo už nemají sílu, jdou jim kolena k sobě. Snažte se je tlačit od sebe a tím více zabere Vás zadek. Nahoře protlačte pánev směrem dopředu a zatněte zadek. Dřep je hotov a teď šup na další. :) Samozřejmě variant dřepů (na fotce je například tzv. Hacken dřep) existuje vážně hodně, ale například další můj oblíbený způsob je výdrž dole ve dřepu, nebo malinký rozsah pohybu dole.

11. února 2017

#7 TOHLE PŘIHOĎ DO KOŠÍKU : Aktin

Máme tu další díl mého oblíbeného inspiračního článku v kterém se Vám vždycky snažím dát tipy na výrobky a produkty, které za to stojí. No a v dnešním díle se zaměříme hlavně na dobroty z mého milovaného Aktinu. Jak asi víte, Aktin na svém e-shopu nabízí pořád nějaké novinky na mlsání a já tady mám několik z nich. 


Proteinový, čokoládový, sušenkový kuličky. Oh! Nejenom že vypadají na každé snídani jako super ozdoba, ale ještě k tomu jsou totálně boží a já se vždycky musím při otevření balíčku držet, abych ho celej nevyjedla. :D


Proteinový müsli ideální jako svačinka třeba s jogurtem, nebo tvarohem. Za mě rozhodně příchuť banán s čokoládou!


Tuhle krabičku jsem Vám už ukazovala. Ale přeci jenom ji sem musím zařadit znova. Praktická krabička na různý doplňky stravy, spalovače, nebo vitamíny.


Sirupy od Bodylabu u mě moc dlouho nevydrží. Většinou si oblíbím jednu příchuť a tou zdobím každou snídani, než mi dojde. Ale můžu říct, že jakoukoliv jsem ochutnala, byla jsem nadšená. Jedinej problém je v tom, že když už jsem ochutnala skoro všechny, mám problém při objednávání, jelikož se nemůžu rozhodnout, jakej hodím do košíku. Ovšem bílá a mléčná čokoláda mi nesmí chybět doma nikdy!


Jako pardon, ale tohle mandlový máslo s kokosem chutná úplně stejně, jak Raffaelo a je to totální #foodporn!


Máte rádi miňonky? Tak tohle je miňonka proteinová. Jakmile mě honí mlsná a mám doma tuhle záchranu, je mi hej. Jediný co mi na ní vadí je to, že je hrozně malinká. :D


Cookies & cream je moje nejoblíbenější příchuť a kdyby to šlo a existovalo, měla bych v téhle příchuti klidně úplně všechno. Proto jsou tohle moje nejmilovanější palačinky a jelikož je tak moc miluju, chci si je i trošku šetřit. Proto si palačinky dělám tak, že moje zdravý těsto na palačinky a směs přidám jenom na ochucení. 


Kešu máslo mi doma nikdy nemůže chybět. Patří totiž k těm nejvíc top dobrotám, bez kterých si jídelníček neumím představit. :)


Nedávno jsem dělala na tyhle proteinové tyčinky videorecenzi pro Aktin a za mě rozhodně vyhrála ta s tím béžovým obalem - Cookies and Caramel. Ale obě jsou výborné a obsahují kolem 24g bílkovin.

5. února 2017

TRÉNINK RAMEN


Protože už dlouho nebylo žádné video z mého tréninku a chodím cvičit sama, rozhodla jsem se ukecat Nikču, aby se mnou zase něco spáchala. :) Nakonec jsme se s Niki rozhodly natočit Vám trénink ramen, který běžně cvičím. Hodně holek totiž na ramena zapomíná a myslím si, že je to škoda. Mě osobně zařazení tréninku ramen jednou týdně pomohlo k lepšímu držení těla a celkově cítím, že vršek mám daleko víc zpevněný, než dříve. Taky jsme Vám tímto videem chtěly ukázat, že tento trénink je vhodný úplně pro každého. Jak pro začátečníky, tak pro pokročilejší. Stačí si přizpůsobit závaží. Celé video samozřejmě najdete na mém YouTube kanále, ale i tady v článku. A protože jsem Vám k jednotlivým cvikům chtěla napsat i vysvětlení, jak to cvičím a jaká je moje technika, či váhy, série a počet opakování, rozhodla jsem se přidat i jednotlivé popisky a fotky. Nejsem žádná trenérka, nikdy jsem ani trenéra neměla a proto je možné, že někde třeba dělám chybu. Tak mi to prosím promiňte a buďte malinko tolerantní. Snažím se totiž neustále zlepšovat a posouvat dál. :)