Snow Grey Glitter Pointer

30. ledna 2017

LEDEN


Vítám Vás u nové edice článků, kterou jsem plánovala zhruba už od začátku podzimu minulého roku. Sice píšu články, které jsou většinou ohledně toho, co se mi děje v hlavě, co zrovna řeším, cvičím a co si zrovna myslím, ale přeci jenom jsem chtěla zařadit takový "diary" článek. Tenhle článek vyjde vždycky na konci měsíce a jak asi tušíte, bude to takové shrnutí a všehochuť. Co se u mě změnilo, či nezměnilo, jak se mi daří, či nedaří a aktuální myšlenky, nebo nějaký ten progress. Prostě Vám v těchto článcích sdělím vše, co mám na srdci a k čemu se chci vyjádřit. No a jelikož zítra je konec měsíce ledna, dovolte abych se s Vámi podělila o první díl z této nové série článků.



První a asi nejzásadnější změna proběhla v tom, že jsem změnila malinko jídelníček a tréninky. Co se týče podzimu a zimy, měla jsem takovou menší krizičku. Nic strašnýho. Ale neustále jsem byla nemocná, pak jsem zase nemohla cvičit, protože jsem byla na novém tetování a nakonec jsem si z práce namohla záda a trénink s tím byl opravdu náročný a hrozně bolestivý. Furt se to tak nějak motalo dokola a když už jsem se těšila, že do toho půjdu na plno, skolil mě nějaký další bacil nebo vyčerpání. Né, že bych necvičila, né, že bych nejedla zdravě. To ano. Ale nebyla to žádná sláva a celkově jsem z toho byla nemile přešlá a lehce demotivovaná. Proto už jsem odpočítávala dny do nového roku, až to zase vypukne a těšila jsem se na nový začátek. 
Prvního ledna jsem se probudila, zvážila jsem se, změřila míry, což jsem opravdu za ten rok a půl nikdy neudělala. Váha pro mě není důležitá. Tu jsem si zapsala jen tak pro zajímavost. Spíš ty míry pro mě byly takový motivující a říkala jsem si, že konečně budu mít takhle nějaký ten pokrok v novém roce zapsaný černé na bílém. 
A jak už jsem psala, sice jsem měla podzim a zimu slabší, ale snažila jsem se přibrat nějakou tu svalovou hmotu. Jedla jsem víc, než jím normálně. Tréninky jsem jela spíš s váhami, které jsou pro mě těžké a méně opakování. A třešničkou na dortu bylo to, že jsem nedělala žádné kardio. Tahle kombinace dala mému tělu opravdu nějakou tu trochu svalové hmoty, ale samozřejmě i tuku. A moje plány po novém roce tedy byly jasné. Zase to otočit do normálu, zbavit se přebytečného tuku a zařadit více kardia. No a už se konečně dostávám tam, kam jsem se dostat chtěla. Od 1. ledna jsem zařadila pravidelně tréninky. Můj první trénink ve fitku jsou záda, ramena a pár cviků na hrudník. Druhý nohy a zadek, třetí den mám ruce a břicho a po každém tréninku nějaké to kardio alespoň 20 minut. Někdy skočím na pás, někdy na Orbitrek (což je vážně šílenej přístroj :D) a někdy si dám třeba jen nějakou HIIT sestavičku. Zbytek týdne buď cvičím doma, nebo si dám nějakou partii ještě jednou, či full body.  Rest day většinou zařazuji dvakrát do týdne. Snažím se to nějak nehrotit a převážně se prostě snažím cvičit to, na co mám chuť. Přitom ale do každého tréninku dávám maximum a z fitka odcházím totálně spocená a zničená. Ale hlavně šťastná! Tak to má bejt! A jestli Vás to zajímá ... pořád si nepočítám makra ani kalorie. :)


Druhý bod, který bych chtěla rozebrat je asi nějaký ten progress/neprogress. No prostě nějaký ten pokrok, který jsem zaznamenala za měsíc leden a který stojí za to, abych se o něj s Vámi podělila.
Když jsem začínala cvičit a někde jsem se dočetla, že bych měla posilovat i záda, říkala jsem si proč. Vždyť je to zbytečný a holky takový partie nepotřebují posilovat. Zhruba minulý květen jsem konečně přišla k rozumu a díky mému kamarádovi s kterým jsem chodila cvičit, jsem trénink zad zařadila. Aktuálně je to můj nejoblíbenější trénink, společně s rameny. No ale proč to píšu. V neděli jsem si řekla, že si vyfotím svoje záda, abych měla taky nějakou tu fotku před a měla s čím časem srovnávat. A víte co? Vůbec jsem nečekala, že moje záda už teď mají nějaký náznak toho, že na ně pravidelně cvičím. Tahle fotka mě fakt potěšila. Něco se tam klube. :)))



Vyrobila jsem si tuhle mojí osobní motivační nástěnku a musím říct, že je to skvělej pomocník. Nejenom, že mám všechno pořád hezky na očích, ale zároveň je to moje motivace každý den, která mě vždycky nakopne. Udělala jsem si tabulku s mírami a váhou, vytiskla společné výzvy a vytvořila plánek cvičení na jednotlivé měsíce, kam si píšu tréninky. :)


Vybrala jsem si kurz fitness trenéra, který budu absolvovat. Jedná se o trenérskou školu Olympia a celý březen se tomuto studiu budu věnovat. Nemůžu se dočkat, až si splním tento můj sen a konečně budu moct dělat, co mě baví. :)

Můj Instagram, YouTube kanál, skupina "Boj za nový tělo" i moje stránka blogu na Facebooku, oslavily další kulatiny. :D :) Na mém Instagramu je váš už přes 25 tisíc, na YouTube přes 7, ve skupině přes 11 a na FB stránce 2. Neuvěřitelný, jak to roste a já mám hroznou radost, jelikož je to pro mě obrovská motivace, abych pokračovala v točení videí a psaní blogu. :)



Konečně jsem ulovila vaflovač v Lidlu. Už tak dlouho po něm mé srdce toužilo a když jsem jeden večer ukázala na leták z Lidlu a řekla že bych si ho moc přála, vůbec jsem nečekala, že moje přání bude vyslyšeno. :D Maluju se, chystám se do práce a najednou mi taťka postaví k zrcátku krabici s vaflovačem. Skákala jsem tři metry do vzduchu a od tý doby nesnídám nic jiného. :D :)


Zjistila jsem, jak mi hrozně chybí běhání a pohyb venku. Proto tahle fotka z jara, kdy jsem běhala minimálně dvakrát týdně. Sice i teď jdu občas na prochajdu, ale nejsem žádná milovnice zimy. Sníh mám raději z okna, né všude kolem sebe. Do toho ty mrazy a já jsem ráda, že existuje horká vana a teplý ponožky, který mi dávají naději, že jednou zase ta nekonečná zima skončí a drží mě při životě. Každopádně už se nemůžu dočkat na to, až budu běhat a lítat po lese, jak splašená. Pohyb na čerstvém vzduchu je prostě k nezaplacení a obdivuji lidi, kteří dokážou běhat na páse.


Díky mojí spolupráci s Reebokem jsem dostala možnost přihlásit se na Spartan Race Kouty 2017. A musím říct, že začínám mít malinko nervíky z toho, že tam budu jak lemra a nezvládnu to. Každopádně mě to motivuje a těším se, až zjistím, jakou mám či nemám fyzičku. A taky na to, až se budu brodit bahnem. :D



Opět jsem se pustila do natáčení videí. Jen za tento měsíc jsem jich na mém YouTube kanále zveřejnila hned několik. Čtyři cvičební a jedno povídací. A já mám opravdu hroznou radost, že Vás videa baví a že podle nich cvičíte. I když se to totiž možná nezdá, tak každé video je hodně náročné a stojí mě spoustu času a energie (někdy i nervů :D). A proto každá reakce a zpětná vazba od Vás je vážně odměnou za to, že se do toho vždycky pustím a obětuji například volný čas. Hrozně mě to zase začalo bavit a proto se můžete těšit na spoustu nových témat o kterých Vám budu povídat a workoutů, které si se mnou budete moci zacvičit.


Výzvy, které jsem naplánovala pro nás všechny pro rok 2017 plním s nadšením a hrozně mě to baví. Snažím se každý týden zvládnout všechno a zatím se mi to povedlo. Až teda na jedno nezdravé jídlo, které bylo jako úkol pro minulý týden. Neměla jsem absolutně na nic chuť a raději jsem si dala nejlepší proteinovou tyčinku od Bodylabu s příchutí Cookies and Caramel. :) Ale například zařadit do výzev procházku byl opravdu dobrý nápad a musím se pochválit. Co je víc, než si najít čas na hodinovou procházku s hafanama na čerstvém vzduchu!? :)



A na závěr bych chtěla poděkovat každému z Vás. Ať už za komentáře, vzkazy, sledování na mých účtech nebo návštěvnost blogu. Prostě za všechno! 
Tento měsíc jste mě dokonce rozbrečeli. :D Možná to bude znít divně, nebo přehnaně, ale je to tak a já se za to nestydím! :D Na Instagram a do skupiny jsem přidala fotku před a po. Ovšem tohle byla taková trošku jiná fotka progressu, než normálně. Tohle byly fotky před minutou a po minutě. V poslední době jsem totiž viděla takových příspěvků na Instagramu hodně. Od slečen, které cvičí a hodně lidí je má jako motivaci. I já. A proto mě napadlo udělat tu stejnou verzi této fotky a malinko se ukázat světu v jiné poloze, než se normálně fotím. Když mi lidi tenkrát po prvním zveřejnění nějakého mého progressu začínali psát o tom, jak jsem jejich motivací, že mi závidí postavu a tak dále, nejdřív mi to dělalo radost, jenže postupem času jsem to přestávala brát jako lichotku a spíš jsem si připadala špatně. Říkala jsem si, že to nechápu, jak mě někdo může mít za motivaci, když nemám tělo ani z 10ti procent takové, jako ostatní fitnessačky, kterých je plný Instagram. Začínala jsem se pořád zkoumat v zrcadle, byla jsem na sebe přísná, makala jsem na maximum a pořád jsem na sobě hledala nedostatky a říkala si, jak na mě není vidět žádný pokrok. Tím jsem si ubližovala a můžu říct, že na mě přišla i krize, kdy jsem si říkala jestli tohle všechno má nějakej smysl. Ale to už je dávno pryč. Zveřejněním této fotky jsem chtěla ukázat to, že jsem se naučila mít ráda svoje tělo a dokázala jsem ho přijmout takové, jaké je. Rozhodně už to cvičení není jen proto, abych jednou měla dokonalý tělo. Je to to tom, že to miluji a nemohla bych bez toho fungovat. A tahle fotka je toho důkazem. Moje břicho před a po. Časové rozmezí zhruba minuta a rozdíl? Pro Vás asi obrovský. Pro mě žádný. Taková jsem a upřímně mi bylo jedno, jestli po shlédnutí této fotky, přijdu o nějaké sledující, či lidi, kteří mě měli do té doby za motivaci. Nejsem dokonalá a ani nebudu, ale mě to nevadí.
Po zveřejnění této fotky se strhla obrovská hromada lajků a komentářů a když jsem se po hodině přihlásila na Instagram a do skupiny a uviděla jsem to, normálně mi ukápla slza dojetí. Tolik podpory a energie jsem snad nikdy od nikoho nedostala a vážně z toho momentu mám tolik motivace, že to ani není možný. Proto děkuju moc všem a doufám, že se Vám dnešní první článek z nové edice líbil. :))

13 komentářů:

  1. Výborné jako vždycky.😊Děkuji,že to píšeš

    OdpovědětVymazat
  2. Péťo, ty jsi fakt úžasná! Celý článek je neskutečně pozitivní a ani nevíš, jakou mám radost, že bloguješ. Podle mě máš světu něco předat a tobě se to hodně hodně daří. Ten příspěvek na ig jsem viděla už včera, ale pocity z něho mám teď snad ještě silnější. Jsi odvážná a ta myšlenka je opravdu nádherná - i když je to u tebe stejně jen shrnutá kůže než tuk! :D Ale prostě každý by měl svoje tělo bezpodmínečně milovat a nestydět se za něj :) Jsem teď úplně nadšená, moc ti děkuju za takovou dávku energie! :) Tuhle sérii jsi začala fakt hodně dobře, tak ať se daří i nadále! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já moc děkuju za Tvůj krásnej komentář! <3 Jsi zlatá!

      Vymazat
  3. strašně ráda čtu tvé články,cvičím videa, sleduju tě, vařím podle tebe (Docela by se mi hodil nějaký nový receptík na oběd ♥) a možná se budu opakovat, vžd yz tebe cítím takovou pozitivní energii,takže ikdyž se mi zrovna nedaří nebo propadnu na jeden den ZP tak se sem vrátím a mé chmury jsou zažehnané. Máme tě rády Péťo ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem hrozně šťastná! Moc moc děkuju, ani nevíš jakou si mi udělala radost! :)

      Vymazat
  4. Skvělej článek... ostatně jako vždy... :) jsi prostě hrozně super a už se těším na další článek <3

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám slov :o -> ÚŽASNÁ <3

    OdpovědětVymazat
  6. Peťo, zajimalo by me, je trenink zad a ramen i nejaka prevence nebo dokonce i lecba bolesti zad? Mam s tim posledni dobou problemy a i kdyz nejaky pohyb mam (kardio nebo cviceni doma), tak me zada a zatuhly krk dost trapi. Tak by me zajimalo, jestli jsi s tim nekdy mela problemy a trenink pomohl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brzy udělám video na záda. :)) Určitě to pomůže.

      Vymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥