Snow Grey Glitter Pointer

28. srpna 2016

ROK SE S ROKEM SEŠEL


Přeji Vám hezké ráno a snad dnešní den bude zase plný sluníčka, jako včerejšek.


Je to přesně rok, co jsem začala žít jinak, skoro rok, co jsem si založila blog a proto jsem chtěla tak nějak tohle moje první výročí oslavit i s Vámi tímto článkem. Chci Vám popsat moje pocity a dojmy z tohoto roku, kouknout s Vámi zpětně, co se změnilo, co ne, ukázat Vám fotku před a po a hlavně říct, co plánuji, co bych chtěla změnit a jaký jsou moje cíle do dalšího roku.


Začnu asi tím, že Vám ukážu fotku před a po a něco Vám k tomu řeknu. Jak už jsem psala včera na Instagramu, když jsem tuhle fotku sdílela, za ten rok se toho změnilo vážně hodně.



Když jsem tenkrát začala žít jinak a snažila se tím bojovat proti problémům s jídlem, nečekala bych, že za rok budu tam, kde jsem teď. Říct mi před rokem někdo, že budu mít blog o cvičení a zdravém jídle, pomyslela bych si, že je to blázen. A proč? Sama jsem nevěděla, jak normálně baštit. Nedokázala jsem se najíst, aniž bych se nepřejedla, nebo jsem naopak nejedla vůbec a držela jsem hladovky. No bla bla bla ... to už tady čtete po miliontý, já vím a proto sem prostě hodím odkaz na celej můj příběh a Vy, kdo jste ho ještě nečetli, tak se mrkněte. :)
Je to přesně rok, co jsem se jídla bála, řešila každý sousto a svoje tělo jsem nenáviděla víc a víc. Nutila jsem se do sportu, hýbala jsem se jen vyjímečně a když už, tak jen proto, abych spálila kalorie. Teď jím zdravě, nevážím se, nedržím diety a občas si prostě něco dobrýho dám a vím, že se svět nezboří.
Sport jsem si zamilovala, protože mi dodává pozitivní energii a dobrej pocit ze sebe. Říkám to pořád a musím to zopakovat ještě jednou. Diety nedokážou to, co zdravý životní styl. Zdravý životní styl je totiž něco, co si člověk zamiluje. A kdyby byl vidět na fotkách můj obličej, viděli byste ten největší rozdíl. Na první fotce jsem zamračená a na tý druhý mám úsměv od ucha k uchu a už jenom proto se vyplatí pro sebe něco dělat. :)

Ale samozřejmě ... vidím změnu i na těle. Je mi tak nějak jedno, jestli Vy ji taky vidíte, ale já jsem spokojená. Vím, že jsem za ten rok mohla nabrat daleko víc svalů, vím. že jsem mohla vypadat líp, třeba mít víc vyrýsovaný břicho, nebo pevnější, kulatější zadek, ale naučila jsem se mít ráda. Možná právě proto už dokážu v klidu sníst něco, co není tak moc zdravý, jako normální člověk a hlavu mi při tom nezžírá tuna výčitek. Zjistila jsem, že daleko líp se mi žije zdravě a cvičí, když mám svoje tělo ráda, ne když ho nenávidím a jestli si myslíte, že to všechno dělám jen kvůli postavě, tak jste na omylu. Dělám to, protože mě to baví a už to nemám jako prostředek k lepší postavě. To už je jen takovej bonus. :)

Jsem za ten rok hrozně vděčná, naučila jsem se spoustu věcí, na spoustu věcí jsem přišla, spoustu věcí jsem měla možnost vyzkoušet a hlavně jsem měla možnost se o to podělit s Vámi právě tady na blogu. Blogování se pro mě stalo koníčkem, je to pro mě něco, bez čeho už bych asi nemohla bejt a nejvíc si vážím chvilek, kdy mám čas, zapnu si noťas, udělám si kafe s mlékem a s vanilkovýma Flavdrops a jen si sednu a píšu o tom, o čem zrovna psát chci. Hrozně mě to uklidňuje, naplňuje a hlavně mě to motivuje. Tím chci říct, že Vám hrozně děkuju za Vaše vzkazy, komentáře a návštěvnost blogu. Za ten rok jsem získala 270 pravidelných čtenářů a můj blog jste navštívili už víckrát než půl milionkrát. Neuvěřitelný!

To samý Instagram. Už hrozně dlouho na Instagramu závislačim, ale to, kolik sledujících získám za tento rok, to by mě ani ve snu nenapadlo. Je to už docela šílený číslo, mám Vás tam přes 18 tisíc. Jsem hrozně ráda, že moje fotky máte rádi. Já totiž chci mým Instagramem rozdávat motivaci ke cvičení a dodávat inspiraci na zdravý jídla. A tak mám radost, že Vás to baví! :)

No a jak jste si asi všimli, začala jsem točit i videa. S novým foťákem přišla konečně možnost i vytvářet něco jinýho, než jen články a já tu možnost čapla všema deseti. Hrozně mě vždycky bavilo a baví i teď, sledovat lidi, jak povídají do kamery, ráda cvičím podle videí a celkově mě baví YouTube mnohem víc, než číst ostatním blogy. Já jsem blogerka, nejsem žádná YouTuberka a ani nebudu. Jen mě prostě baví se Vám ukázat i v trochu realističtější verzi, chci abyste mě poznali i trochu víc, jako člověka. I když vlastně jde jen o videa, kde buď něco kvákám, nebo kde cvičím, i tak mě poznáte daleko víc, než z článků. No a mě to baví. Baví mě si povídat s kamerou, pak sedět několik hodin a jen si to stříhat a dávat video do kupy, i když to mi zrovna dvakrát nejde. Baví mě to pak dávat na ten YouTube a čekat na Vaše reakce. A jak říkám, nejsem v tomhle profesionál, daleko jistější si připadám tady na blogu při psaní a vím, že i to mi jde daleko lépe, ale proč nedělat i videa, když mě to baví a občas je to pro mě příjemnou změnou. :) Takže když budu mít čas, určitě budu dál splácávat nějaké cvičební, ale i kecací videa a já doufám, že Vás budou bavit. Videa budu točit už jen kvůli tomu božímu intru, který mám. Ještě jednou díky pro Dana! :)


No a co plánuji v tom roce dalším? Ať už s blogem, nebo se sebou?

S blogem žádný razantní změny nechystám, baví mě to takhle, vyhovuje mi to a myslím si, že blog nějaký extra změny ani nepotřebuje. Mám ale v hlavně neustále tuny nápadů na články, takže se určitě můžete těšit na nový příspěvky. :)

No a možná se budete divit, ale ani s tím co dělám pro svou postavu nechystám nějaký razantní změny. Do fitka budu chodit zase minimálně 3-4x týdně, potom chci určitě víc zařadit běh, protože mě to zase chytlo. Od doby, co jsem pokořila prvních 10 km, mě to zase hrozně baví a hlavně to, se v běhu můžu neustále překonávat. Protože když si vzpomenu, jak jsem před rokem poprvé vyběhla, uběhla jsem asi takových 5 metrů a pak jsem to musela zabalit, protože jsem lapala po dechu a píchalo mě v boku, je hrozně motivující vidět to, jak jsem se zlepšila. Nikdy asi nebudu žádnej maratonec a proto už těch 10 kilometrů je pro mě super úspěch a v příštím roce si dávám další osobní challenge, chci zvládnout kilometrů 15. :)
Tréninky budu mít seskládaný nejspíš stejně. Vyhovuje mi to jeden den mít nohy a zadek, další den záda a trochu hrudník, třetí den ruce a zadek a čtvrtý den ramena. Pokud nějak tenhle plán změním, určitě Vám o tom dám vědět. Samozřejmě, že když jsem doma, nebo na chatě, klíďo si občas zacvičím s vlastní vahou, s TRX, nebo podle nějakého videa.



Já nemám žádný konkrétní cíle, jak bych chtěla vypadat. Nemám žádnej vzor, protože vím, že každej máme postavu jinou a nemůžeme se nikomu podobat. Každopádně chci určitě nabrat nějaký svaly. Chtěla bych aby moje postava prošla nadcházející rok daleko větším progressem, než prošla rok tento. Můžu se totiž věnovat na 100% jenom jídelníčku a cvičení a už se nemusím soustředit na žádný problémy s jídlem, jelikož jsem konečně zdravej tvor. Neříkám, že budu držet nějaký diety a podobně, to je u mě naprosto tabu, ale spíš se chci zaměřit na pestrej, zdravej jídelníček v kombinaci s tréninkama, do kterých dám 100% a myslím, že to určitě na postavě vidět bude. Jsem hrozně zvědavá na další progressovou fotku, která bude následovat. :)


A jako poslední bod Vám chci hrozně poděkovat. Ač si to třeba ani neuvědomujete, pomáháte mi, dáváte mi motivaci, inspiraci a hlavně mě podporujete v tom, co mě baví a co mě naplňuje. Jsem Vám vděčná za Vaše krásný vzkazy, které mi píšete, to samý komentáře. Dělá mi to hroznou radost. Mega radost mám i když mi pošlete nějakou fotku, jak třeba podle mě vaříte, nebo selfíčko, jak cvičíte podle mýho videa. To jsou fakt momenty, kdy si řeknu, že ty hodiny strávený u blogu, za to stojí. Doufám, že Vás články, videa a fotky budou bavit i v tom roce dalším a pro dnešek se s Vámi loučím. Mějte krásnej den!

24 komentářů:

  1. Peti dakujem za super bolg,za motiváciu,za videa-tie su uplne naj!a nesmiem zabudnúť ani na receptiky��...SUPER!!Nech ti to dlho dlho vydrží!��

    OdpovědětVymazat
  2. Máš super přístup, skvělou postavu a tenhle blog je taky moc fajn, fandím ti :) Úplně mi to připomělo moje začátky a hodilo mě to do takové nostalgie :) Je zvláštní, že většina z nás začala s cílem zhubnout a naučit se normálně zdravěji stravovat a skončila u toho, že ze sportu a zdravého jídla už je víceméně rutina a z cíle se stala vlastně životní cesta, která nás dělá šťastnými :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlatá, moc Ti děkuji za hezký slova! :) Jsem za to taky hrozně ráda, že už to mám tak, jak si psala. Je to zajímavé no, ale je to fakt jen o hlavě.

      Vymazat
  3. Ahoj, díky za tento blog. Chci se zeptat na problém se zachvatovym přejídáním. Trpím tim taky. Bojuji, ale bohužel jsem zase ujela i když. Teď naposledy jsem to vydržela 30 dní, dlouhých 30 dní bez toho prokletí. Ale bohužel jsem udělala jednu chybu. Dala si sladké, co mi to vyvolalo a rozjel se kolotoč a to 2x za sebou.Moje přejídání vyvolává strach, strach z nového vztahu, protože mě bývalý týral a já se naučila to zajidat. No a teď je tu možnost nového a já se bojím i děsim a to je problém. Vím, že si musím pomoc sama, ale chci se zeptat, pomohlo ti vynechat všechno sladké třeba? A co dělat při chutích? Nechci tomu propadnout, toužím vyhrát, zbavit se toho. Děkuji Ti za každou radu. Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, přesně to mi pomohlo. Já ze začátku nemohla jíst ani ovoce, protože je sladké a pak jsem měla hrozný chutě se přejíst. Takže bych určitě vyřadila sladkosti, nekupovala je domů a určitě to půjde mnohem líp. 30 dní je úžasnej výkon, tak to nevzdávej a bojuj. Přeji Ti hodně štěstí! :)

      Vymazat
  4. Jsi fakt dobrá. Já už cvičím dlouho v listopadu to taky bude rok a kéž bych měla takovou změnu jako ty. Zhubla jsem a svaly mám taky ale s břichem mám neustále problémy. Vím že to bude stravou, snažím se jíst co nejlépe, hodně ovoce a zeleniny, trochu lehčeji se snažím baštit a stejně to dolů nejde. Nebo třeba i jde, jen pomalu tak to nevidím. :-) Hodně štěstí Peťí jsi pro mě úžasná inspirace :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Určitě máš taky výsledky! :) Přeji Ti hodně štěstí, ať makáme i nadále!

      Vymazat
  5. Moc gratuluju a smekám před tebou! Jsi opravdu strašně moc sympatická a inspirující. Tvůj blog patří k mým úplně nejoblíbenějším a každý článek se mi čte skoro sám a moc se mi líbí tvůj přístup ke zdravému životnímu stylu. A teď jdu zkouknout tvoje nové video :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé! Moc děkuju Pavlíno. Jsi hodná! :) Udělala jsi mi vážně radost!

      Vymazat
  6. Moc hezký článek �� jen jsem se chtěla zeptat jak dlouho denně cvicis? A třeba jestli jeden den cvicis silový cviky a další jen kardio nebo v jeden den oboje? ��A taky když jsi jdeš zaběhat tak běhat třeba 20minut v kuse nebo to stridas s rychlou chůzi? ��děkuju moc za odpovědi, ptám se protože taky začínám cvičit a ty jsi moje motivace ��❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Cvičím většinou tak hodinu, někdy i hodinu a půl. Většinou 4x týdně silové tréninky a kardio, jak mám náladu. :D Když běhám, tak většinou v kuse. :) Děkuji moc!

      Vymazat
  7. Ahoj :)

    Gratulujem k tak úspešnému roku, dúfam že budem o rok aspoň v polovici toho, čo si dokázala ty. Si inšpirácia pre veľmi veľa dievčat a fakt skvelá inšpirácia. Držím palce v ďalšom roku, nech je minimálne tak skvelý ako tento

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc moc děkuji za takový komentář! Cením si toho! :)

      Vymazat
  8. Téééda, krásně si se za rok vyrýsovala! :) Každé tělo reaguje jinak a já si myslim, že ej nejdůležitější hudbnout a zpevňovat se postupně! Tak aby to vydrželo, což si mylsím Tobě daří! Je skvělé že motivuješ lidi, já jsem zabrousila na Tvůj blog dnes poprvé, právě díky instagramu! :) Super fotky! :) Také jsem napsala článek o cvičení, taks e může podívat i Ty ke mně! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuji, vážím si toho a doufám že se sem ještě vrátíš! :) Jdu se podívat i na Tvůj blog!

      Vymazat
  9. Ahoj, Peti:) nevím, jestli už to tady, na blogu nebo instagramu někde padlo (pokud ano, tak se moc omlouvám), ale nemohla by si v příštích článcích rozebrat svoje jednotlivý tréninky (jak dlouho cvičíš, kolik sérií, nějaké cviky). Děkuju za jakoukoli odezvu:) Jinak žeru tvá videa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pár takových článků tu je. Třeba článek "můj tréninkový neplán", ale jen zhruba. Mohla bych časem udělat víc podrobnější článek, nebo i video. Moc děkuji!

      Vymazat
    2. To by bylo supr, určitě prospěšnější, než pár tvých článků o ničem.

      Vymazat
  10. Ahoj, sleduju tě už fakt dlouho a bože, naprosto zbožňuju tvoje články! Působí strašně mile, nenuceně a opravdově. I když se navzájem neznáme, tvoje tvorba mi fakt pomáhá. Udělala jsi neskutečný kus práce a překvapuješ minimálně mě čím dál tím víc :D Jsi skvělá a článek je klasicky úžasný :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný článek Peti, přeju ti hodně štěstí, ať dosáhneš všeho, čeho dosáhnout chceš :) a na tvoji další progresouvou fotku se taky moc těším a jsem zvědavá :) já se svou změnou začínám, teda asi už po 20té, ale jsi pro mě inspirací... a vím, že jednou to dokážu naplno, poslední dobou mi to docela jde a začínám mít i tu pevnou vůli, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  12. Klobouk dolů, Péťo! Vypadáš úžasně! :)
    Káťa, foodbykate.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥