Snow Grey Glitter Pointer

11. června 2016

VŠEHOCHUŤ TOHOTO TÝDNE


Nazdárek! Ahoj! Čauky!
Konečně!

Jsem zase tady, zase na blogu, zase mám čas dělat co mě baví. Týden se táhnul, jak nejvíc to šlo a přišlo mi, že volný víkend je víc a víc vzdálenější. Přitom tomu samozřejmě bylo naopak. A dneska bych Vám tak nějak chtěla popovídat o všem co mám na srdci a celý týden hodit do jednoho článku. Předem Vás chci upozornit, že to bude hodně ukecaný, dlouhý a doufám, že to pár lidí dokáže dočíst do konce.

Jakož to správná blogerka o zdravém jídle a cvičení začnu právě vším co se týká těchto dvou témat. Nic se u mě nějak extra nezměnilo, týden je krátká doba na nějakou výraznou změnu v názorech na to, co dělám a proč to dělám, ale přeci jenom pár novinek by bylo. Začnu u jídla.
Nedávno jsem začala pominutě psát články, v kterých byl pokaždé alespoň jeden odstavec věnovaný tomu, jak si počítám makra, jak je to lepší, jak mám vše pod kontrolou a bla bla bla. Už je to pár týdnů od tý doby, kdy mě tenhle "makro amok" chytnul a je pravda, že to předtím šlo lépe. Měla jsem fakt čas a energii sednout si ráno k počítači, naplánovat si co budu papat, pak si to sbalit do krabiček a jít si hezky do práce, ale časy se mění a já když teď napíšu, že jsem si po pěti dnech konečně sedla dýl než na tři minuty, vychutnala si kafe s Flavdrops společně s čistou hlavou, protože jsem všechny starosti, povinnosti a myšlenky, který by mi kazily víkend, nechala v Praze, tak fakt nelžu. No a abych se vrátila k tomu jídlu. I když bych hrozně chtěla, přes týden nemám čas zkoušet nějaký recepty, péct si koláče ke snídaním, nebo si vařit každý den něco jinačího do krabiček. Jsem ráda, že ráno splácám ovesnou kaši, do práce si vezmu cottage sýr, uvařený vajíčka, plus oběd, který si dělám na tři dny (nejčastěji kuřecí, zelenina a Basmati rýže). K tomu vezmu nějaký suchary, zeleninu, pak si odměřím do flašky BCAA, do šejkru protein a šup s tím do tašky. Když přijdu z fitka dám si nějakou večeři, většinou zase vajíčka, tuňák, nebo třeba Mozzarellu. K tomu zase suchary a zelenina. Dám si vanu, dojím se tvarohem a mažu spát. Welcome to real fitness life, Péťo! :D Čas na nějaký extra vyvařování, plánování jídelníčku, jestli se vejdu do maker, když si dám to a to, absolutně není. Takže ano, stále si hlídám, abych měla v každém jídle bílkoviny, soustředím se, abych jedla pravidelně a i vím, že takhle to mému tělu vyhovuje, jen prostě nevím jestli sním za den 120g bílkovin, nebo 110, což je asi vlastně i jedno. :) Samozřejmě, když je víkend, snažím se zase dělat si jídla pestřejší, vyhrát si s nimi a třeba dneska se hrozně těším, jak si dám pečený brambory jako přílohu k obědu, jelikož po dvou týdenním maratonu obědvání rýže společně s kuřecím, už ani nevím, jak brambory vypadaj. :D

No a co se týče cvičení. Od včerejšího večera jsem na chatě. Potřebovala jsem vypadnout z města, nic neřešit a hlavně načerpat trochu síly. V práci je toho teď hodně, lítám tam 8 hodin, jak zběsilá a troufám si říct, že za směnu spálím snad všechno jídlo, co přes den sním. :D Ale i tak razím skoro každý den po práci směr fitko. V pondělí to byly ramena, úterý nohy a zadek, středa 20km na bruslích, čtvrtek záda a hrudník a včera konečně volno od cvičení. Přijela jsem na chatu, dala jsem si kafe, vypila odhadem tak vanu a půl čistý vody s citronem, protože mě tak šíleně bolela hlava, zapla jsem si natěšeně blog, napsala první odstavec, kterej ani nedával smysl (neříkám, že jindy ano :D) a řekla jsem si, dneska to nedám, musím jít spát.

Na co bych se teď chtěla začít soustředit a vypilovat to ... toť otázka. Určitě bych chtěla nadále posilovat takhle se závažím, jako posiluju, ale zároveň bych se chtěla víc věnovat i protahování, občas váhy vyměnit za váhu vlastní, nebo si občas udělat posilovací trénink, který ale bude zároveň zaměřen do kardia. Chci být víc flexibilnější. Přijde mi totiž, že jsem se až moc zaměřila na posilování se závažím a měla bych se víc věnovat například běhu, na který jsem teď dost kašlala. Celkově bych prostě chtěla víc zamakat na tom, abych se rozvíjela a ne abych se zasekla na tom, že pojedu posilovací plán pořád dokola. Týden, co týden.

Unaveňák po čtvrtečním tréninku hrudníku a zad. 

No a tímto ukončuji téma jídlo a cvičení a jdeme na další téma a to jsou novinky, které mi tento týden dorazily. Jako první bych chtěla zmínit naprosto úžasné pelíšky, které dostaly moje milovaný holky. Před nedávnem se mi ozvala paní, která pelíšky vyrábí, jestli bych nechtěla nějaké pořídit Elišce a Vendulce a jakmile jsem se podívala na její webové stránky, neodolala jsem. Vybrala jsem jim nakonec zelený a hnědý s puntíkama. Chtěla jsem, aby každá z nich měla jinou barvu a zároveň jsem potřebovala takové barvy, aby se nám hodily do obýváku.
Když přišel balík s novejma bejvákama pro holky a já je vybalila, byla jsem fakt nadšená. Ne jenom, že jsou pelíšky krásné, určitě pro pejsky pohodlné, jsou i kvalitní a je fakt vidět, že jsou pečlivě vyrobené. Holky si je hned rozdělily a zamilovaly.. Eliška si vybrala zelenej a Vendy hnědej, i když se za začátku bála do boudičky vlízt, nakonec neodolala. Pokud máte taky doma mazlíčka, kterýmu chcete udělat radost, určitě neváhejte! :) Tady se můžete podívat i na jiné typy pelíšků.


Další novinkou, která si mě získala je Slimka. Ne, nejde teď o ten druh hubenejch cigaret :D, jde o flašku, která je super vynálezem pro všechny, kteří chtějí mít pití vždycky u sebe a většinou tomu tak není, protože se jim nevejde buď do báglu, nebo kabelky. To byl přesně můj problém. Slimka má skvělej, praktickej tvar, kterej narvete skoro do každý tašky a můžete tak mít pití vždy po ruce. Za mě každopádně palec nahoru, jelikož mi fakt usnadňuje život a daleko míň mě bolí hlava, jelikož dodržuju pitný režim. Koupit si ji můžete tady, mají různé velikosti. Já jsem si vybrala nejmenší velikost, jelikož je nejskladnější. :)


Na konci května jsem na Instagram přidávala fotku, jako poděkování za 12,5 tisíc sledujících, včera jsem přidala fotku, jako poděkování, že už je Vás přes 13 tisíc. No a dneska už Vás je rovných 13,5. Neuvěřitelný! Přesně si pamatuju, že když jsem s blogem začínala, měla jsem tam nějakých 1000 lidí a říkala jsem si, jak je to hrozně moc. Nikdy bych si nemyslela, že Vás jednou bude tolik. Moc Vám děkuju. Instagram je pro mě další místo, kde se můžu podělit o věci, které mám ráda, o nový recepty, cvičení a můžu tam sledovat i já Vás.


Ještě před nedávnem jsem říkala, že Snapchat je největší kravina a i když jsem ho nikdy nepoužívala, myslela jsem si, že je to jen pro úchyly, co si posílaj nahý fotky na pár sekund. :D Když jsem ale nedávno narazila na mou oblíbenou fitnessačku, která přidala na Instagram právě fotku s tím, ať lidi sledují její Snapchat, neodolala jsem a stáhla si ho taky. Nejdřív jsem neměla absolutně tucha , jak se s tím pracuje ale už jsem se zlepšila, pochopila, jak funguje a musím říct, že mě hrozně baví natáčet co přes den dělám, fotit kraviny, ukazovat jídelníček, jak vařím a tak dále právě přes Snapchat. Taky mě na tom hrozně baví to, že mě lidi konečně poznají takovou jaká jsem, což přes fotky na Instagramu moc nejde. Takže pokud chceš vidět moje příspěvky sleduj můj Snapchat Peetulkaa. :) Budu ráda!

No a nakonec jsem chtěla přidat pár fotek, který ještě víc vystihnout můj týden a malinko Vám je popsat.


Středu jsme s Nikčou věnovaly bruslení na Ladronce. 20 km jsme daly za necelou hodinku a půl. :)



Tohle je moje nová kámoška Emča. Holčička od Nikči ségry a je úplně boží. 


Včerejší západ sluníčka nad Velkou Dobrou. Takovej krásnej výhled mám z pokojíčku na chatě. :)


Moje dnešní snídaně. Ovesné vločky, bílý jogurt, lesní ovoce, čokoládový protein od Prom-inu. Dále kostička hořké čokolády, lžička arašídového másla od MyProtein a kokos. :)


Dneska jsme s mamkou dopoledne vyrazily na brusle a bohužel jsme zmokly. Takhle to dopadá vždycky, když se na něco těším. Ale i tak jsem dala hodinku kardia, déšť mě nezastaví! :D

Snad se Vám dnešní článek líbil a já Vám přeju krásnou sobotu! :)

3 komentáře:

  1. Časově je to náročné teď asi všude. Věřím ale na lepší zítřky, že zas bude více volna. Obdivuju, že jdeš po náročném dni ještě vždy odjet svůj trénink, já se teď kvůli časové náročnosti uchýlila pouze k 20 minutovým HIITům, jsou sice krátké na čas, ale velmi intenzivní. A všechno lepší, než sedět celý den na zadku :)
    Taky jsem si velmi oblíbila bruslení v poslední době, chodím tak 2x do týdne, je to strašně fajn kardio a ještě na vyčištění hlavy.. ♥

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jakto, že všude? :D Mě přijde, že všichni maj tunu volnýho času a akorát jsou na mě naštvaný, když něco nestihnu, nebo nemám čas někam jít. :D Aspoň něco! Já bych bez cvičení nevydržela, takže pro mě je fitko jasná volba, i když jsem vyřízená. :)
      Bruslení je parádní odreagování, souhlasím. Měj se hezky!

      Vymazat
  2. Ahoj:) Tohle je dotaz absolutně mimo téma tohohle článku.. ale jak to udělat, abych měla vidět břišáky? Já už si fakt nevim rady. Břicho hubený mám, rozhodně tam nemám špeky nebo něco takovýho.. Cvičím všelijaký cviky na břicho minimálně 5x týdně 10-30 minut, 2-3x týdně běhám nebo jezdím na bruslích a 3x-4x týdně chodim do posilovny. Jím hodně zdravýho jídla a pravidelně ale na druhou stranu jim i dost sladkýho a často prasim :D Jen si říkám, že je mi přece jenom 15 a pohybu mám podle mě dost, takže z toho moc výčitky nemívám. No, můj problém teda je, že břišáky mám fakt vidět jenom ráno, hned po probuzení nebo po cvičení jinak se hned po snídani nebo někdy i po sklenici vody nafouknu jak balon a vymakaný břicho je na celej den tu tam..Fakt nevim v čem by mohl být problém..neuměla bys mi nějak poradit? Jak to děláš ty, že máš pekáč buchet celej den? Děkuju moc a opět skvělý článek! Doufám, že teď budou zase častěji :) Užij si víkend.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥