Snow Grey Glitter Pointer

18. května 2016

VAŠE OTÁZKY, MOJE ODPOVĚDI - 2. DÍL

Minulý díl otázek a odpovědí měl u Vás úspěch a byli jste z tohodle druhu článku nadšeni a proto jsem se rozhodla pro další díl. Poslední dobou byly společné výzvy už ohrané a proto je teď pár týdnů nahradím právě těmito články, kde budu odpovídat na Vaše otázky. Potřebuju ještě malinko promyslet, jak výzvy obměním a co na nich vylepším, aby nás bavili pořád tak, jako nás bavili na začátku. Tak snad se na mě nezlobíte. :)



No i já sama jsem měla/mám problém s bokama a nejvíc mi pomohlo zbavit se tuku, jelikož nijak jinak se asi boků zbavit nejde. Zkus být trpělivá a zaměřit se na správný jídelníček v kombinaci s posilováním (nejlépe se závažím), občas zařaď i HIIT kardio a uvidíš, že časem uvidíš pokrok. Žádný super trik vyloženě na boky nemám.


Ahoj! Jasně, že měla. Každej začátek je těžkej. A i ten můj byl. Ne, že bych si sedla najednou s čokoládou před telku, jen protože mě honila mlsná, ale jelikož jsem se změnou životního stylu spíš zbavovala problémů s jídlem (zejména s přejídáním) spíš mě trápilo tohle. Když bylo moc stresu v práci, nebo jsem měla horší období, prostě jsem to nevydržela a nakonec jsem se přejedla. Postupem času jsem si ale hledala útěchu spíš ve sportu a došlo mi, že sport je daleko lepší lék na stres, než tuny jídla. Čím víc jsem sportovala a čím déle jsem jedla pravidelně a zdravě, intervaly mezi těmito záchvaty přejídání se prodlužovaly, až jsem se toho zbavila úplně. Teď je to nějakých 8 měsíců. :) Nejdůležitější je to prostě nevzdat a neříct si po pokaženém dnu, že to nemá smysl a cenu a že začneš od zítra. Musíš začít hned a nevykašlat se na to, jinak to bude nekonečnej kolotoč. 
Jinak děkuju, moc si toho vážím. :))


Nezkoušela a popravdě mě jóga ani moc neláká. Jediný co jsem vždycky chtěla umět je stojka na hlavě, kterou občas trénuju, když cvičím doma. :D Jsem spíš na jiné sporty. Když nejsem ve fitku mám třeba hrozně ráda běh, nebo bruslení na in-linech. 
Na hokej nekoukám, protože to vůbec nestíhám. 


Piercing do nosu jsem si nechala udělat v 19ti a to potají. Přišla jsem s ním domů a byl z toho hroznej průšvih, jelikož mamka s taťkou tyhle "ozdůbky" úplně nesnáší. Stejně jako tetování a podobně. Ale já po tom tak toužila a jinak to prostě udělat nešlo. :D Asi měsíc mi mamka nevařila, neprala a nežehlila, takže jsem se v tu dobu stala ženou v domácnosti :D, ale nakonec pochopila, že s tím stejně nic neudělá. Teď už pomalu ani neví, že v tom nose něco mám a zvykla si na to. Nedávno jsem si dokonce koupila novej kroužek a mamka mi na něj řekla : Ty jo! Ten je fakt hezkej! :D 
A děkuju moc! To mě těší.


Ahoj, no občas je to náročný, ale mnohem víc mě štve podrážděnost a špatná nálada. :D Takže chutě řeším tím, že si dám třeba zdravou a dobrou snídani, nebo si upeču nějakej zdravej koláč. Prostě zatnu zuby a těch pár dní to vydržím, ono se to dá. :)


Odpověď na první dotaz máš o odstavec výš a jak jím, když někam jdu? Asi si budeš říkat, že jsem padlá na hlavu, ale buď mám jídla naplánovaný tak, abych se najedla předtím, než vyjdu a další jídlo následovalo po příchodu domů, nebo si táhnu krabičky s sebou. Restaurace moc nenavštěvuji a když už něco slavím, třeba jako minulý pátek a sobotu, prostě si něco dám. Na dny, kdy jsou oslavy a víš to dopředu bych doporučovala naplánovat si cheat day/cheat meal. :) Alkohol nepiju vůbec.


Nosím buď tanga, nebo krajky, jinak mě to taky pěkně vytáčí. :D Občas jsem z toho na nervy, jelikož to fakt nesnáším. Dobrý jsou taky legíny z pevnějšího materiálu pod kterýma nejsou kalhotky vůbec vidět. Takové mají většinou v Lidlu a za skvělou cenu. 
Hlavně z masa, vajec a můžeš bílkoviny čerpat i z proteinového prášku, který koupíš v každém fitness obchodě. Doporučuji od značky Prom-in. 


Ahoj! Určitě bych se zaměřila na to, jak vypadá Tvůj jídelníček. Většinou právě tento problém mají lidé, kteří jedí málo a nastavili si moc přísný režim. Sama jsem to tak měla, držela jsem mega přísný diety a po nějaký době jsem to nevydržela a musela jsem si něco dát a vykašlat se na to. Dále se zaměř na pravidelnost jídla, ideální jsou intervaly 2-3 hodiny. A hlavně konzumuj bílkoviny, sacharidy i zdravé tuky. Někdo například úplně vysadí přílohy a pak samozřejmě honí mlsná a člověk se má tendenci přejídat. A ve chvíli kdy víš, že na Tebe přijde přejídání, rychle obuj kecky a jdi si třeba zaběhat. :)


Ahoj, anorexie přibližně v 15ti, přejídání zhruba rok potom. S přejídáním jsem bojovala přes 2 roky. 
Děkuju moc, jsi hodná! :)


Ahoj, jsem prcek, 158 cm.


To už je na Vás. Já doporučuji zařazovat spíše cheat meal, což je jedno jídlo, které normálně nejíte. Nejsem zastánce dnů, kdy by se měl člověk od rána do večera přejídat. Já takový den měla minulý pátek po 8mi měsících a zase alespoň na takovou dobu ho vypustím. Daleko lepší je podle mě dát si jedno jídlo třeba za měsíc, nebo za 14 dní. A pokud chceš jíst celý den tak nějak volněji, místo cheatu bych zvolila spíš Refeed den, což znamená, že se budeš soustředit na větší příjem sacharidů a tím nakopneš metabolismus. Je to daleko efektivnější, než když plácáte tunu tuků, bílkovin i sacharidů v jeden den dohromady. To je dobrý možná tak z hlediska psychiky.


Ahoj. Cheaty jsem ze začátku neměla vůbec, hrozně jsem se bála že spadnu do koloběhu přejídání a tak jsem se musela vzdát úplně všeho. Až po čase jsem zařadila cheat meal, většinou jednou za 14 dní/měsíc a tak tomu je až dodnes. :) 
Asi po 3 měsících jsem si všimla, že jsou mi volnější kalhoty.
Jinak Ti moc děkuju, jsi hodná! Snad budeš z nákupu nadšená. :)


Ze dne na den.


Ahoj, upřímně Ti závidím to, že dokážeš sníst tolik zeleniny. Já od malička zeleninu nesnášim a proto se při každém jejím konzumování musím doslova nutit a přemlouvat. Ale všechno jde, když se chce a už se naštěstí umím překonat. :D Na zelenině nevidím nic špatnýho, tu klidně bašti v takových kvantech, jen ovoce už bych malinko omezila. Přece jenom obsahuje spoustu cukrů a na jejich počet bychom koukat měli. Alespoň trochu. Takže zeleninu do přijmu nepočítám a když ano tak vážně jen cca. Ovoce hlídám, bohužel ho člověk nemůže sníst kvanta.


Jídelníčky bych moc ráda časem dělala, ale až poté co si udělám nějaké kurzy. Nechci si nechávat platit za něco, v čem třeba sama dělám ještě nějaké chyby. Sama občas docela koukám, když vidím jak holky, které o jídle nevědí skoro nic dělají na míru jídelníčky a nechávají si za to platit takový majlant. Hold každý na to máme jiný názor.


Až se ozveš a domluvíme se. :D


Já to dělám tak, že odjedu série a opakování a pak jdu na další cvik/stroj. Myslím si, že je to daleko lepší, než běhat od jednoho k druhýmu, jelikož se sval zapojí, jak nejvíce to jde. Určitě ale mezi sériemi dávej pauzu. Kruhový trénink bych zvolila pokud se bude jednat spíš o kardio. Kdy například budeš 45 sekund makat, pak dáš 20 sekund pauzu a vzápětí vlítneš na další cvik. Takhle dokola.


Jím přes den po 2-3 hodinách, takže i když bych se probudila ve 2 odpoledne, tak si dám snídani a za 2-3 hodiny svačinu. 


To už je dva roky. Oslavu si pamatuju moc dobře. Slavila jsem narozeniny s kamarádkou, která je má den přede mnou a naplánovaly jsme párty v jednou klubu v centru Prahy. Přišla hromada kamarádů a všichni jsme tancovali, pili a celkově si ten večer užívali. Jo bylo to fajn. :) Co jsem si přála to už bohužel nevím. Krom toho, že jsem narozeniny chtěla oslavit s lidma, který mám ráda. Ale tak to je každej rok. :)


Samozřejmě mám pár oblíbenkyň ze světa fitness, ale mojí největší inspirací jsem já sama sobě. Nejvíc mě motivuje to, když vidím, že se zlepšuju, že tělo se nějak tvaruje a hlavně když dělám to, co mě baví. Dokonalý tělo podle mě neexistuje. Každej máme něco a hlavně každej máme tělo úplně jiný. Není dobrý hledat na internetu fotky dokonalých těl a říkat si : takhle budu vypadat!, jelikož nikdy nebudete mít stejný tělo, jako například fitness modelka, kterou sledujete na Instagramu. Každý máme jinou genetiku, proporce těla a tak dále. Proto je nejlepší hledat motivaci a inspiraci v sobě a nehnat se za dokonalostí, ale za svým progresem. 

12 komentářů:

  1. Boží článek! :)
    Tenhle typ příspěvků je hrozně zajímavej, určitě nepřestávej . Věřím tomu, že otázek bude ještě spousta :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že Vás tyhle články baví, protože i mě baví na Vaše otázky odpovídat. :)

      Vymazat
  2. Skvělý článek. Jen tak dál. ��

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek Péťo 😍😘😘 doufám že se ještě dočkám nějaké výzvy časem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, až kolem léta ale. Teď na ně ani není moc čas, bohužel. :) A jinak díky moc!

      Vymazat
  4. Zbožňujem tieto typy príspevkov ☺ Trochu odveci, ale ja vždy čakám že sa ťa niekto opýta ako upravuješ fotky na Instagram :D Pri najbližšej príležitosti sa opýtam aj ja :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší. :) Dneska večer přidám na Instagram zase fotku, pod kterou můžete psát dotazy. :)

      Vymazat
  5. Ahoj Peti ja jsem ti taky psala dotaz na ruce jak je cvicis a jakymi cviky docilit tkovy peohlubne pod ramenen. Tak predem dekuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, brzy udělám video. Chce to hlavně se zaměřit na trénink ramen, tricepsu i bicepsu. A nebát se závaží a činek. :)

      Vymazat
  6. Ahoj, bylo by mozne se ptat i tady? pokud nekdo nema instagram. :) rada bych se zeptala jake pouzivas kosmeticke pripravky na oblicej, jestli mas nejake favority apod. :) taky by me zajimalo zda si delas oboci sama nebo jestli nekam chodis a zda si jej malujes kazdy den? :) skvele by bylo neco o pripravcich na vlasy. At je to i z jineho soudku nez jen o cviceni. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zatím jen na Instagram, ale časem udělám i něco takovýho tady do komentářů, nebo popřípadě na email. :) Obočí si maluju a trhám sama, jinak ho nějak neupravuju. Mě moc o kosmetice nebaví psát, hlavně mi přijde, že na tohle téma je každej blog. Ale tak třeba časem, když nebudu mít nápad na článek.

      Vymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥