Snow Grey Glitter Pointer

28. května 2016

VAŠE OTÁZKY, MOJE ODPOVĚDI - 3. DÍL

Ahoj! 

Opět se překulil celý pracovní týden a tak Vás unavená, celá bolavá, ale nesmírně nadšená, že se můžu teď pár dní věnovat blogu a odpočinku ... vítám u dalšího článku. A jak jsem slíbila, odpovím zase na Vaše dotazy, které jste mohli na začátku týdne psát na mém Instagramu pod fotku.


Tu už dávno mám. :) - FIT BLOG BY P.


Ahoj, no občas je to náročný, štve mě hlavně podrážděnost a špatná nálada. :D Chutě na sladké řeším tím, že si dám třeba zdravou a dobrou snídani, nebo si upeču nějakej zdravej koláč. Prostě zatnu zuby a těch pár dní to vydržím, ono se to dá. :)


Jasně, že pamatuju! :)


Nejdůležitější je pravidelnost a střídmost v jídelníčku. Zaměřila bych se hlavně na kvalitní bílkoviny a jejich pravidelný přísun. Máš je například v tvarohu, mase, vajíčkách, bílém jogurtu, cottage sýru, atd. Samozřejmě i sacharidy a zdravé tuky jsou důležité, ani na ty nezapomínej. Vyřadila bych rozhodně sladký kraviny, tučný jídla, smažený, fastfood a tak dále. To je asi logické. Všechno jde nahradit zdravější variantou, je to jen o fantazii a vůli. :)


Snídaně - Většinou ovesná kaše, Mug cake, nebo nějakej zdravej koláč
Svačina odpolední a dopolední - Nějaká bílkovina (cottage, vejce, šunka, sýr, atd.), zelenina, knäckebroty
Oběd - Nejčastěji kuřecí maso s Basmati rýží, zelenina
Večeře - Mozzarela, Tuňák, Vejce, nebo Cottage, zelenina, knäckebroty
2. večeře - tvaroh

Ve všední dny je to skoro stejné každý den, o víkendech, nebo když mám čas tak zkouším nové recepty a celkově si s jídlem víc vyhraju. :) 


Nene vůbec, zeleninu jím v jakémkoliv množství. Ale přiznávám se, že s ní mám občas docela problém. Od malička ji nesnášim. :D


Ahoj! Měla jsem ji hrozně, obzvlášť když jsem tenkrát přibrala 10 kilo během hrozně krátké doby. Teď už ani ne, samozřejmě je pořád co zlepšovat, ale když teď srovnám svůj zadek a stehna s těma, co jsem měla dřív, je to rozhodně lepší. :)


Ahoj! Spodní podbřišek je asi problém všech. :D Nejvíc na něj zabírá to, když se člověk zbaví tuku. Takže zase pravidelná strava, cvičení a hlavně trpělivost. Pak jsou taky super nějaké cviky, právě na tuto část. Koukni třeba na moje video. :)


Úplně unavená jsem skoro pořád, kvůli práci, ale vím, že prostě musím makat, pokud chci výsledky. Výmluvy u mě neexistujou. :D Je to hlavně o tom, že mě to nesmírně baví a naplňuje, takže už to beru tak nějak automaticky. No a když už fakt nemůžu, cítím se pod psa a čeká mě trénink, kterej chci odjet na 100%, jako vždy, dám si 30 minut před ním nakopávač Caffeine od Sizeandsymmetry.
Děkuju moc za Tvoje milý slova! :)


Tyhle otázky jsou tu už zodpovězené. :) A cviky na zadek máš tady. 


Ahoj! Tohle znám, jak svý boty. Přejídání jsem řešila asi 2 a půl roku a nejdůležitější je pravidelný jídelníček, cvičení a hlavně doma nedělat zásoby nezdravýho jídla, alespoň ze začátku. Pokud nebudou doma zásoby, nic Tě nebude lákat a bude se Ti mnohem líp fungovat. Chápu to, že když jsou doma nezdravý potraviny, člověk prostě špatně odolává, hlavně když začíná s nějakým režimem a nakonec to nevydrží a sní to se slovy : Tak já začnu od zítra! Dej tomu čas, všeho se zbav a vybuduj si pevnou vůli, pak odoláš všemu, co doma bude a to jen díky tvýmu zdravýmu jídelníčku a cvičení, to je totiž nejlepší lék na přejídání se.


Když začneš zase makat, tělo si na to zvykne a hodí se nazpátek samo. Má to tak každej, když do jídelníčku zase zařadí ne tolik zdravé potraviny, jako normálně jí. Takže buď trpělivá a ta voda bude pomalinku z těla mizet. Znám to, taky to nesnášim. :D Proto tak moc nerada zařazuju nějaké cheaty. :D A možná to zní jako paradox, ale důležitý je pitný režim!


Ahoj! Ano, bydlím s rodiči. Vařím si sama, normálně ob den a krabičkuju si jídlo každý den do práce. Protahování je důležité jak před tak po cvičení. Jinak bych se druhý den po tréninku nepohnula už vůbec. :D 
Děkuju moc za krásný slova!


Jasně, nejdůležitější je zdravá, pravidelná strava a cvičení. Protein, BCAA a další doplňky, jsou opravdu jen doplňky a člověk s nimi nedožene špatnej jídelníček, nebo to, že necvičí. Protein slouží jen k doplnění kvalitních bílkovin do jídelníčku, což beru jako plus, ale pokud jich má člověk dost ze stravy, není až tak potřeba. Takže ano, dá! Samozřejmě pokud máš možnost, tak bych si alespoň protein pořídila, protože pak tělo lépe regeneruje.


Ahoj, kalorie mě vůbec nezajímají. Je to plus mínus 1900, ale vážně jen odhadem. :D Daleko víc mě zajímá to, kolik sním přes den bílkovin, tuků a sacharidů. 


Snažím se jídlo hlídat z hlediska maker. Teda až poslední dobou, dřív jsem si prostě jen jedla zdravě. Teď když se blíží léto, snažím se to mít víc pod kontrolou. :) Občas se to ale nestihne, zapisovat si to, ale ve všední dny jím skoro pořád to samé, takže to ani tak nevadí. A hlavně už si to umím tak nějak spočítat sama v hlavě, kolik čeho potřebuju a co by už bylo moc. Zajímá mě to proto, abych měla dostatek všech živin, který potřebuje moje tělo, aby mohlo fungovat, při tolika spotřebované energii v práci a fitku. Dále mi to pomáhá k lepším výsledkům a mám i lepší pocit, když to mám pod kontrolou.


Ahoj! Ve 14ti si užívej života a papej, co hrdlo ráčí. :) Když do toho přidáš sport, budeš jíst dost zeleniny a nebudeš se přejídat, bohatě to stačí. Na suplementy bych se zatím vykašlala, ve 14ti bych si je určitě nekupovala, ale je to jen můj názor. Někdo může říct, že na věku nezáleží, ale nehrotila bych to tak. Na dovolený jsem nebyla ani nepamatuju, ale i kdybych na nějakou jela, jídelníček bych se snažila co nejlépe dodržovat. Samozřejmě je jasný, že na dovolený si člověk může malinko povolit a pustit se na chvíli od režimu. A asi bych na dovolený zvolila běh a nějaký posilování na hotelu, nebo tréninky na pár dní prostě vypustila. Svět se nezboří. :)


Ano trápí, ale většinou jen po kávě s mlékem, jinak moc ne. Nejlepší na to, aby břicho drželo zpevněné je posilování nejen na břišní svaly, ale i na střed těla/core. Na což hodně lidí zapomíná.


Light potraviny nejsou potřeba. Jogurty sice jím do 3,5% tuku, ale že bych si kupovala ty s 0%, to vážně ne. Mléko piju normálně polotučný, ale bez laktózy a jediný, co jím odtučněný je tvaroh, ale na to jsem navyklá už hrozně dlouho a nějak v tom pokračuju. Samozřejmě bych si klidně koupila i s vyšším obsahem tuku. No stress! :) Tuky nejsou zlo.


Ahoj, na to je jednoduchá odpověď. Dodržováním jídelníčku a pravidelným cvičením, nejlépe se závažím. Ovšem není to otázka 14ti dnů, zbavení se tukových zásob je i o trpělivosti. Banány klidně bašti, nevidím na nich nic špatného. Ovšem koukala bych na množství, kolik jich sníš. Jeden například do ovesné kaše ke snídani, proč ne. Ale udělat si z pěti banánů smoothie, to už je pořádná dávka cukrů. 


Vyloženě dietu s mým životním stylem jsem ještě nedržela a ani neplánuji. I když to, jak jím a cvičím teď je taky redukce a to tuku v těle. Ale zároveň nic neženu do extrémů a snažím se pořád jít zlatou střední cestou a nastavit si režim tak, aby to bylo trvale udržitelné. 


Ahoj! Já ze začátku spíše běhala, trpěla při hodinových kardio trénincích, ale nikdy jsem neviděla takový výsledky, jako když jsem začala posilovat. Takže rozhodně doporučuji posilování, nejlépe se závažím a na konec tréninku dát 10 - 15 minut kardio (rychlou chůzi, běh, atd.), nebo jednou týdně dát trénink jen o kardiu. Běh, brusle, nebo něco takového. Posilování je podle mě super na tvarování postavy a zbavení se tuku, ale kardio zase pomáhá k lepší fyzičce. Takže bych to kombinovala, ale více se věnovala rozhodně posilování.


Jelikož vůbec nevím, jaký je Tvůj jídelníček, kolik měříš, vážíš a podobně, vůbec Ti na Tvou otázku nejsem schopna odpovědět.


Ahoj, makra jsem si nikdy dřív nepočítala, takže netuším. :) To až teď poslední dobou. Můj nejmilovanější cvik je asi dřep. No teda, ne ve chvíli, kdy ho zrovna cvičím. :D Ale vidím po nich největší výsledky a hlavně je hodně variabilní a neustále se v něm můžu zlepšovat. Dřepovat můžu na milion způsobů, neustále hecovat vyšší váhy a hlavně jsem šťastná za to, že jsem se konečně naučila jeho správné provedení. 
Jinak děkuju moc, vážím si toho! :)

3 komentáře:

  1. Děkuji moc. :) Hodně mi to pomohlo a aspoň to mám trochu srovnané v hlavě. Je super,že takhle pomáháš lidem. <3

    OdpovědětVymazat
  2. Sice jsem se na nic neptala, ale baví mě číst tvé odpovědi na otázky druhých! ☺ Utvrzuju si informace, které už mám v hlavě! ☺

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj chci se zeptat jak často porušuješ zdravou stravu ? Snažil jsem se to najít na tvém blogu ale nic jsem nenašel.

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥