Snow Grey Glitter Pointer

22. června 2017

KVĚTEN & ČERVEN


Dneska koukám na datum a říkám si "sakra, to už je 22. června?". To tak šíleně letí! Na můj oblíbený "deníčkový" článek za květen jsem upřímně zapomněla. Ale dneska vám to vynahradím a shrnu vám všechno, co mě potkalo za měsíc květen a rovnou i za červen. 2 v 1.

5. června 2017

DÝŇOVÁ POLÉVKA


Zeleninový vývar
Dýně Hokaido
Cottage
Sójová smetana
Sůl 
Pepř
Zázvor
Muškátový oříšek
Citrón
Dýni pořádně omyjeme, vydlabeme a nakrájíme na menší kousky. Ty dáme vařit do zeleninového vývaru. Když je dýně měkká, ve vývaru ji rozmixujeme. Potom si vezmeme nový hrnec a polévku propasírujeme, aby v ni nebyly kousky dýně. Potom vrátíme zpět na oheň a přidáváme postupně sójovou smetanu, Cottage, kousek zázvoru, který nastrouháme úplně na jemno a kapku citrónové šťávy. Necháme rozpustit Cottage a poté dochutíme solí, muškátovým oříškem a pepřem. Hotovo! :)

4. června 2017

30 DNÍ MAKEJ SE MNOU


V poslední době mi přišlo tolik vzkazů, v kterých hlavní roli hrála vaše nechuť ke cvičení. Píšete mi často o tom, že se ke cvičení nejde dokopat. Ptáte se, jak začít, jak se naučit pravidelnosti. O tom jak začít cvičit píšu a točím videa skoro neustále. Ovšem dneska tu jsem s něčím trošičku jiným. Často se setkávám s různými 30ti denními výzvami. Pokud jde o výzvu, kdy budete 30 dní dřepovat, nebo jenom klikovat, tak za mě ne. Za prvé si ten daný sval celý měsíc neodpočine a nebude mít čas na regeneraci. Za druhé, kolik z vás by bavilo celý měsíc dělat jen jeden cvik a na ostatní partie zapomínat? Mě teda rozhodně ne. Sestavila jsem pro vás měsíční výzvu, v které budou v hlavní roli pouze moje videa. :) Ale nebojte, videí už jsem natočila docela dost a tak věřím tomu, že ten měsíc to se mnou vydržíte! :)

2. června 2017

KOKOSOVO-BANÁNOVÝ KOLÁČ Z FAZOLÍ



TĚSTO

konzerva červených fazolí 
protein 20g
vejce 3ks
skořice
kakao 20g
banán 1ks
kypřící prášek 
strouhaný kokos 30g
FlavDrops či jiné sladidlo (med, sirup)

DRUHÁ VRSTVA

tvaroh 250g
vejce 1ks
banán
citrónová šťáva
strouhaný kokos 20g
FlavDrops, protein či jiné sladidlo (med, sirup)

Fazole a banán na těsto co nejvíce rozmixujeme. Smícháme s ostatními ingrediencemi a vlijeme do formy. Pečeme zhruba 10 minut na 200 stupňů. Mezitím si vyšleháme bílek s tvarohem, citrónovou šťávou a smícháme se žloutkem a zbytkem ingrediencí na druhou vrstvu. Po 10 minutách vytáhneme koláč z trouby a přidáme druhou vrstvu. Nakonec ještě zasypeme strouhaným kokosem. Troubu ztlumíme na cca 160 stupňů a pečeme dalších 25-30 minut. Necháme ztuhnout nejlépe do druhého dne.


VIDEO : NEJČASTĚJŠÍ MÝTY O HUBNUTÍ


26. května 2017

CIZRNOVÝ KOLÁČ


vejce 4ks
kypřící prášek 1ks
protein 20g
tvaroh 250g
citrónová šťáva z 1/2 citrónu
malinový Skyr
mouka špaldová celozrnná 50g
ovesné vločky rozemleté 100g
cizrna 300g
skořice
Flavdrops či jiné sladidlo
maliny
borůvky
Bílky z vajec vyšleháme společně s tvarohem, šťávou z citrónu, skořicí, Flavdrops, Skyrem. Poté přidáme žloutky. Cizrnu co nejvíce rozmixujeme a smícháme s vločkami, moukou, proteinem, kypřícím práškem, sladidlem. Poté smícháme obě části těsta dohromady a vlijeme do formy. Ozdobíme borůvkami, malinami a pečeme zhruba hodinu na 180 stupňů dozlatova. 


25. května 2017

ZDRAVÉ ŠPAGETY

kuřecí maso
celozrnné špagety
cibule
česnek
rajčata čerstvá
rajčata mletá konzervovaná
kečup
sušená rajčata
koření na boloňské špagety
řepkový olej
sůl
pepř
Česnek a cibuli si nakrájíme na co nejjemnější kostičky a dáme na pánev s rozpáleným řepkovým olejem. Necháme zpěnit. Kuřecí maso si nakrájíme na kostičky. Osolíme, opepříme a dochutíme kořením. Poté přidáme na pánev k cibuli a česneku. Maso orestujeme, poté přidáme nakrájená rajčata na kostičky, mletá rajčata i rajčata sušená. Podlijeme vodou, necháme podusit pod pokličkou. Zhruba po pěti minutách pokličku sundáme, přidáme trochu kečupu a necháme dalších pět minutek. Necháme lehce vypařit vodu a poté podáváme s celozrnnými špagetami. 


23. května 2017

ENERGETICKÝ VÝDEJ & JAK HO JEDNODUŠE ZVÝŠIT


Dlouhatánsky dlouho tady nebyly nějaké moje rady, tipy a trošku "odbornější" styl článku. Proto jsem se rozhodla to dneska napravit. Opět ale můžete počítat s tím, že všechny moje tipy a rady budou pouze a jedině z mých osobních zkušeností. 

Jak asi všichni víte, nejvíce záleží samozřejmě na správném sestavení jídelníčku. Tedy na tom, kolik toho do sebe díky jídlu dostáváme. Ovšem hned jako další důležitý bod k tomu, aby se vaše tělo měnilo je váš výdej energie. Co si máte představit pod pojmem "výdej energie"? Výdej energie je vlastně to, co přes den spálíte všemi činnostmi, které naše tělo provádí. Může to být cvičení, chůze, vaření, domácí práce, či starání se o děti. Prostě všechno.