Snow Grey Glitter Pointer

3. července 2016

CO JSEM SNĚDLA #1


Přeju pěknou neděli! 

Dneska mám pro Vás zbrusu nový článek, který jsem měla sice v plánu natočit, ale jelikož pořád nevím, jak stříhat videa, rozhodla jsem se ho udělat formou fotek. Často mi chodí dotazy, jak vypadá můj jídelníček, jak moc se hlídám a kolik mám na jednu porci gramáže potravin. Dneska Vám chci tohle objasnit, něco Vám o tom říct a hlavně konečně uvidíte, že jím hodně, často a že si jídlo dokážu užívat, obzvlášť když mám volno. Každý jídlo jsem si včera hezky nazdobila, připravila a doufám, že Vám dodám trochu inspirace a třeba i motivaci k tomu, že zdravý jídlo může vypadat i chutnat skvěle. :)



Den jsem začala touhle božskou ovesnou kaší. Tu dělám většinou na studený způsob tak, že smíchám bílý jogurt (130g) s rozemletými ovesnými vločkami (50g) na prášek. Osladím kaši trochou proteinu (5-10g), nejraději volím čokoládový, nebo vanilkový a kapkama FlavDrops od MyProtein. Kapičky mám teď s příchutí vanilky a doporučuji. Nahoru jsem naházela opět všechno, co jsem doma našla. Jako ovoce jsem zvolila broskve, který mám do kaše asi nejradši a přidala jsem sušený rozinky. Přihodila jsem trochu pohankových lupínků z D&M, lžičku kešu másla a aby toho nebylo málo ještě jsem přidala normální kešu oříšky z mého nového kilového balení. Celou kaši jsem ještě polila Zero Maple sirupem od MyProtein a šla to všechno sníst. 


 Hned po snídani jsem čapla Vendulku a Elišku, připla je na vodítko a vzala jsem je na procházku, než bude totální vedro. Chtěla jsem co nejdřív využít toho, že jsem na chatě, na vesnici, bez lidí. Měla jsem v plánu jít s něma až do lesa, což je procházka na dvě hodiny, ale nakonec Elinku nějakej parazit, nejspíš mravenec kousnul do ťapky a tak jsem ji musela celou dobu nosit. No musím říct, že mi to dalo pěkně zabrat, ale byla jsem nesmírně ráda za to, že mám čivavu a ne nějakýho dobrmana. :D Domů jsem přišla totálně spocená a vyřízená, jak kdybych uběhla 10 kiláků sprintem a vedro nás stejně stihlo. Bylo naprosto příšerný.





Po procházce jsem si dala svačinu v podobě Cottage sýru z Lidlu, jedno balení má 200g. K tomu dva kukuřičné, sýrové plátky a okurku.


Pak jsem se s holkama vrhla na opalovačky, jsem bílá jak sejra a tak jsem chtěla využít každý volný sekundy, abych chytila bronz. Odpoledne se to mělo zkazit a začít bouřky.
Nakonec jsem v bazénu byla jen jednou, opalovala jsem se maximálně 20 minut a pak jsem musela, co nejrychleji utíkat dovnitř baráku, abych neulítla, jak hrozně silnej vítr byl. No takhle to dopadá prostě vždycky. Přes týden největší tropy, pak má Elblová konečně volno, vleze na sluníčko a během pár minut je venku konec světa. :D Jsem asi prokletá a jestli se tohle léto opálím, bude to zázrak.


K obědu jsem zkusila něco novýho. Mamka měla v plánu vařit moje oblíbený lečo, který jsem dřív jedla po tunách. Jenže ... ona tam dává takovej divnej salám a jako bonus to dělá s mega tukem a tak. A měla jsem na to tákovou chuť, že jsem si musela udělat mojí, zdravější variantu. Na jednu porci jsem měla 100g kuřecího masa, což je u mě klasika, takhle k obědu a jako přílohu jsem zvolila žitný chleba, zhruba 60g. Recept bude brzy, tak se můžete těšit, jelikož to byla hrozná dobrota. 


Hodinku a něco po obědě jsem se vrhla na cvičení. Měla jsem v plánu cviky na nohy a zadek a to pěkně v klidu, v pokojíčku, bez lidí. Užívám si teď tohle cvičení doma úplně na maximum, protože jsem poslední měsíce doma necvičila vůbec a totálně jsem propadla fitku. Musím říct, že mi to hrozně chybělo, zacvičit si bez strojů, jen s vlastní vahou a jsem hrozně ráda, že tento týden budu moct cvičit každý den v mém mega pokojíčku, kde se prostě cvičí nejlíp. 


Ke cvičení nejraději používám aplikaci Spotify. Můžete zkusit prvních 30 dní zadarmo a pak na měsíc stojí nějakých 250 korun, ale je to pro mě ta nejlepší varianta hudby v mobilu. Nemusím nic stahovat, instalovat a hlavně mám všechnu hudbu vždy po ruce a můžu poslouchat to, na co mám zrovna náladu. A hlavně ... tahle aplikace je plná playlistů a nejvíc jsem vděčná za ty na cvičení. Při cvičení totiž poslouchám úplně jiný styl hudby, než normálně a tak mě nebaví hledat písničky, stahovat je do mobilu a podobně. Včera jsem zvolila playlist Workout Beats a rozhodně ho zařadím do mých oblíbených.


Po cvičení samozřejmě 30g proteinu. Nedávno jsem si pořídila nový. Dřív jsem pila CFM od Prom-inu, ale bylo mi doporučeno od mého parťáka, abych si koupila něco kvalitnějšího, co moje tělo lépe po cvičení vstřebá. Tak teď používám Hydro, sice taky od Prom-inu, ale už to není taková dobrota. Těžce si na to zvykám, jelikož chuť není tak slaďoučká, jako u proteinu předchozího, ale je mnohem kvalitnější. Trošku mi vadí to, že je hořkej, ale stačí ho naředit více vodou, zatnout zuby a prostě to vypít.


Hodinku po cvičení mě čekala další svačina. Měla jsem hroznou chuť na něco ovocnýho a tak jsem nakonec zvolila bílý jogurt (150g), ovesné vločky (20g), protein (5g) a horké lesní ovoce. Nahoru jsem dala pár kešu oříšku a posypala to kokosem. Největší mňamka!


Sice tohle je článek o tom, co jsem snědla já, ale musím se Vám pochlubit, jakou dobrotu jsem včera připravila mamce a taťkovi. Mamku děsně honila mlsná a tak jsem se vrhla na lívance. Měla jsem radost, protože když to dojedla, řekla : Péťo, takhle jsem si dlouho nepochutnala. 


Od dob, co jsem začala používat kapičky na slazení FlavDrops musím říct, že je cpu skoro všude. Tyhle jsou s příchutí bílé čokolády a když si udělám kávu, kterou naprosto miluju a dám si do ní pár kapek tohodle zázraku, je to fakt nejlepší káva na světě. :D Takový kafíčka vypiju většinou dvě za den a nedám na ně dopustit. Používám do nich bezlaktózové mléko, které seženete skoro všude.


U nás na chatě jsou takový nádherný západy slunce každej den. Mám ten nejlepší výhled z pokojíčku a někdy vydržím sedět klidně půl hodiny a jen čučet na tu krásu.


A jako večeři jsem zvolila mojí oblíbenou vajíčkovou pomazánku s kukuřično-sýrovejma plátkama. Tohle je asi moje nejoblíbenější večeře, proto na blogu tohle jídlo vidíte skoro furt. :D Je to sice hrozně easy, ale i tak Vám přidám za pár dní recept, aby jste si mohli udělat úplně tu stejnou. :)


A jako závěr dne jsem snědla půlku vaničky tohodle tvarohu.

Snad se Vám tento článek líbil a pokud ano, určitě se můžete těšit na další s takhle podrobným popisem, co přes den jím. Mějte se krásně! :)

23 komentářů:

  1. Jeeej super. Viac takýchto článkov určiteee :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělý!! na tento typ článků jsem čekala a dočkala se :) <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tenhle článek jsem přesně potřebovala. Je fakt super! A jsem ráda, že teď vychází tolik článků. �� Taky to vypadá, že máte chatu luxusnější než my byt. �� Naše chata nemá ani záchod pomalu, natož internet, ale taky to tam je moc fajn (když nepočítám tu nudu v momentě, kdy začne pršet). �� Těším sr na další článek ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám hroznou radost, když čtu takový komentáře. Jasně, že další článek na tohle téma bude. :)

      Vymazat
  4. Super inspirace <3 víc takových článků ;). Příště můžeš zkusit i cheat day (pokud ho teda máš) edici :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem ráda! Spíš mívám cheat meal, ale dík za tip. :)

      Vymazat
  5. Super článek Péťo, takový čtu a koukám na ně nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj tvůj blog jsem objevila nedávno a hrozně ráda sem chodím:) Člověk tu z každého slova načerpá tolik pozitivní energie! Za takovýto typ článku jsem vděčná, protože se dlouho potýkám s tím co jíst. Díky moc za inspiraci ! Btw - se střihem videí bych mohla umět pomoct ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hrozně ráda, že můj blog působí na lidi, tak jak to myslím. :) Děkuju za hezký slova. To bys byla nejvíc zlatá, jsem z toho už zoufalá.

      Vymazat
  7. No tak ty si žiješ! ;) Četla jsem předchozí článek a musím říct, že se mi strašně líbí tvůj pozitivní přístup a že si dokážeš užít vše včetně jídla a radovat se z maličkostí i přesto, cos všechno zažila :) Sama na týhle sebelásce momentálně pracuji a zjišťuju, že je to fakt super uvolňující pocit. Kéž by to tak dělali i ty věčně blbě čumící puchejři, co potkávám v MHD a co se většinou chtěj jenom hádat a někoho nasrat :D

    Měj krásnou neděli! :)
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umim si to užít no. :D
      Takový slova jsou od Tebe hrozně hezký, děkuju moc. :) Jsem stejného názoru na ty lidi v MHD, občas už to nedávám, ty jejich kyselý xichty. D:

      Vymazat
  8. Ahoj, úžasný článek! Chtěla bych se Tě na něco zeptat, já nyní zpevňuji, ale i lehce hubnu. Myslíš, že je tohle dobrý? http://www.dameprotein.cz/masla-a-oleje-2/peanut-butter-1000g/ Zdá se mi to celkem výhodné :D A poté ještě tohle: http://www.dameprotein.cz/proteinove-kase-a-vlocky-2/amix--oat-mash/ Ráno často nestíhám a tohle je jednoduché. Co si o tom myslíš? Děkuji Ti :) Hezký večer ;) Kristý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Děkuju moc.
      Proč by ne, když ho budeš jíst přiměřeně. Ořechový máslo je super jako zdroj zdravých tuků. No tyhle kaše neznám, sama si raději udělám domácí, ale asi proč ne. :)

      Vymazat
  9. Miluju tvé články! a ještě když jsou o jídle♥:D
    jinak jsem se tě chtěla zeptat jaký máš názor na tofu, zařazuješ ho někdy do jídelníčku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuju, vážím si toho. :)
      No moc ne, mnohem raději si dám normální maso.

      Vymazat
  10. Samé dobrůtky! :) Určitě více takových článků, inspirace se vždycky hodí.
    For a healthly life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jasné, u mě to jinak nejde. :D Budou, budou!

      Vymazat
  11. Peti, ten tvaroh jíš jen takhle samotnej?:) jinak jsi úžasná a velká motivace :) miluju tyhle tvoje články o jídle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak kdy, někdy přidám trochu proteinu. Tak to mám radost, děkuju, :)

      Vymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥