Snow Grey Glitter Pointer

3. května 2016

VAŠE OTÁZKY, MOJE ODPOVĚDI - 1. DÍL

may, flowers, and hello image

Ahoj!


Dneska mám pro Vás odpovědi na Vaše dotazy. V neděli jsem zveřejnila na mém Instagramu fotku s tím, jestli by Vás něco zajímalo. Otázky jste mi mohli psát do komentářů a já Vám na ně teď odpovím. :) Tak jdeme na to.


Na vnitřní stranu stehen doporučuji tohle video od mé milované Cassey Ho, která natačí videa na svůj YouTube kanál Blogilates. Potom jsou určitě super Sumo dřepy, které vidíš na obrázku. Jinak vnitřní stranu stehen zapojuješ skoro při každém cviku na nohy, takže doporučuji do tréninků zařadit dny, kdy budeš posilovat jen spodní část těla.



Nemám, dřív jsem kouřila a každý víkend jsem byla na párty. No někdy i přes týden. :D Moje změna životního stylu se netýkala jen jídla, ale zároveň jsem se zbavila i kouření a pití alkoholu. Hřeším občas jídlem, jednou za měsíc si dám něco, co normálně nejím, většinou čokoládovou zrmzlinu, jinak to už nějak nepotřebuju. 

No například teď jsem byla po dlouhé době marod, měla jsem problémy se žaludkem, takže jsem jedla jen suchou rýži, brambory a suchary, což mě vážně štvalo. Cvičit jsem taky nemohla, ale to jsem snášela lépe, jelikož jsem si chtěla už pár měsíců dát alespoň týden pauzu od cvičení a fitka a neustále jsem to odkládala. Takže týden bez cvičení mi sice lezl na mozek, ale na druhou stranu jsem byla ráda, že si svaly odpočinou. A jelikož jsem měla problémy se žaludkem, cvičení jsem nasadila hned když jsem se cítila líp. Spíš s jídlem to byl problém. Potraviny, které mám normálně v jídelníčku jsem musela nasazovat zpátky postupně. Teď je to týden po nemoci a jídelníček mám už zase normalní. Samozřejmě pokud by to byla rýma, nebo kašel, jedla bych při nemoci stejně, jako když jsem zdravá. 

 Pokud člověk jí vyváženě a pravidelně, chuť na nezdravý jídla ho ani moc nehoní. Pokud mám chuť na buchtu, upeču si nějakou zdravou například ke snídani, nebo si dám ke svačině jogurt s ovocem. Doporučila bych Ti zařadit čas od času dny, kdy budeš mít tzv. Cheat meal, což je jedno jídlo, které bude nezdravé, nebo se nehodí do Tvého jídelníčku. Určitě bych ale nedělala dny, kdy sníš vše na co přijdeš.
Spodní část břicha je opravdu skoro jen o jídle. No on se celkově břišní pekáč peče spíš v kuchyni, než v posilovně. :D Buď trpělivá, břicho je fakt těžký a hlavní je jíst pravidelně a vyváženě. Jinak můžeš zkusit různé typy cviku Planka (na obrázku), popřípadě cviky co vidíš v gifech. Ty mi přijdou opravdu zaměřené převážně na spodní část břicha. 
Určitě, tyhle dva suplementy bych zařazovala při každém cvičení. :)
Můj trénink začíná tím, že 5 minut strávím na páse rychlou chůzí, kde se zahřeju, pak protáhnu lehce části těla, které budu cvičit a tím rozcvička končí. :)
Protahuju si část těla, kterou jsem cvičila, jinak bych se další den nepohnula už vůbec. :D 
Začátkem září minulého roku.
Jmenujisepeta
Nic špatného, takové lidi na jednu stranu obdivuju, já sama bych to nedokázala a hlavně s mým životním stylem, by to ani nešlo. V mém jídelníčku je totiž převážně maso, mléčné výrobky a vejce. Z těchto zdrojů čerpám kvalitní bílkoviny.
Čokoládovej zmzlinovej kornout z Lidlu. Mňam!
Jedla jsem dost podobně, jako teď. Jen jsem si nehlídala makra a jedla jsem sacharidy pouze do oběda, protože jsem se hrozně bála, že z toho přiberu. Kravina. Teď si hlídám makra a jím daleko víc pestřejší jídla, než když jsem začínala. Našla jsem spoustu receptů, které miluju a zdravých potravin, které ráda používám.
Nabírání svalů je hlavně o stravě s bílkovinami v kombinaci se silovým tréninkem, takže to bych spíše doporučovala fitko. Pokud chceš svalů nabrat trošku víc, jinak to samozřejmě jde i s čínkama doma. Vyrýsování je opět zase hlavně o jídle, o omezení sacharidů a zařazení i nějakého toho kardia. Takže tyhle dva způsoby bych určitě nehnala do extrému a zvolila zlatou střední cestu. Cvičit klidně doma, používat čínky a hlavně se zaměřit na jídelníček, protože od toho se odvíjí všechny výsledky.
Mléčné výrobky mají v mém jídelníčku docela velké zastoupení. Takže já proti nim nemám absolutně nic. Samozřejmě bych volila ty s menším obsahem tuku, například jogurty do 3% tuku, eidam do 20ti%, tvaroh jím nízkotučný a tak dále. Samozřejmě bych to s nimi nepřeháněla, ale jsou skvělým zdrojem bílkovin ve zdravém jídelníčku.
Ze ZP jsem se snažila dostávat přes dva roky. Furt dokola jsem si říkala, že začnu od zítra, nebo když už jsem začala, tak jsem to po týdnu vzdala. Minulé léto jsem měla vyvrknutý kotník, hrozně jsem se bála, že budu doma jen kynout, přejídat se a nic nedělat a že za ty tři týdny co budu doma přiberu dalších 10 kilo, řekla jsem si a dost a změnila jsem svůj životní styl od základů, došlo mi, že jinak to nepůjde. Pomohlo mi zdravé jídlo a cvičení a těžké bylo to, abych do toho zase nespadla a abych to s každým špatným dnem, kdy jsem se zas přejedla nevzdala a pokračovala dál. Nejdůležitější je motivace a spousta trpělivosti.
Jediné, co cvičím konkrétně na vnitřní stranu stehen je stroj, kde sedíš a dáváš stehna k sobě. 

Tak snad se Vám tento článek líbil a jestli bude mít úspěch a pomůže Vám, budu něco podobného psát a zveřejňovat častěji. :)

16 komentářů:

  1. Skvělý článek! Určitě udělej pokračování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude každý týden. :) Jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  2. super článek, jsem pro pokračování :)

    *P.S.*

    OdpovědětVymazat
  3. Me se vzdycky vleze do maker i polotucny... Snad teda. Jestli funguje vse jak ma.. Neni to spatne ze ne?

    OdpovědětVymazat
  4. Ty otázky ohledně vnitřní strany stehen mi docela pomohly, zrovna jsem si to chtěla někde najít, díky za tip na video. A určitě vydávej tyhe "asky" častěji :))
    PS: na mém blogu právě probíhá giveaway, takže budu moc ráda, když se zapojíš :)
    CATAMOUNT Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Takovy clanky mam rada. Diky ze nam tim pomahas :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek! Děkujeme za zodpovězené dotazy, zase jsi nám moc pomohla. Vždycky se těším na Tvé články, ať už jsou o čemkoli! Jsi super motivace, přeji krásný den :))

    OdpovědětVymazat
  7. Péťo můžeš prosím napsat víc o makrech,jak je počítáš, doporučení a tak? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, začínám se zdravou stravou, a proto bych si vše zatím zapisuju do kalorických tabulek, jen nevím, jestli dělám správně, když si vařím například kuskus s různou zeleninou,tak si zapíšu, co všechno jsem tam dala, jestli se například nějak řeší, že zelenina je už nějak upravená nebo ne. To samé je i například u různých pečených věcí a trochu tápu, jak to zapsat :) Kdyby jsi věděla, bylo by to skvělé! Jinak máš fakt skvělý blog, který mě ještě více nakopl k tomu něco se sebou udělat a já jen věřím, že mi to vydrží! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Peti :) nemohla by jsi někdy napsat článek ohledně hiit cvičení? Pokud s tím máš teda zkušenosti... :) Slyšela jsem, že je to velmi efektivní, ale nevím, jak často, nebo jak dlouho bych to tak měla cvičit. Děkujuu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jen bych chtěla dodat, že vegetariánství/veganství a fitness životní styl skloubit jde :) Existuje spousta veganů-kulturistů. Tvoje formulace trochu zněla, jako že kvalitní bílkoviny lze získat pouze z živočišných produktů a bez těch by to nešlo :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥