Snow Grey Glitter Pointer

21. listopadu 2015

KAYLA ITSINES




Mám tu pro Vás další článek o cvičení a to o  Bikini Body Guide, což je 12 ti  týdenní tolik oblíbený program, autorkou tohoto cvičebního plánu je Kayla. Je to slečna, které je 23 let a žije v Austrálii. Začínala jako fitness trenérka a protože přesně věděla, jak na hezké ženské tělo, dala dohromady tento plán, který prý opravdu funguje.



Na jejím Instagramu ji sleduje přes tři miliony lidí. Zveřejňuje tam fotky svého naprosto dream těla a hlavně fotky slečen před a po odcvičení celého plánu, které ji děkují a jsou ji vděčné za to, že jim změnila život. Kayla má o tomto cvičení knížku, která je bohužel v angličtině, takže pokud jsi lenošná si knížku překládat, mám pro tebe shrnutí základních informací, které podle mě bohatě stačí. Knížka je ale ke cvičení i tak důležitá a buď si jí koupíte na stránkách Kayli a po zaplacení si jí stáhnete a nebo si ji prostě můžete jako rebelky stáhnout zadarmo, stejně jako jsem to udělala já. To jsem teda grázlík co? Haha. Kdo hledá, najde.

Bohužel stejně jako to funguje u Jillian Michaels a u podobných cvičebních plánů, tak stejně u Kayli prostě musíte do své přeměny vložit 100 procent. Musíte k cvičení přizpůsobit i jídelníček, pokud chcete vidět opravdu výsledky.
Knížka začíná tím, že se Kayla snaží všem čtenářkách nabouchat do hlavy, že je úplně zbytečné se vážit. Svaly totiž váží víc než tuk a když člověk posiluje a nabírá svaly je totální kravina, aby se vážil. Když už chcete mít malinko kontroly nad výsledkama, měřte si metrem míry. Nejvíc ale změnu uvidíte z fotek. Stoupněte si před zrcadlo, úplně přirozeně, žádné modelkovské pózy, nejlépe v plavkách, či spodním prádle. V kombinéze byste toho asi moc neviděli, haha. Po odcvičení plánu si udělejte tu samou fotku, také ve spodním prádle, taky přirozeně, ve stejnou denní dobu a při nejlepším na stejném místě. Jedna fotka zepředu, druhá z boku.

A teď už k samotnému cvičení...

cvičení je rozdělené do tří částí 

1) Resistance training - což je vlastně název pro trénink sestavený Kaylou

2) Cardio - Kardio si můžete vybrat sami. Buď 35-45 minut rychlé procházky, nebo 10-15 minut
sprintů (30 sekund běžíš sprintem, 30 sekund to vydýcháváš, pořád dokola)

3) Stretching - protahování, znázorněné taky v knížce

Cvičení je měsíc od měsíce víc a víc náročnější. No, to je asi logický. :D
Dále jsou v knížce už kruhové tréninky. Stránku máte vždy rozdělenou na dvě poloviny na okruh číslo jedna a okruh číslo dvě. Trénink vypadá tak, že vy si pustíte stopky a první okruh cvičíte 7 minut, pořád dokola, když uběhne 7 minut, to samé uděláte i s druhým okruhem. Když odcvičíte oba, dáte si to samé ještě jednou. Celkem teda jeden trénink zabere 28 minut. Takže mi neříkejte, že si za den nenajdete 28 minut času na to, abyste trochu potrápili svaly.
Jenže ono je to ještě malinko zamotanější a i mě dalo pěkně zabrat, abych to pochopila, haha. Máš první měsíc, který má dohromady 4 týdny. Plán máte rozdělen na Week 1. and 3. a pak na Week 2. and 4. a tak dále. To znamená, že první týden cvičíte plán Week 1, and 3., druhý  týdenWeek 2. and 4., ale třetí zase Week 1. and 3. Každý měsíc cvičíte jen tyto dva tréninky.
A aby to nebylo málo komplikované každý týden je ještě rozdělený na dny. Okruhy cvičíte v pondělí, středu a v pátek. Zbytek dní Cardio a stretching, podle toho u jakého měsíce zrovna jste.
V další části knížky jsou popsány podrobněji jednotlivé cviky. Pokud ale ani z obrázku nepochopíš jak na ně, stačí název zadat do googlu nebo na Youtube a návod najít tam.
Pokud ani teď nejde z mého asi zmaténeho vysvětlení plánu pochopit jak na něj, klidně pište dotazy do komentářů pod článek a já se Vám to pokusím vysvětlit jinak.

Já jsem osobně necvičila celý cvičební plán, protože mě absolutně nikdy nebavilo cvičit každý den to samý, nikdy jsem proto necvičila ani 30 day Shred od Jillian ani nic podobného. Ráda dělám to na co mám zrovna chuť a náladu. Někdy Tabata, někdy běh, někdy právě trénink podle Kayli. někdy fitko. Ale pro Ty, které baví právě takovéhle cvičení je to myslím ideální. Snad jsem Vám její cvičení malinko objasnila a doufám, že se Vám článek líbil.

Teď malinko motivačních obrázků před a po tomto plánu.

2 komentáře:

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥