Snow Grey Glitter Pointer

2. prosince 2015

ZADEK JAK ZE ŠKATULKY

butt, transparent, and overlay image
Ahoj! Dnešní článek věnuju povídání na téma posilování našich zadnic, protože ho asi každá chceme výstavní. A jak známe chlapy, právě na tuhle část jejich zraky spadají nejvíce. Haha. :D Ale samozřejmě hlavně kvůli sobě nechci mít zadek do kterýho plácneš a on se třepe ještě příští rok na Vánoce. :D Posilování na tuto část těla mě hrozně baví a myslím, že Vás bude taky, až Vám tu poradím moje oblíbený videa a cviky.


CVIKY

SQUAT

Nejefektivnější cvik na hezký zadek jsou dřepy. Takže mít hezkej zadek = dřepovat, dřepovat a dřepovat. První výmluva, kterou jsem četla a slyšela milionkrát. "Bolí mě z dřepování kolena." Jsem člověk, kterej hrozně trpí na bolest kolenou, ale z dřepů mě teda bolely, jen když jsem začínala se cvičením a dělala jsem je blbě. Ze začátku je hrozně důležitý naučit se dělat je správně, protože jinak místo hezkýho zadku získáte spíš oddělaný kolena. Myslím, že správnou techniku uvidíte nejlépe na tomto gifu. 

How To Get a Bigger Butt With Squats - How To Do Squats - Cosmopolitan

Ze začátku si můžete k sobě dát židli a dělat, jako když si na ní sedáte. 
U squatu (dřepu) nenechávejte nikdy kolena zajít před chodidla a při pohybu nahoru malinko protlačte zadek dopředu. 
Pokud děláte squaty do pravého úhlu, jako právě slečna v gifu, posilujete hlavně přední stranu stehen. Ovšem, když zadkem jdete co nejníže vám to jde, teprve pak budete zapojovat spíše zadek.
Pokud je to pro Vás dřepování jen tak na prázdno málo náročné, můžete si do rukou vzít čínky, na záda hodit posilovací tyč, nebo do rukou dát Kettlebell.

ZVEDÁNÍ PÁNVE

Dalším mým oblíbeným cvikem je zvedání pánve od země a když jsme se zadkem nahoře stáhneme půlky co nejvíc k sobě. Tento cvik můžete dělat různými způsoby. Na jednu dobu, na dvě, na tři doby. Nahoru rychle, dolů pomalu a naopak. S jednou nohou ve vzduchu. Se závažím, bez něj. A tak dále a tak dále. :)

Dumbbell Exercises: How to do the Weighted Bridge

9 Butt Moves That Beat Squats -Cosmopolitan.com

Butt workout GIF: Hannah Bronfman shows you how to do the glute bridge

VÝPADY

Dalším ze základních cviků na zadní partie jsou výpady. Zase si dejte pozor na to, aby Vaše koleno nešlo před špičku, ale bylo s ní v pravém úhlu, nebo by Vám to zase ničilo kolena. Opět existuje mnoho variant výpadů a opět můžete přidat čínky do ruky. 

U těchto klasických výpadů se snažíme zvedat tělo přes patu, protože pak budeme více zapojovat zadek, pokud budeme zvedat přes špičku, zapojíme spíše přední stranu stehen.

Today's Exercise: Forward Lunges

9 Butt Moves That Beat Squats -Cosmopolitan.com

Butt workout GIF: Hannah Bronfman shows you how to do the side squat

ZANOŽOVÁNÍ

Starting on your hands and knees with your back straight and your stomach activated, slide the left leg out straight behind you and engage your glutes to lift it to butt level. Pulse upward twice slowly. The smaller the motion, and the more resistance you place in your leg, the better. Start with 10 and build to 20 repetitions.

5 moves for getting the best ass ever, demonstrated by Jen Selter.

doggy.gif -Cosmopolitan.com

VIDEA

Jestli se Vám nechce sestavovat si cvičení, můžete si zacvičit podle těchto videí.










CHALLENGES

A kdo se toho nebojí může se rovnou vrhnout do týhle brutální výzvy s Cassey, při který uděláte za nějakých 40 minut 1000 dřepů.


Nebo můžete zkusit tuhle výzvu, která zabere pár minut, ale nohy Vás budou pálit, jak nikdy. :D


Další výzva, kterou možná znáte je výzva dřepování na měsíc, při které každý den odcvičíte určitý počet dřepů a za měsíc se můžete těšit na pevnější pozadí.


MOTIVACE

A to bych to nebyla já, kdybych Vás na závěr nechtěla malinko motivovat k tomu, abyste začli na zadek cvičit, proto pár obrázků, který Vás donutí si hned dneska zamakat. :D :)

sexy, ass, and fit image

fitness, tattoo, and ass image

fitness, fit, and workout image

girl, fitness, and body image

Snad se článek líbil a malinko pomohl, přeju hezký den! :)

5 komentářů:

  1. Tvůj blog je něco úžasnýho. ^^
    Hrozně mě vždycky motivuje si jít zacvičit!
    A obzvlášť tenhle článek je perfektní... Každá holka chce mít hezký zadek, no co si budem povídat.. :D
    Děkuju za inspiraci a skvělé rady,
    El^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát za hezkej komentář, hrozně mě potěšil. :)

      Vymazat
  2. Ahojky, super článek :-) máš můj obdiv. Chtěla bych se sebou také začít něco dělat...poradila by jsi mi kolik opakování a sérií bych měla správně dělat? Nechci ani tak hubnout ale spíš zpevňovat a rýsovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj! :) Děkuju mockrát, udělala si mi radost. Zkus se podívat na můj poslední článek, tam je přímo workout, který cvičím a můžeš si ho taky odmakat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. Omlouvám se za hloupý dotaz, ale jsem začátečník který o tomto nic neví :D Chtěla bych se zeptat, jak se před tímto cvičením protáhnout nebo rozcvičit. Nebo můžu začít dělat cviky hned? A je potřeba se protahovat i po cvičení?

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥