Snow Grey Glitter Pointer

28. listopadu 2016

ŠIKOVNÉ FITNESS HODINKY


Tak dneska pro Vás mám recenzi, kterou jsem chtěla stihnout takhle před Vánocemi, abych třeba někomu z Vás dala na tip, co si přát pod stromeček. A to na dvoje hodinky, které určitě budou zajímat všechny příznivce zdravého životního stylu, protože Vám umožní mít nad tím vším kontrolu.

27. listopadu 2016

SELFLOVE


Tak jsem zase tu, zase je neděle a zase je to jedinej den v tomto týdnu, kdy mám čas se zastavit, zasednout k počítači a vypisovat moje myšlenky sem na blog. Jak já se na to těšila! Chci Vám poděkovat za reakce u předchozích článků a i když byly malinko na jiné téma, než jste u mě zvyklý, hrozně mě tohle psaní bavilo a určitě v tom budu pokračovat, když jsem četla komentáře, jak Vám takové články pomáhají. No ale teď k věci. Dneska mám náladu na takový povídací článek na téma aktuálního pohledu na cvičení a jídlo. Jak to teď mám nastavený ... ehm, nebo spíš nenastavený!?

21. listopadu 2016

MĚJ SE RÁD, JE TO NEJVÍC

Hezký večer! :)

Většinou když zveřejním někde příspěvek o tom, jak je hrozně důležitý se mít rád, dostanu vzápětí tunu komentářů o tom, že to nejde, že je to hrozně těžký, nebo se mě někdo zeptá, jak na to. Proto se pokusím v dnešním článku popovídat zase trochu na téma sebelásky a hrozně doufám, že to někomu pomůže a zase objeví lepší cestu a vztah k sobě samému.


Podle mě si lidi nejvíc ubližují myšlenkama. V dnešní době se každej předhání v tom, aby byl lepší než ostatní, aby líp vypadal, nebo měl ty nejlepší hadry a věřte tomu nebo ne, většinou ty lidé, kteří jsou takhle "vytunění" nejvíce, právě ty trpí největším nedostatkem sebevědomí i když se to tak třeba na venek netváří. Víte čím si hrozně nevědomky ubližujeme? Naše mysl má nějakou představu o tom, co je dobré a co dobré není. Co je dokonalé, co dokonalé rozhodně není, co je vada a všechny tyhle poznatky člověk získal za tu dobu, co žije. Může se Vám stát, že máte například z něčeho komplex, jenom proto, že Vám to někdy někdo řekl a upozornil Vás na něj. Můžete mít komplex, protože Vaše mysl má jinou představu o tom, jak byste měli, či neměli vypadat. Možná můžete mít i komplex protože prostě chcete vypadat jako tamten nebo tamta, protože Vám ten člověk připadá lepší než Vy, dokonalejší. Ale všechno je to jen ve Vaší hlavě a co je ve Vaší hlavě, to jde ovlivnit Vámi samotnými. Takže prosím neříkejte, že to nejde.

20. listopadu 2016

NÁHODNÉ FAKTY O MOJÍ OSOBĚ



Dneska jsem měla náladu na nějaký neobvyklý článek, mám zvláštní náladu, poslouchám od rána písničky, válím se a uvařila jsem si dýňovou polévku. Jsem doma sama, za oknem je sluníčko a venku se to tváří jako krásnej podzim. Přitom je tam hrozná zima, což jsem zjistila při otevření ventilačky v pokoji. No nic, k věci. Poslední dobou mám vážně hodně přemýšlivých nálad. Možná je to vidět i na blogu, na Instagramu a i možná na mě samotné. Třeba je to tím podzimem, okolnostma, nebo prostě jen shodou náhod. Každopádně mě to nutí psát články na trošku jiné téma a chci Vás přeci jenom seznámit i trošku víc s mojí osobou jako takovou, než jen s mým vztahem ke cvičení a jídlu a tak doufám, že Vás tahle podzimní smršť trochu jinačích povídání nebude nudit a že ji přivítáte, protože mě se to fakt píše samo a když pak čtu článek a kontroluji ho, než ho publikuju, jsem hrozně ráda a těší mě to, že píšu i takhle. Zrovna včerejší článek mě hrozně těšil a ještě víc mě těšilo, že těšil i Vás. To mi udělalo vážně radost. 
Při projíždění YouTube, což dělám dost často, narážím na videa typu fakty o mě, divnosti o mě a bla bla bla. No a když jsem dneska rozklikla YouTube s tím, že si pustím aktuálně jednu z mých nejmilovanějších písniček - Mac Miller - Stay (která mi mimochodem hraje i teď) - kouklo na mě právě takové video a napadlo mě, že bych něco podobného mohla vyrobit i u mě na blogu. No, nebudu to prodlužovat a jdeme na to. 

19. listopadu 2016

ČTYŘI DOHODY : Važte slova


Dneska je na řadě článek na který jsem si chtěla udělat fakt čas, sednout si k němu a dát si na něm opravdu záležet. Né, že by to tak nebylo s článkama i normálně, ale hned jak jsem ráno koukla z okna, viděla jsem venku to šedo a déšť, řekla jsem si, že dnešní téma článku je na tento den, jako dělaný. Další důvod je ten, že mám v hlavě tolik myšlenek, dojmů a pocitů a musím to vyventilovat ven a vypsat si to z hlavy přímo sem na blog, abych si trošku dokázala urovnat myšlení. Hodněkrát jsem zmiňovala v předchozích článcích, že čtu. A že čtu knížku "Čtyři dohody". A jelikož mi tato kniha opravdu hodně dala, chci se o to s Vámi podělit. O moje aktuální smýšlení a názor na ni. 
Abych to tak nějak uvedla na pravou míru. A zhruba Vás jen upozornila v jakém duchu se bude tento článek táhnout a o čem kniha je ... v jednoduchosti řečeno ... jde o srovnání myšlenek, uvědomění si spousty věcí a tím pádem by měl následovat lepší přístup k životu a k sobě samotným. Knížka má sice nějakých 150 stran, ale v každé větě je hluboká myšlenka a jelikož já to chci všechno dát do čtyř článků, upozorňuji proto, že každý z nich bude hodně obsáhlý. Později pochopíte, proč zrovna čtyři. Moc si přeju, aby Vám články předaly moji energii, kterou díky této knize mám.
Nechci se moc soustředit na úvod knížky, jen chci zmínit proč se knížka vlastně jmenuje, tak jak se jmenuje. Jde vlastně o čtyři dohody, které když přijmeme, vytvoříme si dostatek osobní síly, abychom změnili naše dohody, které jsme si třeba nevědomky sami v hlavě vybudovaly a často nám hodně ubližují. 

17. listopadu 2016

PÁR MÝCH OMALOVÁNEK



Vy, kteří mě sledujete na Instagramu, tak jistě víte, nebo alespoň tušíte, o čem tenhle dnešní článek bude. Dneska jsem se rozhodla nepsat o zdravém životním stylu, jako to tady chodí nejčastěji, ale vrhnu se zase na povídání o mé osobě. A dneska konkrétně na téma tetování.
V dnešní době to není asi nic divnýho, tetování má každej druhej a samozřejmě existují lidi, kteří toho mají daleko víc, takže by Vám na tohle téma mohli sdělit daleko víc informací. Ale i já jsem hrdým majitelem mých vytoužených tetování a chtěla bych se podělit o to, jak moc pro mě znamenají.

13. listopadu 2016

NEJČASTĚJŠÍ MÝTY O HUBNUTÍ


Dneska pro Vás mám článek, o který jsem se s Vámi chtěla podělit už delší dobu. K psaní si dneska pouštím playlist ze Spotify, takže jsem zvědavá, jestli ho vydržím nevypnout až do konce. K psaní příspěvků na blog totiž potřebuju hrobový ticho, nikdo mě nesmí rušit a vždycky celou dobu psaní ignoruju všechny upozornění na počítači a mobilu ze sociálních sítí. :D V dnešním článku bych se s Vámi chtěla pobavit o tom, jaký mám názor na mýty o hubnutí a o zdravém životním stylu a chtěla bych se s Vámi podělit o ty nejvíc rozsáhlý, kterýma si škodí hodně začátečníků.

První a nejčastější mýtus, který si snad vyzkoušel každý z nás ... když chci zhubnout, musím hladovět. Ano, člověk když hladový, tak opravdu hubne, ale má to hned několik háčků. Ten první a nejmíň příjemný háček... Vy když hubnete hladověním, hubnete nejprve svalovou hmotu a ne tuk. Proto když se dáte do hubnutí například za účelem toho, že chcete mít pevné nohy, po zhubnutí hladověním a nejedením pravděpodobně zmenší jen svůj objem, ale pořád budou rosolovité a opravdu se nezpevní. Další nepříjemný háček ... Vaše tělo si bude dělat zásoby a je možné že se Vám kila brzy vrátí. Pokud držíte nějakou hladovku, Vaše tělo si s každým jídlem uloží všechno do tukových zásob, protože jakmile ho nakrmíte, ono si řekne : "Ty jo, on/a mi dává tak málo jídla, musím si tohle uložit do zásob, protože budu pak zase dlouho hladovět." No a když jsem zmínila přibrání váhy nazpátek, myslela jsem tzv. jojo efekt. Většinou totiž lidé, kteří nejí a hubnou tímto způsobem, tuhle "zázračnou" dietku moc dlouho nevydrží a zase se brzy pustí do papkání a při nejhorším ještě do hodně nezdravého papkání. Nedá se to vydržet, je to moc přísné a rozhodně to není trvale udržitelné. Proto naberou hned kila zpět a většinou ještě pár kilo navíc. Taky znáte někoho z okolí kdo neustále hubne a pak ho vždycky potkáte a má kila zase nahoře a takhle pořád dokola? To jsou právě lidi, kteří hubnou tímto způsobem. Hladověním si zkrátka o hodně víc uškodíte, než aby jste tělu pomohli k lepším tvarům a postavě. Většinou tuhle metodu zařazují začátečníci, kteří nevědí, jak zlepšit postavu a taky lidi, kteří nemají trpělivost, nebo dostatek času na zhubnutí. Proto začněte na postavě do plavek makat už teď a ne 14 dní před létem, aby jste se mohli hubnout zdravě, přirozeně a hlavně aby jste po létě kila neměli zase nahoře.

6. listopadu 2016

DÝŇOVÁ POLÉVKA

Zeleninový vývar
Dýně Hokaido
Cottage
Sójová smetana
Sůl 
Pepř
Zázvor
Muškátový oříšek
Citrón
Dýni pořádně omyjeme, vydlabeme a nakrájíme na menší kousky. Ty dáme vařit do zeleninového vývaru. Až bude dýně měkká, ve vývaru ji rozmixujeme. Potom si vezmeme nový hrnec a polévku propasírujeme, aby v ni nebyly kousky dýně. Potom vrátíme zpět na oheň a přidáváme postupně sójovou smetanu, Cottage, kousek zázvoru, který nastrouháme úplně na jemno a kapku citrónové šťávy. Necháme rozpustit Cottage a poté dochutíme solí, muškátovým oříškem a pepřem. Hotovo! :)

4. listopadu 2016

DÝŇOVÉ NOKY SE SMETANOVOU OMÁČKOU


Tak jsem si říkala, jaký dneska udělám článek a nakonec jsem se vrhla na recept. Všude byl teď samej Halloween, samý dýně a já jsem se rozhodla, že taky připravím poprvé něco z té tolik vychvalované Hokaido. :) Nějaký recept na dobrý oběd tu totiž nebyl opravdu dlouho a tak jsem se vrhla na tuhle dobrotu, abych Vám ji mohla nafotit, abych se o ni s Vámi mohla podělit a taky, abych si ji zkusila udělat na vlastní kůži. Tyhle noky jsem totiž jedla jen jednou a to u Nikči, která mi je připravila a mě tak hrozně zachutnaly, že jsem si je musela udělat taky, i když mě Nikča strašila tím, jak je to hrozně pracná záležitost a že dýně byla skoro až na stropě. :D Já jsem to přeci jenom hecla, můžu Nikči trvzení potvrdit, ale ta chuť za to opravdu stojí. A moje mamka, která nejí vůbec zdravě dokonce řekla, že jsou úplně srovnatelný s klasickými bramborovými. No vyzkoušejte a posuďte sami. :)

NOKY

dýně Hokaido
žitná mouka (můžete samozřejmě použít i jinou)
rozemleté ovesné vločky
pepř 
sůl

OMÁČKA

sójová smetana
kuřecí maso
česnek
cibule
pažitka
pórek
koření
majoránka
pepř
sůl
NOKY

Dýni rozkrojíme, vydlabeme a nakrájíme na menší kusy. Dáme vařit do osolené vody, aby změkla a poté scedíme a necháme pořádně vychladnout. Když je dýně studená, začneme přípravou těsta. Z nejhoršího z ni sundáme slupku a rozmělníme ji vidličkou. Začneme přisypávat mouku a tvarovat těsto pomocí rukou. (Tahle část přípravy je asi ta nejhorší a nejtěžší, takže se připravte, že dýně bude až na stropě, protože hodně lepí. :D) Přisypávejte mouku, dokud bude těsto lepit. Nakonec přisypeme i trochu rozemletých ovesných vloček, aby těsto ještě líp drželo. Poté vytvarujeme těsto do dlouhých hadů a nakrájíme na kostičky. Ty potom hodíme do vroucí, osolené vody a čekáme, než se noky uvaří. Doporučuji je vyndat tak 2-3 minuty potom, co všechny vyplují, ale raději jeden vezměte, rozřízněte a koukněte, zda už jsou. Scedíme, propláchneme teplou vodou a můžeme podávat.




OMÁČKA

Kuřecí maso si nakrájíme na kostičky, okořeníme a osolíme. Mezitím si na pánvičce na kapce oleje osmahneme cibulku na jemno a dva stroužky česneku vcelku. (ty po uvaření omáčky vyndejte) Přidáme maso a orestujeme ho. Když je maso orestované, zalijeme ho sójovou smetanou, podle hustoty i vodou, přidáme pórek, pažitku a necháme chvilku podusit pod pokličkou. Potom už jen sundáme pokličku, popřípadě necháme trošku vypařit vodu a můžeme podávat.


2. listopadu 2016

SKUPINA PLNÁ MOTIVACE & VÝZVA NA LISTOPAD

Zdravím Vás. :)

Aktuálně jsem zase marod, někdo na mě prsknul bacil a odnesl to můj žaludek, hlava trpící hroznou bolestí a k tomu se samozřejmě přidala teplota a hrozný křeče v břiše. No ... nebudu si tu stěžovat, zrovna teď je mi trošku líp, protože ležím jak přikovaná v posteli, kolem sebe mám asi 20 hrnků různých čajů, který musím vypít dřív než vychladnou a jsem přikrytá dvěma obrovskejma peřinama. Takže snad mi tyhle vychytávky pomůžou k tomu, abych zvládla dopsat tento článek do konce a nějak se mi nepřitížilo. Protože přece jenom bejt nemocná bez blogu, to bych asi umřela na nudu hned první den.