Snow Grey Glitter Pointer

26. května 2017

CIZRNOVÝ KOLÁČ


vejce 4ks
kypřící prášek 1ks
protein 20g
tvaroh 250g
citrónová šťáva z 1/2 citrónu
malinový Skyr
mouka špaldová celozrnná 50g
ovesné vločky rozemleté 100g
cizrna 300g
skořice
Flavdrops či jiné sladidlo
maliny
borůvky
Bílky z vajec vyšleháme společně s tvarohem, šťávou z citrónu, skořicí, Flavdrops, Skyrem. Poté přidáme žloutky. Cizrnu co nejvíce rozmixujeme a smícháme s vločkami, moukou, proteinem, kypřícím práškem, sladidlem. Poté smícháme obě části těsta dohromady a vlijeme do formy. Ozdobíme borůvkami, malinami a pečeme zhruba hodinu na 180 stupňů dozlatova. 


25. května 2017

ZDRAVÉ ŠPAGETY

kuřecí maso
celozrnné špagety
cibule
česnek
rajčata čerstvá
rajčata mletá konzervovaná
kečup
sušená rajčata
koření na boloňské špagety
řepkový olej
sůl
pepř
Česnek a cibuli si nakrájíme na co nejjemnější kostičky a dáme na pánev s rozpáleným řepkovým olejem. Necháme zpěnit. Kuřecí maso si nakrájíme na kostičky. Osolíme, opepříme a dochutíme kořením. Poté přidáme na pánev k cibuli a česneku. Maso orestujeme, poté přidáme nakrájená rajčata na kostičky, mletá rajčata i rajčata sušená. Podlijeme vodou, necháme podusit pod pokličkou. Zhruba po pěti minutách pokličku sundáme, přidáme trochu kečupu a necháme dalších pět minutek. Necháme lehce vypařit vodu a poté podáváme s celozrnnými špagetami. 


23. května 2017

ENERGETICKÝ VÝDEJ & JAK HO JEDNODUŠE ZVÝŠIT


Dlouhatánsky dlouho tady nebyly nějaké moje rady, tipy a trošku "odbornější" styl článku. Proto jsem se rozhodla to dneska napravit. Opět ale můžete počítat s tím, že všechny moje tipy a rady budou pouze a jedině z mých osobních zkušeností. 

Jak asi všichni víte, nejvíce záleží samozřejmě na správném sestavení jídelníčku. Tedy na tom, kolik toho do sebe díky jídlu dostáváme. Ovšem hned jako další důležitý bod k tomu, aby se vaše tělo měnilo je váš výdej energie. Co si máte představit pod pojmem "výdej energie"? Výdej energie je vlastně to, co přes den spálíte všemi činnostmi, které naše tělo provádí. Může to být cvičení, chůze, vaření, domácí práce, či starání se o děti. Prostě všechno.

22. května 2017

#9 TOHLE PŘIHOĎ DO KOŠÍKU



Vsadím se, že tyhle palačinky od Bodylabu jste u mě jistě viděli. Ovšem vždycky jen s příchutí cookie & cream. Na tu sice nedám dopustit, ale i tato s banánem a kokosem je skvělá! :)

21. května 2017

WANT A BIKINI BODY? PUT A BIKINI ON YOUR BODY!

Sice jsem se k něčemu takovému vyjádřila už tento týden na Instagramu, ale víte, že jsem ukecaná a prostě ten maximální počet znaků pod fotku pro mě nebyl dostatečný, a proto i dnešní článek.

20. května 2017

CHUŤ NA ŘÍZEK SE SALÁTEM? NO PROBLEM!


INGREDIENCE NA SALÁT JSOU UVEDENY CCA NA 2 PORCE
SALÁT

vařené brambory - 8 menších kusů
vejce na tvrdo - 2ks
kuřecí šunka - 4 plátky
kyselá okurka - 4 menší ks
pažitka

ZÁLIVKA

bílý jogurt - 2 polévkové lžíce
hořčice Alnatura - 1 kávová lžička
sůl
pepř
lák z okurek - 3 polévkové lžíce
veganská tatarka - 1 polévková lžíce


MASO

kuřecí maso 
kukuřičné Cornflakes 
vejce 
špaldová celozrnná mouka 
sůl 
pepř

Ingredience na salát si nakrájíme na co nejmenší kostičky a smícháme. Na zálivku lze samozřejmě použít i klasickou tatarku, nebo nějakou jinou zdravější variantu. Já si oblíbila tuto veganskou z Tesca. Dále do zálivky přidáme hořčici, u které platí to samé jako u tatarky. Ovšem doporučuji zkusit tuto z D&M od Alnatury, je boží! Jako další u čeho jste se možná zastavili je lák z okurek. Možná si teď ťukáte na čelo, ale je to ingredience, kterou jsem obkoukla od mojí mamky a salátu to dá fakt skvělou chuť. I když chápu, že to zní jak od Ládi Hrušky. :DD
Maso nakrájíme na plátky, osolíme, opepříme, zaprášíme moukou, obalíme ve vajíčku a v rozdrcených Cornflakes. Dáme na pečící papír a v troubě necháme zhruba 20 minut na 180 stupňů. Ovšem maso hlídejte a alespoň jednou ho během pečení otočte. A dobrota je na světě! :)

19. května 2017

FRESH DORT

banán - 2ks
vejce - 3ks
větší cuketa - 1ks
kypřící prášek - 1ks
mouka špaldová celozrnná - 100g
rozemleté ovesné vločky - 50g
protein vanilkový - 30g
FlavDrops či jiné sladidlo jako je med, sirup, atd.

KRÉM
jogurt Skyr meruňkový - 1ks
bílý jogurt - 100g
citrónová kůra
bílek
ztužovač
Zero Topping Bodylab bílá čokoláda - 20g
FlavDrops či jiné sladidlo jako je med, sirup, atd.


NA OZDOBENÍ
nektarinky/broskve - 3ks
strouhaný kokos
Cuketu oloupeme a společně s banány rozmixujeme. Všechny ingredience na těsto smícháme dohromady a vylijeme do formy, v které budeme dort péct. Těsto pečeme zhruba 15 minut na 180 stupňů. Mezitím si připravíme krém. Bílek vyšleháme a smícháme s ostatními ingrediencemi. Poté vytáhneme koláč z trouby a přidáme na něj krém. Ovšem velice opatrně a po částech. Dáme péct na zhruba 160 stupňů. Po 15 minutách vytáhneme opět z trouby a ozdobíme nektarinkami, či broskvemi, které jsme pokrájeli na malé kostičky. Pečeme dalších cca 25 minut. Nakonec dort posypeme strouhaným kokosem a necháme ztuhnout.

17. května 2017

15. května 2017

NAROZENINOVÝ DORT

Den před narozeninami mi bliklo v hlavě, že vlastně nemám na svůj den ani dortík a tak jsem se vrhla na jeho přípravu. Dort jsem dělala úplně podle sebe, bez receptu, bez jakékoliv inspirace, ale za to byl úplně podle mých chutí, představ a dopadl výborně. Celé rodině chutnal a už je dávno fuč! :)


Skyr neochucený jogurt - 2ks
pyré z jablka D&M - 200g
těsto na palačinky/lívance (já použila od Bodylabu) - 60g
protein - 20g
špaldová celozrnná mouka - 50g
med - 25g
vejce - 4ks
mleté ořechy - 20g
perníkové koření
mrkev - 3ks
skořice
kypřící prášek
citrónová kůra


KRÉM
tvaroh plnotučný - 1 vanička
Skyr neochucený jogurt -. 1ks
pyré z jablka D&M - 50g
med - 15g
citrónová šťáva - pár kapek
FlavDrops bílá čokoláda - pár kapek (nemusí být)

NA OZDOBENÍ
lesní ovoce - 100g
banán - 2ks
hořká čokoláda - 2 kostičky
Proteinella/čokoládová pomazánka


Mrkev co nejemněji nastrouháme a všechny ingredience na těsto smícháme. Poté z těsta vytváříme na plech vyložený pečícím papírem tenké placky. Je opravdu důležité, aby byly stejné, nebo alespoň hodně podobné, jinak se vám potom dort rozpadne. Placky pečeme po jedné, zhruba 20 minut na 180 stupňů. Mě těsto vyšlo na pět placek. Necháme je vychladnout a začneme je skládat na sebe. Vždycky dáme placku, natřeme ji vrstvou krému a dáme vrstvu banánu nakrájeného na kolečka. Takhle postupujeme pořád dokola. Na poslední placku už krém nedáváme a potřeme ji čokoládovou pomazánkou. Vršek dortu ozdobíme ještě lesním ovocem a kousky hořké čokolády. Nakonec po stranách dortu rozetřeme zbytek krému a posypeme je rozemletými ořechy, semínky, nebo vločkami. To už je na vás. Dort necháme v lednici ztuhnout do dalšího dne.

13. května 2017

VYBUDUJ SI LEPŠÍ VZTAH K JÍDLU



Hrozně jsem si přála dneska napsat nějaký milý článek, pomocí kterého zase dodám mým čtenářům dávku pozitivní nálady a energie, kterou jsem za poslední dobu získala zpět a díky které se mám tak dobře. Dneska bych se chtěla zaměřit na další článek zaměřený na vztah k jídlu. 

Dneska bych se konkrétně chtěla zaměřit na to, jak si obecně vztah k jídlu vylepšit a jak si třeba udělat s jídlem daleko lepší chvilky, než které máte teď. Chci Vám dát moje osvědčené tipy a rady k tomu, aby jste si jídlo daleko víc užívali a dokázali ten váš vztah s ním posunout o pár levelů dál.

6. května 2017

PŘEKONÁM SAMA SEBE

Juhuuu, právě tady baštím jednohubky s uzeným lososem a křenovou pomazánkou. V lednici na mě čeká maminčin dortík. Slavíme narozeniny. Moje nejmilovanější maminka měla narozeniny 2. května a já mám narozeniny příští víkend. Tím pádem jsme svolali ségru s bříškem, jejího přítele a mého taťuldu. Jíme a užíváme po dlouhý době zase nějaký chvilky pohody a klídku. I venku je konečně hezky a sluníčko se zase ukázalo. Jak asi z úvodu tušíte, tenhle článek bude pozitivní a milý a hlavně hodně motivační.
Neustále jsem si tu poslední dva měsíce ztěžovala. Pořád jsem zmiňovala, jak se mi nedařilo, jak jsem to měla těžký a dokonce jsem se i vyjádřila k tomu, z jakého konkrétního důvodu to celé vylívání srdíčka bylo. I když jsem všude tvrdila a hlásila, jak jsem hrozně v pohodě, pravda byla taková, že jsem se furt plácala na místě a nemohla jsem se zase rozjet dopředu. A to hlavně ve chvílích, když jsem byla doma sama, venku pršelo a nikdo na mě neměl čas. 
V poslední době jsem si ale konečně uvědomila, že se musím dát dohromady, vstřebat všechny změny a všechny špatnosti, které se za poslední dobu udály a jít dál. Snažila jsem se chodit mezi lidi, zaměřila jsem se na to, abych se zbavila všeho negativního v mé hlavě, maximálně jsem se věnovala práci a tomu, abych mohla rozjet to, co chystám celý měsíc a konečně se to všechno začíná rýsovat. A já mám radost! No nebudu předbíhat. Brzy se dozvíte více, ale rozhodně se máte na co těšit a i já se hrozně těším, až budu moci fungovat jako váš kouč a pomocník.

FOOD INSPIRATION 9. DÍL


Ovesné lívance s horkými malinami, kešu máslem a lískooříškovým sirupem od Bodylabu.

1. května 2017

DUBEN


Já vím, že bych měla dělat sto jiných věcí, než psát článek, ale mě to nedá a na článek o shrnutí měsíce dubna si čas prostě najít musím. Lidi, mě to psaní blogu tak strašně chybí, ale momentálně každou volnou chvilku investuji do věcí, které bych ráda brzy rozjela. Ano, týká se to jídelníčků, tréninkových plánů a všeho tohoto kolem. A s tím je opravdu nehorázně práce. Jsem schopná sedět i 12 hodin u počítače. Ale víte co? Je to sice příšerně náročný, bolí mě z toho hlava, záda a stojí mě to fakt hodně času a energie, ale dělám co mě baví, připravuji něco, co jsem si vždycky přála a už se hrozně těším, až to pustím do světa.

24. dubna 2017

JE ZE MĚ TRENÉRKA




O kurzu jsem psala zhruba před měsícem článek v kterém jsem se rozkecala o tom, jak to celé probíhalo a dneska se vrhnu konečně na vyprávění o tom, jak probíhaly zkoušky a jak to nakonec celé dopadlo.
Když jsem se první zahajovací den dozvěděla, že první zkoušky nás čekají už za tři týdny, nějak jsem nad tím mávla rukou. Nevím jestli jsem to nějak přeslechla, nebo to můj mozek odmítl vnímat, ale to, že to bude zkouška z anatomie jsem se dozvěděla poprvé až za dalších pár dní. Upřímně jsem nad tím i podruhé mávla rukou. Ovšem hned na první přednášce anatomie mi došlo, že to nebude taková legranda, jak jsem si myslela.

22. dubna 2017

FAZOLOVÉ BROWNIES

200g červených fazolí z konzervy
2 vejce
skořice
kypřící prášek
20g Holandského kakaa
20g čokoládového proteinu
Flavdrops, nebo jiné sladidlo
Fazole propláchneme od nálevu, co nejvíce rozmixujeme o a smícháme s ostatními ingrediencemi, vlijeme do formy a dáme péct na 15 minut, zhruba na 200 stupňů.

VIDEO : Co jsem jedla #14


17. dubna 2017

KNÍŽKA "PROJEZTE SE K NOVÉMU TĚLU"



Zhruba měsíc zpátky jsem si plánovala, jak zase sepíšu nějaký článek o psychice při cvičení a zdravém stravování. Měla jsem to schovaný v mojí hlavě na den, až budu mít zase náladu vrhnout se na tohle téma, ke kterému si myslím, že mám co sdělit. Mezitím se mi ozval Pavel Walek s tím, že pro mě má další díl knížky, kterou vydali společně s Josefem Tothem. Vy, kteří můj blog sledujete už od úplných začátků, jistě si pamatujete moje povídání o jejich první knížce "Co vám výživový poradci neřeknou, protože to neví". Tahle knížka mi tenkrát děsně pomohla, otevřela mi oči a já na ni do světa poslala samou chválu. Po zveřejnění článku jsem měla opravdu radost z toho, že mi od vás chodilo tolik krásných vzkazů, jak jste si knížku koupili a jak vám pomohla stejně jako mě.
Na druhou knížku s názvem "Projezte se k novému tělu (aneb hladovění nikam nevede)" jsem se hrozitánsky těšila, protože jsem tušila, že mi knížka dodá opět spoustu sil a motivace, jako ta předchozí. No jak asi tušíte, opravdu se tak stalo. Knížka si mě opět naprosto získala.

16. dubna 2017

MRKVOVO-JABLEČNÝ KOLÁČ

rozemleté ovesné vločky 50g
špaldová celozrnná mouka 100g
vejce 3ks
mleté lískové ořechy 40g
protein 20g
mrkev 3ks
jablko 2ks
skořice
kypřící přášek do perníku 1/2
bílý jogurt 170g
FlavDrops nebo jiné sladidlo
Mrkve a jablka nastrouháme na jemno a smícháme s ostatními ingrediencemi, vlijeme do formy a dáme péct na 40 minut, zhruba na 160 stupňů.


VIDEO : Co jsem jedla #13


14. dubna 2017

SKONCUJ SE ŠPATNOU NÁLADOU


Celý život se nebudeme mít dobře a nebudeme každý den chodit s úsměvem od ucha k uchu. Troufám si říct, že i ten nejvíc pozitivní člověk někdy úsměv vymění za malinko neutrálnější, nebo dokonce zamračenější výraz, když mu do života přijde něco, co ho fakt zasáhne, zlomí a vezme mu to i tu nejvíc zažranou vůli a motivaci do života, kterou v sobě má. Každého z nás porazí čas od času něco jiného. Někoho problémy v práci, doma, s kamarády, s přítelem, či manželkou. Ale vždycky ty problémy přijdou a je jen na nás, jak se s tím popereme a jak je budeme vnímat. Jestli jako něco, co nás položí na kolena, nebo jako něco, co se rozhodneme porazit a bojovat s tím. A když pak přijde nějaký fakt velký problém a velká starost, najednou zjistíme, jak to všechno předtím byly jen banality nad kterými jsme se měli pouze usmát a mávnout rukou. Nechci tady rozebírat, co se stalo za posledních pár týdnů mě, ale věřte, že se na mě nahromadilo úplně všechno, čeho jsem se bála. Najednou se to stalo skutečností a já si nevěděla rady. Neměla jsem náladu na nic. Na lidi, na blog, na videa, na cvičení, na vaření. Když píšu na nic, tak to tak i myslím. Ne! Nebudu tu brečet, ani si stěžovat, to je to poslední na co mám teď náladu, ale chci dneska pomoci těm, kteří mají třeba nějaké problémy, starosti a cítí se pro nim slabý. 
Nevěště hlavu, nevybíjejte si zlost na sobě ani na druhých a bojujte. Ono je to to nejvíc, co můžete udělat. Hlavně problém nevezměte a neuložte ho někde do sebe a jeho řešení neodkládejte. Žijte teď a tady. A řešte ho teď hned. Je to těžký, náročný, únavný, ale věřte tomu, že pak si budete děkovat. Zbavit se problémů a zabojovat proti nim, to je něco, co člověk v životě prostě bude muset dělat, ať chce, nebo nechce. 

9. dubna 2017

VÝZVA #MOJEDNESNIRADOST


Určitě to nebude náhoda, že nápad na dnešní článek vznikl při cvičení, když jsem se usilovně snažila vyčistit svoji hlavu a hodit se zpátky do mé vlny pozitivna. Upřímně ani nevím, kam v dnešním článku dojdu a co vám v něm sdělím. Ale potřebuji ze sebe dostat myšlenky na to, že posledních pár dní bylo dost psychicky vyčerpávajících. Nejhorší je totiž to, když je vám špatně od žaludku z chování člověka, kterého jste měli (a stejně ještě máte) rádi. Nebudu to tady rozpiplávat, protože poslední co chci je, aby si tohle přečetl a viděl, jak mě to štve. Za to mi fakt nestojí. Takže hlavu vzhůru Péťo, hoď to za sebe a konec trápení. Tři, dva, jedna, teď!
Vždycky když se ocitnu se svojí psychikou na místě, kde mi není příjemně, mám chuť někam utéct. Co nejdál, na co nejdéle a hlavně úplně sama. V takových chvílích se uzavřu do sebe a nemám absolutně potřebu trávit s někým čas. Pak jsem daleko víc a déle bez nějaký chuti do života a proto jsem se tomu dneska postavila a řekla si, že pro tentokrát zvolím jiný přístup. 

VIDEO : Co jsem jedla #10, #11, #12


7. dubna 2017

BĚHÁM, BĚHÁŠ, BĚHÁME


Už zhruba od začátku zimy jsem plánovala takový menší "apgrejd" jednoho z mých nejoblíbenějších článků. Dovolím si vás tedy konečně přivítat u článku, na jehož psaní a tvorbu jsem se nesmírně těšila. Tohle povídání jsem si furt šetřila na to, až bude konečně vhodná příležitost, venku vykoukne sluníčko, všechno se bude zelenat a lidi konečně budou mít chuť zase oprášit běžecký boty. Dneska se budu věnovat mému tolik milovanému běhu. Celý článek věnuji jak lidem, kteří běh milují stejně jako já, tak i lidem, kteří běh nesnáší a možná díky mému článku konečně získají lásku k tomuhle pohybu. 

Ještě, než začneme, tak chci moc poděkovat šikovnému @jhnngrg, který mi nafotil tyhle super fotky na míru k dnešnímu článku!

Čím jiným bych mohla začít v článku o běhání, než tím, abych vám sdělila, jak to s během mám já. Bože, když si vzpomenu na moje první začátky s běháním, tak se musím vážně smát. Když jsem se poprvé rozhodla, že konečně začnu čas od času běhat, vydrželo mi tohle nadšení vždy jen do prvního běhu. Další výběh přišel až ve chvíli, kdy jsem na ten první úplně zapomněla a psychicky i fyzicky se z něj vzpamatovala. Nevím, jak mě to mohlo napadnout, ale tenkrát jsem si před samotným výkonem běh představovala malinko jinak, než jaká pak byla realita. Představovala jsem si to tak, že se člověku běží jako laňce, cítí decentní lehký vánek ve vlasech, všude kolem něj je krásná příroda, žádní lidé a do toho mu v uších hraje nějaký hodně namotivovaný playlist z mobilu. Nikde ho nepíchá, nic ho nebolí, nefuní, běží si v klídku a s úsměvem na tváři si vychutnává svých patnáct kiláčků. Tak pokud se vám tohle stalo při prvním běhu, tak to gratuluji a asi máte nadpřirozené schopnosti. Moje první běhy totiž byly noční můrou a ani z deseti procent se nepodobaly mé představě.
Vždycky jsem se narvala do legínů, obula kecky a se slovy v duchu něco jako : "Teď se jdu hezky proběhnout." jsem vystartovala. Tak po dvou minutách běhu jsem lapala po dechu, byla jsem rudá až bůh ví kde a musela jsem přestat okamžitě běžet, nebo bych podle mě asi za pět sekund umřela a ani žádná nadupaná hudba ve sluchátkách by mi nepomohla. :D Tím se moje představy o tom, že někdy uběhnu pár kilometrů v kuse doslova roztříštily na milion kousků a já byla akorát naštvaná, že realita byla takhle krutá a že se ani náhodou nepodobala mým představám. Se slovy, že už nikdy nechci běžet jsem to otočila domů. A byla jsem fakt demotivovaná a rozhodnutá, že už běhat nikdy nechci.