Snow Grey Glitter Pointer

19. prosince 2015

HECNI TO A MAKEJ!


Ahoj!

Ták jelikož je blíží Vánoce, dobrůtky, nic nedělání a válení se u pohádek, tak já pro Vás mám dneska malinko motivační článek o cvičení a to týkající se toho, jak si zpestřit, nebo jak se donutit k tomu, aby člověk makal a snad Vás článek bude malinko inspirovat. :)

Jako první bod bych určitě dala to, že by jste si měli naplánovat to, co budete cvičit. Někomu vyhovuje psát si to před tréninkem, někdo si to plánuje měsíc dopředu. Já jsem taková (pokud teda cvičím zrovna doma), že si napíšu na papír třeba Legs (když mám zrovna den zaměřenej na nohy) a pod to si napíšu kolikrát jakej cvik budu cvičit a kolik sérií a pokud prostě v půlce nemůžu, docvičím to za každou cenu, protože jsem si to prostě napsala na ten papír a v tu chvíli jsem si věřila, že to vzládnu. To Vás donutí, abyste to nevzdali. Nebo si udělat rozvrh, v pondělí běhání, středa Jillian, pátek Blogilates a 20 minut běh. To je fuk, je to jen na Vás. Nejlépe prostě plánovat to co Vás baví, do čeho se nebudete muset tolik přemlouvat. Na férovku Vám řeknu, že já kdybych měla cvičit Jillian, tak se do toho přemlouvám celej den a je možný, že bych se na to i vykašlala, protože její workouty fakt nemusím. Takže tak. Plánujte, dávajte si týden od týdne vyšší cíle a uvidíte, že cvičení bude větší zábava.


Jako další pomůcku k dokopání se ke cvičení bych uvedla určitě různý challenge (výzvy). Ty jsou báječný. Asi proto tolik miluju cvičení s Blogilates, protože skoro každé její video je nějaká výzva. Existuje jich vážně mnoho. Buď máte určitá videa, která jsou přímo braná jako výzvy, nebo prostě plán většinou na 30 dní. Určitě mnoho z Vás zná 30ti denní výzvu na zadek, kdy děláte skoro každej den určitý počet squatů a podobně. Existuje jich mnoho, stačí zadat někam na Pinterest, nebo do googlu Workout Challenge a vyjede Vám toho vážně moc. Nebo si dokonce můžete nějakou sestavit Vy sami, ale buďte realističtí a nedávejte si milion dřepů za den pa k tomu dva miliony kliků. Akorát byste byli frustrovaní z toho, že jste to nezvládli a demotivovalo by Vás to.


Jako já to tak nemám jo, ale vím, že někdo ano. Pokud jsi taky ten případ, že když máš cvičit večer, celej den jseš otrávenej a vždycky když se Ti přes den stane něco hezkého, hned Ti náladu zkazí to, že pomyslíš na to, že vlastně večer budeš muset cvičit. Hele řeknu Ti něco. Prostě i kdybys měl vstávat v pět ráno, tak prostě vstaň a zacvičit si ráno, před prací, před školou. Neříkám každej den, ale víš jak božskej pocit to bude, když prostě budeš vědět, že celej den pak máš volno a nebudeš muset už zvedat žádný čínky, nebo nebo dělat nějaký dřepy? Myslím, že to by mohlo pomoct k tomu se dokopat se a cvičení pak nebudeš do nekonečna odkládat, nebo otráveně se vymlouvat, proč nenůžeš cvičit. Já po ránu cvičím, když mám v práci odpolední směnu a i já můžu říct, že když si zacvičím hezky po probuzení, je to sice makačka a je to hodně o vůli, hned po budíku se převlíknout a jít makat, ale pak ten den je naprosto skvělej.


Můžete se odměňovat. Ano splním poctivě můj měsíční cvičební plán, ale na konci měsíce si koupím tu krásnou bundu, kterou jsem viděla v tom obchodě. No paráda, není to přece vůbec dětinský. Je to super vědět, že za ten měsíc budete mít lepší postavu, líp se budete cítít a ještě si jako bonus pořídíte skvělej kousek do skříně, nebo něco po čem prostě toužíte. A pokud zrovna němáš peníze i mnou zmíněný cheat day v minulém článku, může být skvělou odměnou, za to jak makáš.

Snad Váš článek zase malinko motivoval ke cvičení a já přeju hezkou sobotu. :)

4 komentáře:

  1. Tak díky tomuhle článku jsem šla dnes běhat. Fakt se mi nechtělo. Převalovala jsem se v posteli a hledala důvody proč dnes ne. Mlha, prší, fouká vítr, udělám si dobrou snidani...�� však to určitě znáš... Ale jak jsem přečetla tvůj nový článek, tak mě to nakoplo, to jsem přesně potřebovala. Dala jsem 6 km a jsem na sebe pyšná!!! A pocit po doběhnutí �� moooc diky!!! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak paráda, jsem ráda, že článek splnil svůj účel. :D :) Šikula jsi! A děkuju za komentář.

      Vymazat
  2. Péťo, tvůj blog mám strašně ráda.. Každý tvůj článek mě motivuje makat víc a víc. A za to moc děkuju :). Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mi udělala radost, jen makej, chválím! :)) Já taky děkuju za komentář!

      Vymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥