Snow Grey Glitter Pointer

28. června 2016

OVOCNÁ SRDÍČKA


Dlouho tu nebyla žádná mňamka, kterou bysme si osladili život a proto jsem na dnešní den zvolila recept, který jsem pekla mé kamarádce Nikče a jelikož i ona žije zdravě, zvolila jsem zase ingredience, které se hodí do jídelníčku každému, kdo se zajímá o to, co jí. :)

rozemleté ovesné vločky - 100g
protein - 20g
banán
vejce - 2ks
kypřící prášek - půlka sáčku
skořice
rozinky
chia semínka
bílý jogurt - 3 pol. lžíce
flavdrops, nebo jiné sladidlo 
mléko bez laktózy - půlka hrnku
ovoce dle chuti - já použila borůvky, meruňky a jahody
Ingredience smícháme dohromady, těsto nalijeme do formiček ve tvaru srdíček. které jsem sehnala v Lidlu. Pečeme zhruba 10 minut na 180 stupňů. Mezitím si nakrájíme ovoce na malé kousky a poté ho nandáme na srdíčka. Pečeme dalších 20 minut. Já si ráno srdíčka ještě nazdobila strouhaným kokosem, kešu máslem od MyProtein, bílým jogurtem a rozinkami. Nikča si prej taky pochutnala. :D :)

 


22. června 2016

KRABIČKUJEME - EASY KUŘECÍ S BASMATI

Hezký večer přeji! :)

Poslední dobou mi chodí hodně dotazů, které se týkají toho, co si vařit a připravovat do krabiček. Proto jsem se rozhodla dávat Vám moje oblíbené tipy v novém pravidelném článku. Dneska Vám chci představit ultra jednoduchý a rychlý recept na oběd, který máte hotový během 20ti minutek. Tak jdeme na to.

kuřecí maso
Basmati rýže
sezamová semínka
cuketa
rajčata
sušená rajčata
paprika
oblíbené koření (já použila kari)
špetka soli a pepře
Zeleninu a maso jsem nakrájela na kostičky. Maso jsem si okořenila a orestovala bez oleje, poté jsem ho podlila vodou, aby se nepřipalovalo. Když maso bylo hotové, přidala jsem nakrájenou zeleninu a podusila pod pokličkou, aby zelenina změkla. Mezitím jsem si dala vařit rýži. Když zelenina změkla, odkryla jsem pánev a nechala vypařit vodu. Pak už jsem jen nechala jídlo vychladnout, navážila ho do krabiček a oběd na další dny byl připraven. :)



15. června 2016

FOOD INSPIRATION #4

Vítám Vás u další inspirace z mého talíře!


Večeře po fitku v podobě vajíčkové pomazánky, kukuřičných placek a zeleniny. Pomazánku jsem udělala z vajíček (nečekaně :D), tvarohu, sýru Cottage, jarní cibulky, kyselé okurky, špetky sole, pepře a lžičky hořčice od Alnatury, kterou seženete například v drogeriích D&M, nebo v Glóbusu. Tyhle kukuřičný placky mám hrozně ráda a obzvlášť paprikové. Mega balík koupíte v Kauflandu za nějakých 35 korun. :)


Můj asi nejmilovanější oběd. Kuřecí plátek, pečené brambory, kečup slazený Stévií a zelenina. Kuřecí plátek dělám bez oleje. Hodím maso na pánev a po chvíli ho podleju vodou, aby se nepřipálil. Takhle opakuju pořád dokola, dokud se maso neudělá. Kečup je od značky Helman's a seženete ho skoro v každém obchodě. :)


Tohle je fakt #foodporn level 8973983. Lívance z banánu, dvou vajec a lžíce rozemletých vloček. K tomu horký lesní ovoce, bílý jogurt, arašídové máslo a Zero sirup s příchutí javorového sirupu od MyProtein.


Ovesné mini pizzy mě nikdy neomrzí. Recept najdete tady. Na tyhle jsem dala kuřecí maso, rajčata, papriku, 20ti% eidam a byly boží!


Po dlouhé době jsem si zase něco upekla a vyzkoušela jsem konečně zdravější variantu pudinku. Recept najdete tady.


Ovesná kašička s lesním ovocem, čokoládovým proteinem, kešu máslem a hořkou čokoládou. Klasika, kterou si dám vždycky s chutí.


Rýžové nudle s kuřecím masem, pórkem, cuketou a Alpro smetanou.


Tuňáková pomazánka s tvarohem na žitném chlebu. Mňam!


Další boží snídaňovej koláč plnej ovoce. 


Večeře v podobě Mozzarelly, rajčátek a Freestyle sucharů.


Celozrnný toastový chléb, tvaroh, kešu máslo, banán a Zero čokoládový sirup od MyProtein. 


Další oblíbené brambory z trouby, kuřecí směs se zeleninou a kečup slazený Stévií.


Rýžové nudle s fazolkami, paprikou a kuřecím masem.


Úžasná rajčatová polévka se slunečnicovými semínky a žitnými Knäckebroty. Recept tady.


Bílý jogurt, banán, sušené ovoce, vanilkový protein a lžička vloček.


Ovoce a oříšky. To je moje! Pod tím ještě schovaný bílý jogurt.

12. června 2016

SNÍDAŇOVÝ KOLÁČ S PUDINKEM

TĚSTO
Rozemleté ovesné vločky - 100g
Bílý jogurt - 90g
Vejce - 2ks
Protein (nejlépe vanilka, nebo čokoláda) - 30g (lze použít i jiné sladidlo - sirupy, med, atd.)
Sójové mléko - 100ml
Voda - 1/2 hrnku 
Skořice - 1 čajová lžička
Chia semínka - 1 čajová lžička
Strouhaná citrónová kůra (nemusí být)
Kypřící prášek

OZDOBENÍ
Čokoládový pudink bez lepku (koupíte v Glóbusu, Tescu a drogeriích D&M) - 1/2 balení
Hořká čokoláda 90% - kostička
Banán 
Plátky kokosu
Sójové mléko - 250ml
FlavDrops (lze použít i jiné sladidlo - sirupy, med, atd.)
Ingredience na těsto smícháme, formu na pečení vyložíme pečíčím papírem a dáme péct těsto na 15 minut, cca na 200 stupňů. Mezitím si připravíme pudink. Stačí jen půlka balení. 200 ml sójového mléka přivedeme k varu a poté přidáme pudinkový prášek rozmíchaný ve zbytku mléka. Mícháme, dokud pudink nezhoustne. Když už je pudink hotový, přidáme kostičku čokolády, necháme rozpustit a osladíme ho kapičkama FlavDrops. Koláč vyndáme z trouby, zalijeme trochou pudinku (zbytek můžem schovat na dozdobení na talíři) a ozdobíme ještě banánem a kokosem. Dáme zpět do trouby a pečeme ještě cca 40 minut na 180 stupňů hezky do zlatova. Koláč doporučuji krájet až po vystydnutí.

Dobrou chuť! :)