Snow Grey Glitter Pointer

2. března 2016

RECENZE NA KNÍŽKU "CO VÁM VÝŽIVOVÍ PORADCI NEŘÍKAJÍ? (PROTOŽE TO NEVÍ)"

Ahoj!
Pokud můj blog pravidelně sledujete, jistě jste se dočetli v mém nedávném článku "FITNESS RADOSTI", že jsem si po dlouhém odolávání konečně pořídila knížku s názvem "Co Vám výživoví poradci neřeknou, protože to neví." A musím říct, že jsem udělala dobře, knížka mi dala hodně a myslím, že dá každému, kdo si ji přečte. Rozhodla jsem se Vám knížku trošku přiblížit a nalákat Vás na to, abyste si ji taky pořídili, protože je to taková bible pro každýho, koho zajímá zdravý jídlo a cvičení a konečně Vám to z hlavy dostane ty nesmyslné mýty, které teď hýbou fitness světem a všem nesmyslně ovlivňují jejich přístup k tomu všemu. 



Nebudu Vám tu příliš vypisovat konkrétní informace, na který jsem narazila a zaujaly mě, to by si mě autoři Pavel Walek a Josef Tóth asi našli a knížkou mě vlastnoručně umlátili, protože by si ji už nikdo nemusel po přečtení tohodle článku ani kupovat. :D Ale spíše chci vytáhnout a zdůraznit to, co pomohlo mě a co mě zase nakoplo v tom pokračovat.
Ale i tak si neodpustím zmínit pár konkrétností, takže pardon pánové, snad mi prominete. :))))

Na začátku knížky je vysvětleno, proč je obezita ve světě tak vysoká a jaké faktory za to mohou. Tohle mě bavilo číst, protože jsem v tom viděla i některé věci, které jsem dřív dělala já sama a proto jsem vypadala, tak jak jsem vypadala. :D A v duchu jsem se radovala, že jsem s postavou "oplácaný kuličky" začla něco dělat. 

Já vím, už jsem to tu zmínila tak nejmíň milionkrát, ale řeč teď bude zase o těch poslední dobou tolik vyhrocených sacharidech. Neťukáte si už na čelo z toho, jak o nich furt píšu? :D Ani bych se popravdě nedivila. Sacharidy jsou prostě věčné téma, nebo alespoň byly, jelikož já jsem pořád nevěděla co s něma, jestli je jíst málo, hodně, normálně. Jestli je spíš jíst večer, nebo ráno. Takže ve volných chvílích jsem brouzdala na netu a jednou jsem si přečetla že takhle to má bejt a pak zase, že takhle a furt jsem tak nějak nevěděla, co bude nejlepší. Bála jsem se jíst večer, abych nenabírala tuk, tak jsem je od novýho roku jedla jen do oběda. Když jsem teda narazila v knížce na téma sacharidy, okamžitě jsem zbystřila, hltala jsem každé slovo a ještě víc, když jsem narazila na nadpis : Můžeme jíst sacharidy před spaním, nebo ne? Napjatá jsem četla slovo od slova a když jsem došla k větě, že ano, opravdu je můžu jíst večer, jen musím hlídat množství po celý den a neměla bych je konzumovat 1,5-2 hodiny před spánkem. Bylo mi na světě hned líp. :D A v hlavě mi běželo něco jako : Ohhhhhh, sacharidy moje milovaný, mě se tak po večerech stejskalo. :DD 
No takže, zkusím to tak a uvidíme, jak to na mě bude fungovat. Ale psychicky se budu cítit rozhodně líp. :)


Jelikož jsem sama člověk, který si prošel peklem jménem záchvatovité přejídání a snažím se i já sama pomáhat prostřednictvím blogu lidem, kteří tím trpí, měla jsem radost, že autoři v knize často zmiňovali tohle téma, které je podle mě poslední roky hodně rozšířené a bojuje s tím víc a víc lidí. Za to dávám další palec hore a s radami, které v knize jsou souhlasím, protože přesně tyhle kroky mi pomohly k tomu, abych se z toho vyhrabala.

I když knihu psali dva lidé mužského pohlaví, udělalo na mě dojem, že jsou zmíněné i témata, které bych od mužů vůbec nečekala. A to například, že ženy v dnešní době zapomínají pečovat sami o sebe z důvodu toho, jak pečují o děti, o domácnost a o okolí a nebo další téma zabývající se chutěmi při menstruaci a tak dále. Nevím, kde autoři brali zkušenosti s těmito situacemi, ale je super, že v knize myslí i na nás. :D 

Hrozně se mi líbilo, jak je v knížce vysvětleno posilování vs. kardio. Lituju toho, že jsem knížku neměla, když jsem začínala a zjistila jsem tyhle informace, až po pár měsících sama od sebe. Dřív  jsem každý trénink strávila v kardio zóně ve fitku a myslela jsem si, jaký budu mít tělíčko snů. :D Naštěstí jsem se to pak dozvěděla, a strach, že z posilování vážně budu vypadat jak kulturista zmizel. A myslím, že tohle povídání v knížce přesvědčí i ty největší milovníky kardia, kteří na něj stále nedají dopustit. No prostě bylo skvělý se o tom dočíst i v knížce a musím jen souhlasit. Můj souhlas si můžete přečíst v nedávném článku "ČÍNKY UŽ JSOU MOJE KÁMOŠKY". Posilování se závažím je prostě nejlepší, pro všechny, kteří chtějí nějak postavu tvarovat, zbavit se tuku a získat svalovou hmotu. Hodně mi ale otevřelo oči, když jsem se dočetla, jak je to opravdu s tréninkem na lačno. Což mě moc nepotěšilo, ale zkusím na tom zamakat a uvidíme, jestli budou lepší výsledky.


Tím končím v konkrétních příkladech, protože to bych tu mohla popsat celou knížku, jelikož každé téma mi něco dalo a dozvěděla jsem se nové informace, které na sebe budu aplikovat.

Na konci knížky jsou dokonce i zdravé recepty, které plánuju vyzkoušet, ale většinou si pár ingrediencí zase vyměním, jak už to u mě bývá zvykem, abych do receptu dala i něco ze sebe. :D Takže se můžete těšit tady na blogu i na pár dobrot právě z této knížky, protože na fotkách vypadají lákavě a já je prostě musím ochutnat. :D


Jak vidíte, na knížku tu volám do světa jen samou chválu, ale uvidíte sami, že když si jí pořídíte, nebudete litovat a autoři knížky si zaslouží ode mě tuhle pozitivní a kladnou recenzi, díky který jim doufám pomohu knížku zase o malinko víc přiblížit lidem, které toto téma zajímá. Takže neváhejte a knížku kupujte na tomto e-shopu, kde máte dokonce zdarma poštovné.
Kniha je podle mě vhodná, jak pro úplné začátečníky, tak i pro lidi, kteří se ve fitness světě pohybují, protože se dozví aktuální informace a zase budou odolnější proti mýtům, kterých je teď všude až až.

Hezký den přeju! 

23 komentářů:

  1. Achboze miluju tvuj blog, tve clanky, instagram, mas uzasnou postavu, slintam :D (jsem holka). Take jsem se hrozne bala posilovani a delala jen kardio, ale diky tvym clankum zaradim vice posilovani a mene kardia! Jsi skvela, dekuju ti♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já taky hrozně děkuju ! :)))))) Mám radost!

      Vymazat
  2. Knížka mě podle recenze už nadchla teď! Po další výplatě si ji koupím! Taky se sacharidů bojím, ale občas jsou to prostě jenom žvásty napsané na internetu, čemu lidé (i já) věří. Ach ty média! Já mám ještě počíháno na knížku Super potraviny, protože teď se o to docela zajímám a taky tak trochu v tom pracuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že knížka Tě díky recenzi nadchla. :) Ty sacharidy jsou fakt věčně vyhrocený. :D Ještě, že jsem knížku dostala do rukou. :)

      Vymazat
  3. Další knížka do seznamu :D Budu asi muset začít ty peníze tisknout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To mi povídej. Všechno utratim jen za můj životní styl. :D

      Vymazat
  4. děkuju za tip, o této knize už jsem něco málo slyšela, ale po přečtení tvé recenze si ji jdu objednat!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že Tě recenze přesvědčila. :)

      Vymazat
  5. Touhle recenzí jsi mě tak nadchla, že už jen čekám, až mi jí pošta přiveze :D♥ Přesně tohle jsem teď potřebovala, děkuju moc! :)
    COCONUT

    OdpovědětVymazat
  6. Čím dál tím více jsem přesvědčená, že si jí musím koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to musíš! :D Nebudeš litovat! :)

      Vymazat
  7. K těm sacharidům je zajímavý článek tady:
    http://www.czechfitnesscouple.com/co-me-prudi-ve-fitness-svete-i/

    je pravda, že je k životu potřebujeme a bohužel v nás internet vyvolává představy, že po nich nakyneme. Snažím se řídit tím, že strava má být vyvážená a něco z ní vyškrtávat je prostě blbost, ale taky jsem si ten lowcarb návyk vypěstovala a občas mě to trochu prudí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavý článek, díky za tip. :) Úplně souhlasím!
      Taky ten návyk mám, ale snažím se ho zbavit. :) Tak uvidíme, co na to řekne tělo.

      Vymazat
  8. Ahoj Peti, doporučila bys mi knížku i přestože jsem veganka?:) Díky za radu :)
    www.zdrave-jim.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, už jen protože se tam dozvíš i hodně o cvičení. :)

      Vymazat
  9. Takže nejen že mě motivuješ ke cvičení, ale i k utrácení :D objednala jsem si ji hned po dočtení tohohle článku. Jsi fakt neuvěřitelná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Domčo! Ty mi vždycky uděláš takovou radost, moc si toho vážím! :* Knížka se Ti bude líbit.

      Vymazat
  10. Ahoj Peti �� chcela by som sa ťa opýtať, že ako často ješ a v koľkých hodinách? Ješ 5x do dňa každé 3 hodiny? Čítala som veľa článkov a všade píšu niečo iné �� a ešte posledná vec. Ako dlho cvičíš? Myslím čas �� je to 30, 40 alebo 50 min? �� vopred Ti ďakujem za odpoveď ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se podíváš na článek " Copak papá Péťa " dozvíš se to. :) Cvičím cca hodinu, max. hodinu a půl. :)

      Vymazat
  11. Mám ji doma, ale ještě jsem se k ní nedohrabala. Ale po tvé recenzi... se na ni těším ještě víc! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to šup na ni. :) Pak napiš, jak se líbila.

      Vymazat
  12. Dlouho jsem váhala zda si knihu pořídit, ale ta recenze je tak super že jsem si knihu objednala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, určitě nebudeš litovat. :)

      Vymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥