Snow Grey Glitter Pointer

2. listopadu 2016

SKUPINA PLNÁ MOTIVACE & VÝZVA NA LISTOPAD

Zdravím Vás. :)

Aktuálně jsem zase marod, někdo na mě prsknul bacil a odnesl to můj žaludek, hlava trpící hroznou bolestí a k tomu se samozřejmě přidala teplota a hrozný křeče v břiše. No ... nebudu si tu stěžovat, zrovna teď je mi trošku líp, protože ležím jak přikovaná v posteli, kolem sebe mám asi 20 hrnků různých čajů, který musím vypít dřív než vychladnou a jsem přikrytá dvěma obrovskejma peřinama. Takže snad mi tyhle vychytávky pomůžou k tomu, abych zvládla dopsat tento článek do konce a nějak se mi nepřitížilo. Protože přece jenom bejt nemocná bez blogu, to bych asi umřela na nudu hned první den.


O čem Vám chci dneska psát ... no bude to asi hodně kraťoučký, ale přeci jenom jsem to na blog chtěla dát, protože si myslím, že se to sem hodí. V neděli jsem měla nějakej splín, celkově jsem neměla moc dobrou náladu už od rána a celý den se táhnul v tomto duchu. A jelikož jsem si chtěla nějak náladu zlepšit a dělat něco tvořivého, abych měla z toho dne alespoň trochu lepší pocit, rozhodla jsem se zrealizovat můj dlouhodobý plán, který byl zatím jen v mojí hlavě. Kouknu na datum a za dva dny prvního listopadu. Ideální na novej start.
Možná si pamatujete, jak jsem tady na blogu dřív dělala společné výzvy. Jako třeba tento týden se budem zaměřovat na běh a půjdeme alespoň 3x za tento týden běhat, další týden jsme se věnovali třeba pitnýmu režimu, další zase tomu, abysme šli 2x týdně na delší procházku a tak dále a tak dále. A jelikož jsem to pak časově nedávala, protože jsem se výzvy snažila zveřejňovat jednou týdně, nakonec jsem to zrušila a přestala takové články psát. 
Ale pamatovala jsem si, že Vás výzvy bavili, že jste se je snažili splnit a že Vám dodávali motivaci a podporu, protože jsme v tom byli vždycky všichni společně. Proto mi to docela chybělo a chtěla jsem zas malinko pomoct těm věčným začátečníkům, protože ač se to třeba nezdá, léto se blíží a my nechceme začít makat 14 dní před tím, než budeme muset vlézt hrdě do plavek. Hele jo, ale my to neděláme pro nějaký plavky, my to děláme hlavně pro sebe. :P

No a abych se vrátila k tý neděli, rozhodla jsem se konečně založit skupinu na FB s názvem BOJ ZA NOVÝ TĚLO, která by se věnovala právě těmto výzvám a hlavně by byla takovou pomůckou pro všechny, kteří chtějí být neustále plní motivace a energie. Přeci jenom motivace není nikdy dost.

Dneska je skupina online třetí den a už má skoro 1500 členů a já z toho mám obrovskou radost, protože je vážně hezký když vidím, jak jsem dala dohromady tolik lidí se stejný zájmem a koníčkem. 

Právě probíhá první výzva (najdete ji zde), která je zaměřená na úplný základ a to na správný jídelníček. Chtěla jsem dát první výzvu od úplného začátku, aby se mohli přidat i začátečníci. A právě strava je asi to nejdůležitější, jelikož podle mě tvoří 70% úspěchu a odvíjí se od ní všechny výsledky a pokroky. Takže na měsíc listopad jsou tři základní pravidla, které se budeme snažit dodržovat a celý měsíc se na ně soustředit. 
Jako první půjde o dodržování pitného režimu, protože si myslím, že ten dělá hodně lidem problém. Mě osobně na to vždycky ze začátku pomáhal budík, který jsem si nastavila třeba po půl hodinách a vždycky když zazvonil, tak jsem prostě věděla, že mám jít pro vodu a napít se. Nebo mi pomáhalo to, když jsem měla vedle sebe pořád velkou láhev a věděla jsem, že ji musím vypít, než třeba něco dodělám, nebo než odejdu z práce. 

Druhá výzva spočívá v tom, abysme jedli pravidelně. Chápu, že každý si pod pojmem pravidelně představí něco jinýho a každému i něco jinýho vyhovuje. Ale myslím, že se všichni shodneme na tom, že ideální rozpětí mezi jídly by mělo být 2-3 hodiny, což vychází na takových 4-6 porcí jídel za den. Opět si myslím, že tohle je hodně užitečné pravidlo, protože tím předejdete tomu, aby vás honila mlsná, aby jste přes den měli hlad a hlavně tomu, abyste se přejídali.

A poslední pravidlo na které se tento měsíc zaměříme je nejíst kraviny. Což samozřejmě patří do zdravého stravování. Takže tento měsíc se snažte vyhodit ze svého jídelníčku fastfood, sladkosti, nekvalitní potraviny, bílou mouku, bílý cukr, smažený jídla, tučný jídla a však vy víte, co tím myslím. Mlsat se dá přece i kvalitněji. Můžete si něco zdravýho, kvalitnějšího upéct doma, nebo si něco dobrýho uvařit. :)

Takže já doufám, že skupina bude nadále šlapat takhle skvěle, jak šlape tyhle první dny. Doufám, že si nadále budem předávat motivaci a inspiraci a taky doufám, že se k nám všichni přidáte. Odkaz na skupinu máte tady. Přeji Vám hezký den! :)

2 komentáře:

  1. Super článek, hned se připojím ke stránce! Jen se chci zeptat, co si představuješ pod pojmem "nekvalitní potraviny", to je pro tebe například co? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad je fajn že se ještě najde někdo, kdo takhle pomůže druhým :) Jinak se Péťo brzy uzdrav!

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥